[B4] Zasilanie gazem sekwencja kilka pytań
[B4] Zasilanie gazem sekwencja kilka pytań
Witam! Poszukiwałem dobrego i taniego za razem auta z wysokimi osiągami i zastanawiam się nad 80siątką B4, lecz chciałbym się od was dowiedzieć jak współpracuje ono z gazem. Nad silnikiem jeszcze się nie zastanowiłem dokładnie ale najlepiej aby miał ponad 100 koni góra 150 (który by mnie właśnie najbardziej zadowolił) z nadwoziem kombi. Chciał bym zamontować sekwencję, ale czy podejdzie do 80dziesiątki i czy ona dobrze zniesie gaz, czy nie będzie żadnych problemów? Oczywiście jeśli przyjmie gaz to mogę na niego przeznaczyć 3-4 tysiące (może i ciut więcej)
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jeśli chcesz żeby jakoś tym autkiem się śmigało to silnik najlepiej 2.6 lub 2.8 150 lub 174 KM co do gazu to wszystkie silniki nadają sie do gazu oprócz 2.3 NG Jest jeszcze silnik 2.0 o oznaczeniu ABK 115 KM tylko tu już osiągi zbytnio nie zadowalają i tak jak na pisałeś kup silnik benzynowy i sam zainstaluj gaz
Ja mam sekwencje w ABK, dokladne info znajdziesz w stopce. Na gazie w 2 lata zrobilem 50 tys km, zadnych problemow. Auto bardzo fajnie jezdzi na gazie, pali srednio 10L/100km bez roznicy miasto/trasa czy lato/zima +/- 0,5L. Zauwazylem ze najwiekszy wplyw na spalanie ma jakosc gazu, a nie styl jazdy. Brak spadku na mocy, na gazie lece bez problemu 180km/h. Warto zainwestowac w szybkie wtryskiwacze, gdyz ABK ma tzw full grupe i dosyc szybkie czasy wtrysku. Duzo montuje sie ostatnio wtryskiwaczy hana2000, takze popytaj gazownikow o hana lub matrix, ewentualnie magic jet. Ja za swoja instalke dalem 2600PLN, butla w kole, wlew pod klapka, serwis podczas 2 letniej gwarancji za free. Zdecydowanie polecam!
Przede wszystkim dziękuję za odpowiedź, i dzięki wam wiem już jaki mniej więcej silnik wybrać i będę rozglądał się raczej za tym 2.6 150KM i o ile dobrze się zorientowałem to są silniki widlaste... Więc niech tak zostanie do tego trochę pojeżdżę na PB zarobię na dobrą sekwencję i heja... Pozdrawiam! :mrgreen:
jeżeli kolego to cię wcześniej nie zezre.świr pisze:Więc niech tak zostanie do tego trochę pojeżdżę na PB zarobię na dobrą sekwencję i heja... Pozdrawiam! :mrgreen:
kupić to jedno.a utrzymać to drugie.
świr, było parę osób na forum którzy pokupowali sobie 2,6 lub 2,8. ale się trochę przeliczyli z kosztami i tak szybko się poprzerzucali na 2.0 że nie masz pojęcia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 438
- Rejestracja: 18 lis 2009, 13:30
- Lokalizacja: Nad Wodą ...
Ja nie narzekam na zarobki, a szukalem wlasnie 2.0 ABK. Wiadomo ze V6 to zawsze inna frajda z jazdy, z checia bym wymienil swoja B4 na B6 quattro V6 3.0 ale jak tak sie na spokojnie policzy wszystkie koszta to dopiero wychodzi ile tak naprawde kosztuje utrzymanie auta, nie licze juz rezania czy 'pimpowania' naszych furek, bo to dodatkowo zwieksza koszta. Ja od razu kalkulowalem zakup auta pod LPG i nawet jak kiedys bede kupowal A8 lub Phateona to tez bede szukal benzyny zeby ja przerobic na gaz. Generalnie przy jakosci dzisiejszych instalacji LPG nie widze sensu nabijania panstwowej kasy podatkami z Pb lub ON, a zaoszczedzona kase lepiej wydac na wakacje lub jakies hobby, a nie puszczac wydechem
ABK bardzo dobrze sie sprawdzaja na sekwencji pod warunkiem jezeli sie wie co załozyc zakładałem i przerabiałem kolegom z klubu juz 3 ABK na sekwecji i autka chodziły jak należy. Co do V-ek tez sie dobrze nadaja do LPG ale jak napisałem wczesniej oszedzanie na instalacji sie zemsci wiec nie warto oszczedzac 200-300zł na cenie całej instalacji