Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Zmiana listwy LPG na Hana.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

[B4 2.0 ABK] Zmiana listwy LPG na Hana.

Post autor: elektronic » 11 mar 2015, 21:07

Już od dłuższego czasu męczy mnie zamuła na gazie jak zapalę nawet ciepły silnik i ruszam. Obstawiam że to wtryski Magic Jet, bo reduktor ma świeży zestaw naprawczy założony i nie pomogło (chociaż miałem wrażenie że tłoczek powinien lżej się przesuwać, ale nie miałem z czym porównać). Dlatego stwierdziłem że kupię nowe wtryski; wypadło na Hana2001 bo H2000 to już chyba nie robią z tego co widzę, a HD344 to jakieś śmieszne są i chyba nie podejdzie bez przeróbek.
A więc sugerując się mocą auta wypada brać czerwone http://www.phjacus.pl/Hana-4-H2001-4-cy ... -p855.html ale np te są tańsze http://www.phjacus.pl/Y74-Listwa-wtrysk ... p2331.html Z tym że te pierwsze to pojedyncze są i podejdą bliżej kolektora. I teraz nie wiem które... więc proszę bardziej rozeznanych o pomoc.

Awatar użytkownika
MichałK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 09 lis 2007, 01:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MichałK » 11 mar 2015, 23:48

Ja bym zakładał pojedyncze i maksymalnie skrócił przewody do kolektora. Moim zdaniem ma robić robotę a nie musi fajnie wyglądać....

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 mar 2015, 11:59

elektronic, ale rozumiem że instalacja dobrze wyregulowana :?:
I dlaczego stwierdzasz że przez wtryskiwacze auto jest słabe :?: dużo masz nalatane na lpg :?:

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 11 paź 2015, 22:56

Będzie z 50 tys z czego gdzieś połowa na sekwencji bo wcześniej był mieszalnik. Ano myślę że to wtryski bo po pierwsze to Magic'i a po drugie na wolnych obrotach bardziej trzęsie autem a po trzecie to co pisałem na początku.

[ Dodano: 2015-05-06, 15:27 ]
Przemyślałem sprawę i zrobiłem małą modernizację reduktora. Auto przy przełączaniu na wolnych obrotach potrafiło się zdusić. Więc wziąłem ten stary tłoczek (membrana została) i zamieniłem z nowym, bo to faktycznie opornie się przesuwało i podciśnienie miało problemy z wyciąganiem tłoczka. Ten stary jak włożyłem, to się przesuwało zdecydowanie lżej. Póki co jest zdecydowanie lepiej - chociaż nie sprawuje się tak jak nowy, ale idzie normalniej już jeździć.

[ Dodano: 2015-10-11, 22:56 ]
Jutro kupuje te Hany, bo już mnie nerwica bierze. Jadę na średnich obrotach ze stałą prędkością to auto szarpie albo pływa (przyśpiesza i zwalnia). Mam tylko dylemat, który kolor: czerwone 104 ~ 156 KM czy zielone 132 ~ 200 KM?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 12 paź 2015, 09:31

Jaki masz reduktor? Sprawdzałeś co się dzieje z ciśnieniem gdy występują te objawy?

Niektóre reduktory lubią też puszczać gaz wężykiem podciśnieniowym co też powoduje objawy jak u ciebie. Powąchaj czy w wężyku nie czuć wyraźnie gazu. Możesz też pojeździć z odpiętym wężykiem podciśnienia tylko zaślep śrubką odpięty wężyk (tam gdzie masz podciśnienie z silnika). I możesz nałoży na króciec podciśnienia reduktora jakiś krótszy wężyk, odpalić silnik i sprawdzać czy nie idzie gaz z reduktora tym wężykiem.

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 13 paź 2015, 13:02

No i sprawdziłem jak radzicie. Gaz czuć, jak włożyłem do wody to bąbelki szły jak wściekłe. Na odpiętym wężyku w czasie jazdy szarpanie jest mniejsze. Czyli co? Zmiana reduktora?

lukaszb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:58
Lokalizacja: RKR

Post autor: lukaszb3 » 13 paź 2015, 18:36

U mnie było to samo, gaz uciekał właśnie tym wężykiem tylko u mnie do takiego stopnia że auto na gazie wgl nie jechało pomogła wymiana reduktora na ZAVOLI ZETA. Trochę słychać stukanie w samochodzie ale sprawuje się ok.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 13 paź 2015, 20:05

Dobrze by było zmienić bo pewnie masz takie reduktor: http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_1514_2.jpg a do niego zestawy naprawcze nie zawierają tego zaworka upustowego więc przy regeneracji byłoby go najlepiej zakleić albo zrobić z nim coś aby przy większym ciśnieniu się otwierał.
Jeśli wyciek jest nieduży i wkrętkę podciśnienia masz w miarę blisko przepustnicy to nie powinno być tak źle bo gaz rozejdzie się na wszystkie cylindry.

[ Dodano: 2015-10-13, 20:05 ]
lukaszb3 pisze:Trochę słychać stukanie w samochodzie ale sprawuje się ok.
Spróbuj ustawić inne ciśnienie to może ucichnie.

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 13 paź 2015, 23:32

maciek889, Jeśli do mnie piszesz to ja mam Magic III.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl