Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Zmiana z II generacji na sekwencję

Wszystko co związane z LPG
Death94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 06 maja 2014, 16:36
Lokalizacja: Jawor

[B4 2.0 ABK] Zmiana z II generacji na sekwencję

Post autor: Death94 » 24 sie 2015, 14:32

Witam. Po ostatnich przygodach z wybuchami zastanawiam się nad sekwencją. Znalazłem taki zestaw na allegroszu: http://allegro.pl/stag-4-sterownik-wtry ... 99823.html Wiadomo, najlepszym rozwiązaniem są nowe podzespoły, ale czy takie zestawienie jest godne uwagi?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 sie 2015, 16:48

Trochę słabo że bez wiązki ten zestaw i pewnie bez czujnika poziomu gazu z butli.
Czyli wiązka to już +125zł: http://www.phjacus.pl/U18-Wiazka-elektr ... p1112.html choć nie wiem czy w tej wiązce nie trzeba będzie zmienić jeszcze wtyczki od mapsensora bo w aukcji jest PS-02 a jeszcze niedawno do staga 4 dawali PS-01.
Do tego czuknik poziomu gazu 32zł: http://www.phjacus.pl/153-Sensor-pelneg ... -p481.html
Do tego wysyłka 15zł.
To już do 520zł dojdzie 172zł i wyjdzie 692zł ze wszystkim.

Tu zestaw z tym samym parownikiem i wtryskami za 940: http://www.phjacus.pl/AC-STAG-4-Q-BOX-R ... p1766.html
Z wysyłką wyjdzie 960zł

Czyli oszczędzasz 268zł co nie jest złą opcją.

Tylko z tego co widzę to tam są w zestawie hany zielone więc wg. mnie mogę być trochę za wydajne dla ABK...

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 24 sie 2015, 20:42

Stag4 eco to słaby wybór do abk bo nie ma zadnych korekt jak juz to szukaj stag4plus, lub jakiegos qboxa. Hane wybij sobie z głowy i kup jakieś inne szybkie wtryskiwacze, np barracude, lub ac w02. Ogółem nie polecam kupować nic używanego oprocz elektroniki, bo pozniej i tak bedzie z tym problem.

Renegat_pol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 11 wrz 2014, 20:25
Lokalizacja: jestem?

Post autor: Renegat_pol » 25 sie 2015, 21:07

A ja mam nielubiane przez niektórych LECHO model MiniSEC ( http://www.lecholpg.pl/pl/produkt-9 teraz jest następca MINI SEC II ATS http://www.lecholpg.pl/pl/produkt-36, podobno dużo lepszy). Działa już 6 rok. Wcześniej jeździło w Escorcie ( prawie 100 k zrobiła) ale korniki go zjadły. Po zakupie Audi zostało przeniesione wraz z całymi bebechami i już od roku dalej działa bez problemu (sam montowałem).

Wtryskiwacze OMVL ( mniej więcej http://allegro.pl/y33-listwa-wtryskowa- ... 74626.html ). O dziwo działają od początku bez żadnej regeneracji.

Reduktor OMVL ( http://allegro.pl/omvl-dream-xxi-redukt ... 15435.html ) ale po 80k zaczął przeciekać, więc wymieniłem na R29 TOMASETTO ALASKA AT09 ( http://allegro.pl/r29-par...5436039753.html ). Niestety Alaska często wyłącza gaz. Muszę zregenerować OMVL'a.

Butla w kole zapasowym 37L wchodzi.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 25 sie 2015, 21:47

Prins czy BRC też nie mają prawie żadnych regulacji. Prins to już wogóle reguluje się offset i procentową korektę czasu wtrysku. Do tego są jakieś rzeczy nie występujące we współczesnych instalacjach jak korekta od napięcia sondy lambda (tak jakby to była II generacja). Reszta opiera się na doborze pieruńsko drogich wtryskiwaczy keihina (same wtryskiwacze kosztują 1500zł na 4 cylindry). Do tego jeszcze wsadzają jakieś kosowniki checka. I to za jedyne 4500zł
Więc jak widać na sekwencjach z epoki kamienia łupanego jakoś da się jeździć.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 sie 2015, 07:13

karolas123 pisze:Stag4 eco to słaby wybór do abk bo nie ma zadnych korekt jak juz to szukaj stag4plus, lub jakiegos qboxa
tak potwierdzam, mało opcji do regulacji
Renegat_pol pisze:więc wymieniłem na R29 TOMASETTO ALASKA AT09
tego też bym nie wziął, niestabilne ciśnienia gazu

Death94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 06 maja 2014, 16:36
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Death94 » 26 sie 2015, 09:06

Dzięki serdeczne za rozjaśnienie sprawy :) Obawiałem się właśnie sterownika, ale możecie napisać jeszcze dlaczego wtryski hana nie nadają się do ABK ? Co do sterownika to myślałem jeszcze nad Stag 300-4, czy lepiej zainwestować w qbox'a? Z alaską niestety miałem mieć przyjemność w poprzednim samochodzie i wole ją omijać, podobnie czerwone valtki :) Ogólny zarys też jest taki, aby zainstalować tę sekwencje w ABK i być możne w przyszłości zaadaptować ją do seryjnego 1.8 T AEB, oczywiście z ewentualną wymianą niedomagających podzespołów

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 sie 2015, 09:21

Death94 pisze:Stag 300-4, czy lepiej zainwestować w qbox'a?
Zależy który 300-4 bo jak stara 300-4 to ma nawet mniej opcji niż 4 eco (eco ma chociaż korekty po obrotach). Jak już to 300-4 ISA2/PLUS (plus po aktualizacji zmieniał się w ISA2).
Death94 pisze:Ogólny zarys też jest taki, aby zainstalować tę sekwencje w ABK i być możne w przyszłości zaadaptować ją do seryjnego 1.8 T AEB, oczywiście z ewentualną wymianą niedomagających podzespołów
To weź jakieś wtryskiwacze z dyszami i reduktor na zapas taki AC R01 ma nawet zaniżoną obsługiwaną moc w przeciwieństwie do innych. Z wtryskiwaczy możesz jeszcze wziąć Barracuda.

Death94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 06 maja 2014, 16:36
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Death94 » 26 sie 2015, 22:19

Co do 300-4 ISA2 znalazłem taką propozycję http://olx.pl/oferta/stag-300-gaz-insta ... 8aeb7621c5, z tego co widzę to reduktor KME chyba silver i wtryski Hana złote.. Nie ukrywam pieniędzy na razie jak na lekarstwo, a samochód jest potrzebny do codziennego użytkowania (studia, praca itp.) Parownik można by było zregenerować, nowe węże itp. tylko co z tymi wtryskami?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 sie 2015, 22:37

Hany złote to chyba te z wkręcanymi dyszami. Ale cena naprawdę niezła jak masz już butle to tą sprzedasz spokojnie w okolicy 200zł a może nawet więcej bo jest z wielozaworem. Reduktor silver i nawet filtr czaja puszka. Wiązka trochę brzydko poucinana.
Ciekawe czy ta butla naprawdę jest z tego roku.

Death94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 06 maja 2014, 16:36
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Death94 » 26 sie 2015, 22:49

Także mogły by być? Zorientować się jakie już są dysze i ewentualnie dopasować? Pytam ze względu takiego, że jeśli będą pasowały to jutro dzwonię i postaram się ją zaklepać :) Butli jak dla mnie mogło by nie być, ale skoro jak jest w zestawie to jak piszesz, można odsprzedać :)

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 sie 2015, 23:03

Zestaw bardzo dobry i cena bardzo okazyjna. Ludzie na allegro chcą sprzedawać instalacje, która wygląda jak wykopana z błota z (prawie) najtańszym wtryskiwaczami valteka i butlą kończącą się za 2 lata i wołają po 600zł.
Pewnie i tak nikt nie będzie widział jakie dysze tam siedzą. Najwyżej dokupisz bo nie są one takie drogie: http://www.phjacus.pl/291-Dysza-21mm-do ... p2008.html
Zapytaj o przycisk od przełączania paliwa ze środka samochodu.

A u siebie masz sprawny przepływomierz? Jak silnik pracuje na benzynie?

Death94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 06 maja 2014, 16:36
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Death94 » 26 sie 2015, 23:17

Super, dzięki za poradę! :) Więc jutro postaram się zakupić zestaw, a co do przepływomierza to niestety po ostatnim strzale powiedział papa... Wcześniej nie był w ogóle pozacinany i autko ładnie pracowało na benzynie ( zmieniłem obudowę przepływki na identyczną z Peugeota 305) Muszę poszukać gdzieś przepływki od TDI'ka na Boschu i przełożyć obudowę.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 sie 2015, 23:25

Dobrze by była abyś miał sprawną sondę lambda.

Death94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 06 maja 2014, 16:36
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Death94 » 31 sie 2015, 20:03

Niedawno wymieniona :)

[ Dodano: 2015-08-27, 10:50 ]
Niestety ktoś był szybszy..

[ Dodano: 2015-08-31, 20:03 ]
A co możecie powiedzieć o zestawach Stag'a? W zestawie Qbox Plus, parownik AC R01 i wtryski Hana zielone... Czy one są odpowiednie? Niestety nie ma opcji z Barracudami, a z listw AC to tylko W01...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl