[B3 2.0 + LPG] Zwykły czy Sekwencja??
[B3 2.0 + LPG] Zwykły czy Sekwencja??
Witam wszystkich. Niedawno kupiłem Audi 80 z 91r 2.0 silnik. Chciałbym ją, że tak powiem zagazować:P Słyszałem od paru ludzi ze jest jakiś problem z montażem zwykłego LPG do tego samochodu i że bardziej opłaca sie sekwencje.Jak mi to powiedziano " tu jest pompa mechaniczna i trzeba kombinować...." Czy to prawda?? Powiedzcie co wiecie na ten temat, porady i problemy z instalacją w tym wózku 8-)
Proszę pamiętać o poprawnym nazywaniu tematów.
Proszę pamiętać o poprawnym nazywaniu tematów.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2008, 23:10 przez olek_krk, łącznie zmieniany 1 raz.
Według mnie jesli gaz to tylko sekwencja
W moim audi przy zwyklej instalacji gazowej mimo tego ze byla robiona u dobrych fachowcow juz po raz conajmniej drugi trzeba wymienic przepływomierz i rozdzielacz paliwa a koszt nowych czesci to kilka tysiecy . Obecnie moje auto stoi obok warsztatu i czeka az wlasciciel zalatwi jakies czesci z uzywki
W moim audi przy zwyklej instalacji gazowej mimo tego ze byla robiona u dobrych fachowcow juz po raz conajmniej drugi trzeba wymienic przepływomierz i rozdzielacz paliwa a koszt nowych czesci to kilka tysiecy . Obecnie moje auto stoi obok warsztatu i czeka az wlasciciel zalatwi jakies czesci z uzywki
Bloss <ok> Tylko jak go tam upchać? Dolot jest raczej za krótki i ma nierównomierną średnicę. Pytam bo dwóch kumpli ma kłopoty z gazem (ADA i ACE) i marudzą mi żeby coś z tym zrobić. Gazownicy twierdzą że bloss nie wejdzie a ja nie miałem się jeszcze okazji temu dokładnie przyjrzeć. Najlepszym wyjściem i sprawdzonym było by pewnie zrezygnowanie z KE jetronica i zabudowa wtrysku sterowanego elektronicznie....