Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Nadsterowność B4 Cabrio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PMX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 18 kwie 2008, 09:57

[B4 ABK] Nadsterowność B4 Cabrio

Post autor: PMX » 26 wrz 2009, 19:04

Witam

Mam pytanko głównie do właścicieli wersji Cabrio. Jak wygląda u was prowadzenie aura w za szybko pokonywanych ostrych zakrętach?
Zauważyłem że jeśli zrobi się np ostre lewo potem od razu przejście do ostre prawo (szykana) na drugim zakręcie tył potrafi ostro zarzucić (prawie jak jazda na ręcznym). Konieczna jest wówczas kontra bo ma się wrażenie że jeśli się tego nie zrobi to auto stanie bokiem ;).
Nie powiem że mi sie to nie podoba :lol: ale w ekstremalnych sytuacjach, głównie tych niezaplanowanych może być nieciekawie.

Da się też odczuć przy mocnym szarpnięciu kierownicą przy znacznej prędkości (jak na kąt zakrętu).

Podczas pokonywania szybkiego zakrętu na nawierzchni wystąpi poprzeczny garb (nie mówie o śpiącym policjancie) to także da się odczuć jakby tył podskoczył i lekko uciekł ale auto nie wpada w poślizg. Jest to raczej uczucie jakby za sztywnego zawieszenia i da się odczuć nieraz także takie zachowanie na przedniej osi.

Zawieszenie standard Cabrio.

Podejrzewam że to wina opon... moje letnie nie są już w najlepszej kondycji, ale chciałbym poznać Wasze opinie.
Amorki na badaniu technicznym wyszły OK, 70-75%., żadnych niepokojących stuków puków z tylnego zawieszenia nie słyszę.
Moje auto -> Audi 80 Cabriolet <-KLIK

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 26 wrz 2009, 20:32

Ciśnienie w oponach takie same?

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 26 wrz 2009, 21:03

pierwsze pytanie dach założony czy schowany do kufra ?? jeśli założony to norma bo tył wtedy jest mega leciutki :) i cabrio pomimo napędu na przód lata bokami jak beta :) hehe jeśli schowasz dach do kufra to waga sie rozkłada i jest ok :) najbardziej jest to widoczne w zimę jak sie jeździ cabrio zabawa super jak wyczujesz auto bo ronda zakręty wszystko da sie bokiem przejść :)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 26 wrz 2009, 23:11

Czyzby to byl sposob na tak znana podsterownosc Audic, trzeab zmienic na cabrio :lol: .
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
PMX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 18 kwie 2008, 09:57

Post autor: PMX » 27 wrz 2009, 15:07

Ciśnienie w oponach OK.
meir, zgadza się, dach nad głową i rzuca dupskiem ;-)
Dziś ze schowanym dachem na piachu też rzucało ale jakby trochę mniej.
Myślę że właśnie winien jest lekki tył.

Dzięki za odpowiedzi Panowie...
Pozdrawiam
Moje auto -> Audi 80 Cabriolet <-KLIK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie tylne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga