Witam
Mam pytanko głównie do właścicieli wersji Cabrio. Jak wygląda u was prowadzenie aura w za szybko pokonywanych ostrych zakrętach?
Zauważyłem że jeśli zrobi się np ostre lewo potem od razu przejście do ostre prawo (szykana) na drugim zakręcie tył potrafi ostro zarzucić (prawie jak jazda na ręcznym). Konieczna jest wówczas kontra bo ma się wrażenie że jeśli się tego nie zrobi to auto stanie bokiem .
Nie powiem że mi sie to nie podoba :lol: ale w ekstremalnych sytuacjach, głównie tych niezaplanowanych może być nieciekawie.
Da się też odczuć przy mocnym szarpnięciu kierownicą przy znacznej prędkości (jak na kąt zakrętu).
Podczas pokonywania szybkiego zakrętu na nawierzchni wystąpi poprzeczny garb (nie mówie o śpiącym policjancie) to także da się odczuć jakby tył podskoczył i lekko uciekł ale auto nie wpada w poślizg. Jest to raczej uczucie jakby za sztywnego zawieszenia i da się odczuć nieraz także takie zachowanie na przedniej osi.
Zawieszenie standard Cabrio.
Podejrzewam że to wina opon... moje letnie nie są już w najlepszej kondycji, ale chciałbym poznać Wasze opinie.
Amorki na badaniu technicznym wyszły OK, 70-75%., żadnych niepokojących stuków puków z tylnego zawieszenia nie słyszę.
[B4 ABK] Nadsterowność B4 Cabrio
pierwsze pytanie dach założony czy schowany do kufra ?? jeśli założony to norma bo tył wtedy jest mega leciutki i cabrio pomimo napędu na przód lata bokami jak beta hehe jeśli schowasz dach do kufra to waga sie rozkłada i jest ok najbardziej jest to widoczne w zimę jak sie jeździ cabrio zabawa super jak wyczujesz auto bo ronda zakręty wszystko da sie bokiem przejść