Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,6 91] piszczenie tyl prawa strona

LUKASZdiy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 20 paź 2008, 12:23

[B3 1,6 91] piszczenie tyl prawa strona

Post autor: LUKASZdiy » 07 kwie 2009, 22:46

od pewnego czasu zwlaszcza jak jest sucho (jak popada deszczyk ustaje) dochodza mnie delikatne piski zwlaszcza przy malej prędkości z tylnej prawej strony
Sa one dosyć glosne i intensywne co może być przyczyną?

Pozdrawiam Łukasz

LUKASZdiy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 20 paź 2008, 12:23

Post autor: LUKASZdiy » 07 kwie 2009, 23:16

Sa to dzwięki towarzyszace bardzo delikatnym nierównościa i synchronizują sie z pracą zawieszenia
Probowałem elementy gumowe metalowe zlać WD 40 zeby wyeliminowac ale nic .....

Awatar użytkownika
malymoto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 16 lip 2008, 15:55
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: malymoto » 08 kwie 2009, 09:47

łożysko koła raczej nie, mogą to być tulejki na belce gdy popada deszcz wtedy przestaje piszczeć .
Power of TDI :)

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 08 kwie 2009, 12:14

Łożysko buczy, tuleje stukają, a to co tobie dolega to najprawdopodobniej blokujący się bęben.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 08 kwie 2009, 16:21

Rozbierz przejrzyj wszystko poczyść ,nasmaruj i zobaczysz czy dalej będzie piszczeć :-)

nitromek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 26 lut 2008, 12:21
Lokalizacja: WOT Otwock

Post autor: nitromek » 08 kwie 2009, 16:24

Najprawdopodobniej sprężynki w bębnie, trzeba by je przesmarować, chociaż w poprzedniej b3 popiskiwały mi tulejki.
typ silnika nie znany i na sprzedaż

Awatar użytkownika
melomarcin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 11 maja 2008, 20:44
Lokalizacja: Lublin

Post autor: melomarcin » 08 kwie 2009, 20:22

ja też skłaniał bym się że to bęben hamulcowy i szczęki za piski odpowiadają. pewnie sprężynki nie trzymają szczęk jak trzeba. rozkręć oczyść nasmaruj oczyść itd.
pozdro.
melo

Awatar użytkownika
gigs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 27 gru 2008, 09:38
Lokalizacja: Żagań

Post autor: gigs » 08 kwie 2009, 21:13

U mnie w mojej B3 był to bęben. A konkretnie właśnie sprężynki.
Gigs

LUKASZdiy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 20 paź 2008, 12:23

Post autor: LUKASZdiy » 09 kwie 2009, 09:57

byłem wczoraj wkoncu u dobrego diagnosty ktory doobrze oczyscil z piasku i brudu tulejje tylnego wachacza breszka i wyszlo ze mam spory luz na prawej tuleji

Za hamulce biore sie po swietach a ze wczesniej mialem uniaka to jestem przeczulony na starannosc, czystośc i smarowanie składanych hamulców!!!

jakies rady odnośnie bębnów co może mnie zaskoczyc co ewentualnie od razu zakupić????

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 09 kwie 2009, 12:50

Jak rozbierałem swoje bębny to złożyłem je bez wymiany czegokolwiek. Nie ma reguły...Rozbierzesz zobaczysz.

LUKASZdiy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 20 paź 2008, 12:23

Post autor: LUKASZdiy » 09 kwie 2009, 13:51

Racja reguły nie ma jednak nasmarowac tłoczki przeczyscic calosc to zadna robota mam nadziej ze gumki na tloczkach beda w dobrym stanie

Awatar użytkownika
gigs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 27 gru 2008, 09:38
Lokalizacja: Żagań

Post autor: gigs » 09 kwie 2009, 15:36

A ja miałem cylinderki odpowietrzania do wymiany.

Przy odpowietrezaniu się ułamały :-/ , ale pewnie dlatego że były bardzo zardzewiałe.
Gigs

Awatar użytkownika
melomarcin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 11 maja 2008, 20:44
Lokalizacja: Lublin

Post autor: melomarcin » 09 kwie 2009, 22:58

a ja słyszałem że niektórzy zawsze przy zdejmowaniu bębna zakładają nowe łożysko koła bo trzeba przecież rozkręcić i ponoć potem już drugi raz się dobrze nie dołoży :-/ nie wiem ile w tym racji. ale jeśli już łożysko to tylko nie za 20 zł- "normalne " łożysko kosztuje ok. 60zł
pozdro.
melo

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 10 kwie 2009, 13:47

melomarcin pisze:a ja słyszałem że niektórzy zawsze przy zdejmowaniu bębna zakładają nowe łożysko koła bo trzeba przecież rozkręcić i ponoć potem już drugi raz się dobrze nie dołoży :-/ nie wiem ile w tym racji. ale jeśli już łożysko to tylko nie za 20 zł- "normalne " łożysko kosztuje ok. 60zł
pozdro.
To jakaś bujda. Żeby zdjąć bęben nie trzeba ściągać łożyska...

Awatar użytkownika
melomarcin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 11 maja 2008, 20:44
Lokalizacja: Lublin

Post autor: melomarcin » 10 kwie 2009, 16:01

nie całe łożysko ale tylko to mniejsze które praktycznie trzyma bęben na właściwym miejscu. pewnie że bieżni nie trzeba wybijać ale nakrętkę łożyska trzeba odkręcić aby zdjąć bęben a wraz z nim schodzi przecież mniejsze zewnętrzne łożysko.
melo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie tylne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga