[2.3 NG] regulator wolnych obrotów
[2.3 NG] regulator wolnych obrotów
Witam, mam pytanie co odpowiada za sterowanie zaworem wolnych obrotów? u mnie czy wtyczka wpięta czy wypieta to silnik zachowuje sie tak samo.
drugie pytanie to po odpaleniu auto ma niecałe 800 RPM wtrysk rozruchowy działa na 100%, czy jest możliwość ze zwór sie nie otwiera i nie puszcza dodatkowego powietrza?
drugie pytanie to po odpaleniu auto ma niecałe 800 RPM wtrysk rozruchowy działa na 100%, czy jest możliwość ze zwór sie nie otwiera i nie puszcza dodatkowego powietrza?
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
Re: [2.3 NG] regulator wolnych obrotów
stycznik biegu jalowego daje sygnal do sterownika sterownik daje sygnal do krokowego, u mnie w AAR obroty sa 740papaj pisze:Witam, mam pytanie co odpowiada za sterowanie zaworem wolnych obrotów? u mnie czy wtyczka wpięta czy wypieta to silnik zachowuje sie tak samo.
drugie pytanie to po odpaleniu auto ma niecałe 800 RPM wtrysk rozruchowy działa na 100%, czy jest możliwość ze zwór sie nie otwiera i nie puszcza dodatkowego powietrza?
o styczniku wiem, po wypieciu wtyczki obroty wzrastają wiec on chyba jest ok. Nie za niskie te obroty? mi całm autem trzesie przez kilka minut a to nie ma tak chyba
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
wymieniłem dzis zawór wolnych obrotów, okazało sie ze poprzedni stanoł w miejscu, ten nowy trzyma obroty ok i po wypieciu wtyczki jest zmiana, wczesniej nie bylo, tylko teraz jak gwaltownie hamuje to auto potrafi nawet zgasąć, wczesniej tego nie bylo, ktoś ma jakieś pomysły?
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
po długiej walce takie wnioski:
nie załancza się "obieg" prądu od regulatora powietrza.
wypiołem te wtyczke przy przepustnicy, trzy pinową i zwarłem na krótko te piny od stycznika i nic, wypiołem wtyczke od zaworu i podłączyłem do drugiego i również bez zmian, i teraz jak se z tym poradzić?
nie załancza się "obieg" prądu od regulatora powietrza.
wypiołem te wtyczke przy przepustnicy, trzy pinową i zwarłem na krótko te piny od stycznika i nic, wypiołem wtyczke od zaworu i podłączyłem do drugiego i również bez zmian, i teraz jak se z tym poradzić?
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
dochodzi, jak zewre górny stycznik to reakcja jest, a miernikiem mierzyłem srodkow pin z masa to jest prąd
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
nie ma,ale podłączyłem na krótko i również brak reakcji
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
ok stycznik juz działa jak nalezy. Z ciekawości podłączyłem 12V bezposrednio do regulatora obrotów i nic sie nie dzieje, przesłona nawet nie drgneła, dodam ze reką da sie lużno przesuwać, czy to świadczy o jakimś wewnętrznym uszkodzeniu?
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
Panowie gdzie znajduję się ta kostka od stycznika biegu jałowego :?: To ta u góry na przepustnicy?
Bo mam problem szczególnie na zimnym... Nie może utrzymać obrotów tylko trzymają sie na 300-600, kiedy mu przegazuję to zgaśnie i ciężko go odpalić Na ciepłym przy spadaniu z obrotów lubi zgasnąć albo spadnie na 200 zaraz skoczy na 1400 i wtedy się stabilizuje :roll:
Krokowca wymieniałem i czyściłem...
Bo mam problem szczególnie na zimnym... Nie może utrzymać obrotów tylko trzymają sie na 300-600, kiedy mu przegazuję to zgaśnie i ciężko go odpalić Na ciepłym przy spadaniu z obrotów lubi zgasnąć albo spadnie na 200 zaraz skoczy na 1400 i wtedy się stabilizuje :roll:
Krokowca wymieniałem i czyściłem...
Forum A6Klub i Audi80
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga