Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] regulator wolnych obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

[2.3 NG] regulator wolnych obrotów

Post autor: papaj » 08 sty 2013, 13:45

Witam, mam pytanie co odpowiada za sterowanie zaworem wolnych obrotów? u mnie czy wtyczka wpięta czy wypieta to silnik zachowuje sie tak samo.
drugie pytanie to po odpaleniu auto ma niecałe 800 RPM wtrysk rozruchowy działa na 100%, czy jest możliwość ze zwór sie nie otwiera i nie puszcza dodatkowego powietrza?
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Re: [2.3 NG] regulator wolnych obrotów

Post autor: itor » 08 sty 2013, 20:21

papaj pisze:Witam, mam pytanie co odpowiada za sterowanie zaworem wolnych obrotów? u mnie czy wtyczka wpięta czy wypieta to silnik zachowuje sie tak samo.
drugie pytanie to po odpaleniu auto ma niecałe 800 RPM wtrysk rozruchowy działa na 100%, czy jest możliwość ze zwór sie nie otwiera i nie puszcza dodatkowego powietrza?
stycznik biegu jalowego daje sygnal do sterownika sterownik daje sygnal do krokowego, u mnie w AAR obroty sa 740

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 08 sty 2013, 20:54

o styczniku wiem, po wypieciu wtyczki obroty wzrastają wiec on chyba jest ok. Nie za niskie te obroty? mi całm autem trzesie przez kilka minut a to nie ma tak chyba
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 09 sty 2013, 19:13

Wg. serwisówki obroty mają być 790-820 .

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 09 sty 2013, 22:10

wymieniłem dzis zawór wolnych obrotów, okazało sie ze poprzedni stanoł w miejscu, ten nowy trzyma obroty ok i po wypieciu wtyczki jest zmiana, wczesniej nie bylo, tylko teraz jak gwaltownie hamuje to auto potrafi nawet zgasąć, wczesniej tego nie bylo, ktoś ma jakieś pomysły?
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 10 sty 2013, 00:50

nieszczelność w układzie
używany był krokowy ? może on wadliwy
i milion innych powodów od przepływki po czujniki

musisz wszystko po kolei sprawdzać

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 19 sty 2013, 21:14

po długiej walce takie wnioski:
nie załancza się "obieg" prądu od regulatora powietrza.
wypiołem te wtyczke przy przepustnicy, trzy pinową i zwarłem na krótko te piny od stycznika i nic, wypiołem wtyczke od zaworu i podłączyłem do drugiego i również bez zmian, i teraz jak se z tym poradzić?
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 20 sty 2013, 02:22

A dochodzi napięcie na niebiesko-czarnym przewodzie do tej wtyczki trzy-pinowej ? Razem z nią jest zasilane wszystko czyli nastawnik zawór oparów właśnie też zawór powietrza i do bezpiecznika motor

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 20 sty 2013, 11:12

dochodzi, jak zewre górny stycznik to reakcja jest, a miernikiem mierzyłem srodkow pin z masa to jest prąd
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 20 sty 2013, 11:43

A przejście na dolnym styku jest ?

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 20 sty 2013, 13:58

nie ma,ale podłączyłem na krótko i również brak reakcji
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 27 sty 2013, 08:12

To kup sprawną przepustnicę

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 06 lut 2013, 16:12

ok stycznik juz działa jak nalezy. Z ciekawości podłączyłem 12V bezposrednio do regulatora obrotów i nic sie nie dzieje, przesłona nawet nie drgneła, dodam ze reką da sie lużno przesuwać, czy to świadczy o jakimś wewnętrznym uszkodzeniu?
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

https://audi80.pl/coupe-moja-niunia- ... htm#343165

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 06 lut 2013, 22:24

No na pewno. Mój nie da się ani drgnąć . Za to jak podłącze 12V to reaguje natychmiast.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 14 mar 2013, 09:33

Panowie gdzie znajduję się ta kostka od stycznika biegu jałowego :?: To ta u góry na przepustnicy?

Bo mam problem szczególnie na zimnym... Nie może utrzymać obrotów tylko trzymają sie na 300-600, kiedy mu przegazuję to zgaśnie i ciężko go odpalić :-/ Na ciepłym przy spadaniu z obrotów lubi zgasnąć albo spadnie na 200 zaraz skoczy na 1400 i wtedy się stabilizuje :roll:

Krokowca wymieniałem i czyściłem...
Forum A6Klub i Audi80

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga