[80 b4 ABK 2,0E] złe wskazania poziomu paliwa
[80 b4 ABK 2,0E] złe wskazania poziomu paliwa
Od jakiegos czasu wskaźnik poziomu paliwa pokazuje sobie jak chce, czasami przez kilka dni w ogóle się nie podnosi, a czasami w trakcie jazdy pokazuje 3/4 baku a po paru kilometrach 1/4. To bardzo denerwujące, bo nigdy nie wiem które wskazanie jest prawidłowe. Co może byc tego przyczyną?
:evil:Life is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas :evil: Pal gumę nie duszę! <zly>
Po pierwsze do sprawdzenia pływak w zbiorniku, później może to być regulator napięcia na płytce licznika, ale gdyby tak było wściekałby się również prędkościomierz...
Także najlepiej zacząć od sprawdzenia pływaka...
Także najlepiej zacząć od sprawdzenia pływaka...
Około 99% idiotów czyta posty z ręką na myszce ... heh teraz to już za późno <lol>
Czerwone jest szybsze? a czarne ładniejsze
NOWE FOTKI 13.10.09 <yes>
Czerwone jest szybsze? a czarne ładniejsze
NOWE FOTKI 13.10.09 <yes>
- Multifonika
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Motostacja
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
I wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej.kaczaza5 pisze:może to być regulator napięcia na płytce licznika, ale gdyby tak było wściekałby się również prędkościomierz...
Możliwe że potencjometr przy pływaku się wytarł.kaczaza5 pisze:Także najlepiej zacząć od sprawdzenia pływaka...
Części samochodowe online - Motostacja
mała korekta:kaczaza5 pisze:Po pierwsze do sprawdzenia pływak w zbiorniku, później może to być regulator napięcia na płytce licznika, ale gdyby tak było wściekałby się również prędkościomierz...
Także najlepiej zacząć od sprawdzenia pływaka...
uszkodzenie regulatora napięcia w zegarach objawa się błędnymi wskazaniami poziomu paliwa oraz temperatury cieczy chłodzącej. W pierwszej kolejności rozkręć zegary i sprawdź napięcie na regulatorze (powinno byc stabilne ok 10V). W drugiej kolejności sprawdź czy płytka z zegarem paliwomierza jest odpowiednio dokręcona do zegarów. Po trzecie warto sprawdzić czy przewody w kostce przy zegarach są w całości (to ostateczność ale w starszym aucie zdarza się, że się odłamują od kostki).
To było łatwiejsze. Trudniejsze do wykonania (bardziej pracochłonne) ale i bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie mechanizmu pływaka. Tutaj musisz się dobrać do baku.
Powodzenia
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
Koleżanko miałem podobny problem jak u ciebie z tym że u mnie nie działał też ten od temp.silnika, rozebrałem licznik przeczyściłem wskaźniki,psiknołem do środka troche WD-40 poruszałem wskazówkami następnie drobnym papierem ściernym przetarłem takie miedziane podkładki na płycie licznika przemyłem spirytusem poskładałem i działają jak należy :mrgreen:
Hołowczyc20
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga