Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 NG] VAG nie może się połączyć??

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
adamniedz

[80 B4 NG] VAG nie może się połączyć??

Post autor: adamniedz » 10 gru 2007, 17:17

Witam! Bylem u mechanika i chciałem podłączyć się do VAGA, próbowaliśmy 5x i nic.Mechanik zwalił winę na gazowników, pojechałem do gazowników oni też rozłożyli ręce ja zostałem z moimi problemami tzn. autko raz ciągnie dobrze, ładnie wchodzi na obroty na II ok 100 wyciąga, a czasami dusi się nie przyśpiesza na II ok 60/h.Napewno mam walniety silniczek krokowy bo skaczą na pb obroty, sonda jest dobra ale czy to jest tego wina???Apeluję do wszystkich życzliwych klubowiczów czy w woj. podlaskim, a konktrtnie okolicach Łomży, Wawy istnieją prawdziwi mechanicy, którzy wykażą chęć pomocy a nie kasowania grubej papy za gadanie głupot?Jeśli znacie kogoś dobrego i rzetelnego proszę o tel ewentualnie adres.Z góry thanx! pozdro

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 10 gru 2007, 20:58

2 posty jeden obok drugiego, moze byc prpblem z moderatorami......... ;-)

Nie znam sie na benzynowcach, ale masz jakis komputer sterujacy w swoim aucie?
...............TDI POWER................

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 10 gru 2007, 21:13

O ile sie nie myle to do NG nie mozna podlaczyc VAGa tylko pokazuje kody migowe.

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 11 gru 2007, 08:04

jak czytam o takich mechanikach to ręce i cycki mi opadają....

Do silnika 2.3E NG NIE MOŻNA podłączyć komputera VAG z tej prostej przyczyny że nie ma do czego. Sterowniki silnika NG, tj. KE III Jetronic Steuergerat oraz VEZ Steuergerat zapisują błędy w formie kodów błyskowych, które odczytuje się testerem diodowym podpinanym do złącza diagnostycznego.

Do autora tematu - zmień mechanika, bo ten się nie zna....

I jeszcze jedna uwaga - skąd wiesz że masz uszkodzony zawór regulacji obrotów biegu jałowego - przecież nie zrobiłeś diagnostyki sterowników silnika.... Falujące obroty mogą wynikać równie dobrze z nieszczelności w układzie dolotowym, lub z niepoprawnego funkcjonowania przepływomierza powietrza i z 50 innych powodów....
Jest: Coupe Typ85. Było: Audi 80B4 2.3E NG 133KM, Audi 80B2 1.6D JK 54KMhttps://audi80.pl/images/bykom_stop.gif

Awatar użytkownika
Byk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:22
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Byk » 11 gru 2007, 11:28

Ja jak jeszcze byłem całkiem zielony i nie miałem pojęcia o tym silniku oddałem auto do mechaniora. Okazało się, że miał takie samo pojęcia jak ja <ok> i niestety pierwsze co zrobił to było kręcenie przepływomierzem :evil:
Tak więc reasumując OMIJAJ GO Z DALEKA !!!!!
_________________

AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna 92r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga