[80 B4 NG] VAG nie może się połączyć??
[80 B4 NG] VAG nie może się połączyć??
Witam! Bylem u mechanika i chciałem podłączyć się do VAGA, próbowaliśmy 5x i nic.Mechanik zwalił winę na gazowników, pojechałem do gazowników oni też rozłożyli ręce ja zostałem z moimi problemami tzn. autko raz ciągnie dobrze, ładnie wchodzi na obroty na II ok 100 wyciąga, a czasami dusi się nie przyśpiesza na II ok 60/h.Napewno mam walniety silniczek krokowy bo skaczą na pb obroty, sonda jest dobra ale czy to jest tego wina???Apeluję do wszystkich życzliwych klubowiczów czy w woj. podlaskim, a konktrtnie okolicach Łomży, Wawy istnieją prawdziwi mechanicy, którzy wykażą chęć pomocy a nie kasowania grubej papy za gadanie głupot?Jeśli znacie kogoś dobrego i rzetelnego proszę o tel ewentualnie adres.Z góry thanx! pozdro
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
jak czytam o takich mechanikach to ręce i cycki mi opadają....
Do silnika 2.3E NG NIE MOŻNA podłączyć komputera VAG z tej prostej przyczyny że nie ma do czego. Sterowniki silnika NG, tj. KE III Jetronic Steuergerat oraz VEZ Steuergerat zapisują błędy w formie kodów błyskowych, które odczytuje się testerem diodowym podpinanym do złącza diagnostycznego.
Do autora tematu - zmień mechanika, bo ten się nie zna....
I jeszcze jedna uwaga - skąd wiesz że masz uszkodzony zawór regulacji obrotów biegu jałowego - przecież nie zrobiłeś diagnostyki sterowników silnika.... Falujące obroty mogą wynikać równie dobrze z nieszczelności w układzie dolotowym, lub z niepoprawnego funkcjonowania przepływomierza powietrza i z 50 innych powodów....
Do silnika 2.3E NG NIE MOŻNA podłączyć komputera VAG z tej prostej przyczyny że nie ma do czego. Sterowniki silnika NG, tj. KE III Jetronic Steuergerat oraz VEZ Steuergerat zapisują błędy w formie kodów błyskowych, które odczytuje się testerem diodowym podpinanym do złącza diagnostycznego.
Do autora tematu - zmień mechanika, bo ten się nie zna....
I jeszcze jedna uwaga - skąd wiesz że masz uszkodzony zawór regulacji obrotów biegu jałowego - przecież nie zrobiłeś diagnostyki sterowników silnika.... Falujące obroty mogą wynikać równie dobrze z nieszczelności w układzie dolotowym, lub z niepoprawnego funkcjonowania przepływomierza powietrza i z 50 innych powodów....