[A90 7A q] pomóżcie- odcięcie na 1500 rpm - pomoc potrzebna!
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
[A90 7A q] pomóżcie- odcięcie na 1500 rpm - pomoc potrzebna!
problem powstał dziś, gdy żona jechała do pracy z dzieciakiem. Przy którejś zmianie biegów auto przestało reagować na gaz, jakby dostało odcinkę.
Jakoś zjechała na pobocze i dzwoni, że auto stanęło.
Zatem przyjechałem, i oto jakie są objawy
- silnik nie chce przekroczyć obrotów ok 1500 rpm
- nieważne, czy to na luzie czy to podczas jazdy. Udało się wrócić autem do domu, nie przekraczając tych magicznych 1500 rpm.
- auto zachowuje się jakby miało ustawione odcięcie na 1500 rpm
na dzień dobry sprawdziłem bezpieczniki, sprawdziłem przełącznik stykowy przy przepustnicy, który daje znać komputerowi że jest przepustnica zamknięta, przepływkę jak się odepnie to auto gaśnie.
Panowie pomóżcie, bo jest strasznie deprymujące jeździć max 50 km/h na piątym biegu...
Czego mogą to być objawy ?
Jakoś zjechała na pobocze i dzwoni, że auto stanęło.
Zatem przyjechałem, i oto jakie są objawy
- silnik nie chce przekroczyć obrotów ok 1500 rpm
- nieważne, czy to na luzie czy to podczas jazdy. Udało się wrócić autem do domu, nie przekraczając tych magicznych 1500 rpm.
- auto zachowuje się jakby miało ustawione odcięcie na 1500 rpm
na dzień dobry sprawdziłem bezpieczniki, sprawdziłem przełącznik stykowy przy przepustnicy, który daje znać komputerowi że jest przepustnica zamknięta, przepływkę jak się odepnie to auto gaśnie.
Panowie pomóżcie, bo jest strasznie deprymujące jeździć max 50 km/h na piątym biegu...
Czego mogą to być objawy ?
Ostatnio zmieniony 28 lut 2011, 22:54 przez Leo, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Leo aż nie wierzę że nie możesz zdiagnozować
Próbowałeś podpiąć Vag?? Obstawiam że padł któryś czujnik sprawdź najpierw czujniki przy kole zamachowym położenia wału i ten drugi( zapomniałem od czego )
Pozdro
Próbowałeś podpiąć Vag?? Obstawiam że padł któryś czujnik sprawdź najpierw czujniki przy kole zamachowym położenia wału i ten drugi( zapomniałem od czego )
Pozdro
Nie da ci żadna Blachara tyle cooo 1,85 bara!!!
Jest Dym jest MOC
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
Jest Dym jest MOC
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
- patrykk007
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 28 sty 2011, 17:21
- Lokalizacja: Złotoryja
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
nie mam gazu .
7A trudno zdiagnozować, mój raczej vagowalny nie jest, a kodów błyskowych mi się nie udało odczytać niestety.
7A trudno zdiagnozować, mój raczej vagowalny nie jest, a kodów błyskowych mi się nie udało odczytać niestety.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Leo proszę cię sprawdź czy są ok i czy nie wypieła się kostka. Może być jeszcze zagiety przewód paliwowy . Podobne cuda były u Vipera w jego v8.
Stąd moj pomysł.
pozdro
Stąd moj pomysł.
pozdro
Nie da ci żadna Blachara tyle cooo 1,85 bara!!!
Jest Dym jest MOC
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
Jest Dym jest MOC
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
Leo-ja bym sprawdził na poczatek filtr paliwa,rowniez obstawiam czujniki na kole zamachowym lub/i znacznik na kole zamachowym,lubo sie skrzywic lub odpasc,juz miałem u siebie taki przypadek,odciecie na 1800rpm i koniec,okazało sie ze znacznik sie skrzywił:/probowalem go wyprostowac a on pekl:/
Kupowanie prezentów świątecznych? Tylko na forum Audi80.PL
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
filtr paliwa wymieniałem osobiście, wszystko jest z ciśnieniem wporządku.
cycek na kole zamachowym to jest też jakaś poszlaka, tylko to już grubsza robota, dlatego zostawiam sobie go na koniec, jak już wszystko zawiedzie....
czujniki na kole zamachowym.... też ciężki temat, ale gdyby on poszedł, to bym wogóle nie zapalił auta.
cycek na kole zamachowym to jest też jakaś poszlaka, tylko to już grubsza robota, dlatego zostawiam sobie go na koniec, jak już wszystko zawiedzie....
czujniki na kole zamachowym.... też ciężki temat, ale gdyby on poszedł, to bym wogóle nie zapalił auta.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
cycek na kole zam mozesz sprawdzic przez okienko po wyjeciu czujnikow, ciezka sprawa:/musze pogłówkowac:)a na wolnych obrotach i na tych magicznych 1500 silnik chodzi rowno czy kuleje??
Kupowanie prezentów świątecznych? Tylko na forum Audi80.PL
dziwne na maxa:/ale dalej obstawiam czujnik predkości obrotowej na kole zamachowym
[ Dodano: 2011-03-02, 09:03 ]
no i myślę że warto może by było sprawdzić sterownik silnika,niby żadko siadają alle..........
[ Dodano: 2011-03-02, 09:03 ]
no i myślę że warto może by było sprawdzić sterownik silnika,niby żadko siadają alle..........
Kupowanie prezentów świątecznych? Tylko na forum Audi80.PL
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
Co prawda to w 1.8t AWT ale miałem taki przypadek jak chciałem sobie zasilanie wziąść do odcięcia zapłonu ze skrzynki bezpieczników.Więc proponowałbym sprawdzić sterownik i czy nie ma gdzieś jakiegoś zwarcia ,bo cuda na kiju potrafią się wtedy dziać.
"TVN -wstajesz i nic nie wiesz"
Aktualnie w stajni:
330d touring
powered by endriu210
Honda Accord VIII
Było Audi 80 TDI
Było Audi A4 1.8T
A4 1.8T <sprzedane>
Aktualnie w stajni:
330d touring
powered by endriu210
Honda Accord VIII
Było Audi 80 TDI
Było Audi A4 1.8T
A4 1.8T <sprzedane>
Nie do końca bo są dwa wiem że jeden jak padnie to są właśnie takie objawy.Leo pisze:czujniki na kole zamachowym.... też ciężki temat, ale gdyby on poszedł, to bym wogóle nie zapalił auta.
Nie da ci żadna Blachara tyle cooo 1,85 bara!!!
Jest Dym jest MOC
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
Jest Dym jest MOC
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
problem rozwiązany - okazało się, że z powodu zmęczenia ułamało się mocowanie zaznaczone w kółeczku na fotce
http://img64.imageshack.us/i/1472071153.jpg/
i cały potencjometr odpadł od przepustnicy. Komputer sądził, że jest przepustnica zamknięta, i ponieważ przepływka odczytywała zwiększony pobór powietrza - odcinał paliwo.
http://img64.imageshack.us/i/1472071153.jpg/
i cały potencjometr odpadł od przepustnicy. Komputer sądził, że jest przepustnica zamknięta, i ponieważ przepływka odczytywała zwiększony pobór powietrza - odcinał paliwo.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga