[A90 7A q] pomóżcie- odcięcie na 1500 rpm - pomoc potrzebna!
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
[A90 7A q] pomóżcie- odcięcie na 1500 rpm - pomoc potrzebna!
problem powstał dziś, gdy żona jechała do pracy z dzieciakiem. Przy którejś zmianie biegów auto przestało reagować na gaz, jakby dostało odcinkę.
Jakoś zjechała na pobocze i dzwoni, że auto stanęło.
Zatem przyjechałem, i oto jakie są objawy
- silnik nie chce przekroczyć obrotów ok 1500 rpm
- nieważne, czy to na luzie czy to podczas jazdy. Udało się wrócić autem do domu, nie przekraczając tych magicznych 1500 rpm.
- auto zachowuje się jakby miało ustawione odcięcie na 1500 rpm
na dzień dobry sprawdziłem bezpieczniki, sprawdziłem przełącznik stykowy przy przepustnicy, który daje znać komputerowi że jest przepustnica zamknięta, przepływkę jak się odepnie to auto gaśnie.
Panowie pomóżcie, bo jest strasznie deprymujące jeździć max 50 km/h na piątym biegu...
Czego mogą to być objawy ?
Jakoś zjechała na pobocze i dzwoni, że auto stanęło.
Zatem przyjechałem, i oto jakie są objawy
- silnik nie chce przekroczyć obrotów ok 1500 rpm
- nieważne, czy to na luzie czy to podczas jazdy. Udało się wrócić autem do domu, nie przekraczając tych magicznych 1500 rpm.
- auto zachowuje się jakby miało ustawione odcięcie na 1500 rpm
na dzień dobry sprawdziłem bezpieczniki, sprawdziłem przełącznik stykowy przy przepustnicy, który daje znać komputerowi że jest przepustnica zamknięta, przepływkę jak się odepnie to auto gaśnie.
Panowie pomóżcie, bo jest strasznie deprymujące jeździć max 50 km/h na piątym biegu...
Czego mogą to być objawy ?
Ostatnio zmieniony 28 lut 2011, 22:54 przez Leo, łącznie zmieniany 1 raz.
- patrykk007
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 28 sty 2011, 17:21
- Lokalizacja: Złotoryja
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
filtr paliwa wymieniałem osobiście, wszystko jest z ciśnieniem wporządku.
cycek na kole zamachowym to jest też jakaś poszlaka, tylko to już grubsza robota, dlatego zostawiam sobie go na koniec, jak już wszystko zawiedzie....
czujniki na kole zamachowym.... też ciężki temat, ale gdyby on poszedł, to bym wogóle nie zapalił auta.
cycek na kole zamachowym to jest też jakaś poszlaka, tylko to już grubsza robota, dlatego zostawiam sobie go na koniec, jak już wszystko zawiedzie....
czujniki na kole zamachowym.... też ciężki temat, ale gdyby on poszedł, to bym wogóle nie zapalił auta.
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
problem rozwiązany - okazało się, że z powodu zmęczenia ułamało się mocowanie zaznaczone w kółeczku na fotce
http://img64.imageshack.us/i/1472071153.jpg/
i cały potencjometr odpadł od przepustnicy. Komputer sądził, że jest przepustnica zamknięta, i ponieważ przepływka odczytywała zwiększony pobór powietrza - odcinał paliwo.
http://img64.imageshack.us/i/1472071153.jpg/
i cały potencjometr odpadł od przepustnicy. Komputer sądził, że jest przepustnica zamknięta, i ponieważ przepływka odczytywała zwiększony pobór powietrza - odcinał paliwo.