newerafan pisze:Koledzy a co powiecie na to? że u mnie puka prawa strona ciężko wyczuwalna też na nie dużych dołkach i pod tym górnym kielichem przykręconym śrubą kontrującą blacha w okół niego bardziej od strony szyby jest wytarta do podkładu i w jednym miejscu aż do gołej blachy? stuk jest bardziej wyczuwalny przy jeździ i skręcaniu w lewo podczas wpadania w dołek:/ co wy na to?
Ja na to nakrętka o której wspomniałem czyli luz amortyzatora.
Takie same objawy były u mnie jak za mało wepchałem wokół amorka. Miałem minimalny luz na mcpersonie i delikatnie wyczuwałem ten luz na dziurach.
Napchałem tam pcv z butelek i dokręciłem ile się dało nakrętkę. Pomogło wręcz idealnie ale to nie fachowe podejście do sprawy
blacha o której wspominasz też jest u mnie niżej z prawej strony i minimalnie wykrzywiona od strony podszybia. Obecnie dałem pod tę blachę podkładkę.