Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Czy to gwint KW do B4 ?

ODPOWIEDZ
Kamilloo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 11 cze 2014, 12:38

[B4 ABK] Czy to gwint KW do B4 ?

Post autor: Kamilloo » 10 mar 2016, 19:40

Witam . Jak w tytule czy to gwint do sedana b4 ? Na sprezynach pisze Audi B4 lecz na jednym z forum ktoś pytal o gwint o takich numer do golfa3 varianta i już sam nie wiem. Głownie chodzi mi o kolumne gwintowaną bo mocowanie do "budy" wiem ze od b4.

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 10 mar 2016, 20:05

no jak mocowanie wygląda na audi to jest do audi, pokaż lepiej przednie kolumny bo są ważniejsze, tył zawsze da sie spasować, chyba że pytasz tylko o tył
Forum A6Klub i Audi80

Kamilloo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 11 cze 2014, 12:38

Post autor: Kamilloo » 10 mar 2016, 20:08

Jak narazie mam tylko tył w ten weekend stane się posiadaczem gwintu na przód homemade od użytkownika tego forum. Mocowanie w tym tylnim audi odboje i cały srodek rownież audi jutro to przymierze żeby mieć pewność ale wygląda jak Audi tylko martwiłem sie ze ktoś mogł tą kolumne gwintowaną wsadzić do obudowy audi a z tego co czytałem to gwint od golfa pochodzi tylko do b3 na tył.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 10 mar 2016, 20:26

nawet jeżeli włożyl tak jak piszesz, to powinno pasować, mało osób wie, ale jak się tą kolumne wyciągnie z tej obudowy to pasuje do cabrio :mrgreen:

także opcji kombinacji z różnymi nadowziami i samochodami jest co nie miara
Forum A6Klub i Audi80

Kamilloo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 11 cze 2014, 12:38

Post autor: Kamilloo » 10 mar 2016, 20:37

No to elegancko jutro będę próbował wogóle to wydaje mi sie ze nie mam w tym takich amorów jak trzeba bo są sasch advantage z szlifowanym dołem pewnie było mocowanie jako zwykły amor i tłoczysko jest chyba za wysokie bo gdy nakrętki są odkrecone na maksa to spręzyna ma troche luzu lecz na samym dole raczej nie będe jeżdził ale to się okaże w praktyce hehe . Bo wkłady do takich gwintów muszą byc dedykowane do gwintu tak ?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 11 mar 2016, 09:58

ale piszesz o przypadku gdy auto jest podniesione na podnośniku? u mnie w takiej sytuacji, z przodu na starych sprężynach też było luźno, teraz na nowych nie pamiętam, ale nie generowało to żadnych problemów
Forum A6Klub i Audi80

Kamilloo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 11 cze 2014, 12:38

Post autor: Kamilloo » 11 mar 2016, 10:25

No dokladnie w takim przypadku no też mi się wydaje ze powinno być w porządku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga