[b4 sedan] Gelba -4mm
[b4 sedan] Gelba -4mm
Witam. Zastanawiam sie nad obniżeniem auta o 4 cm. I mam pytanie. Czy wystarczy że kupie i załoze sprężyny (-40mm) Czy musze wymieniać również amortyzatory?
A jeżeli wystarczy założyć sprężyny to nie bedę miał z nimi zadnych problemów? Dodam że mam felgi 17' z oponami 225/45 I jestem również ciekaw czy nie będzie to obcierało kiedy siądą 4-5 osób.
A jeżeli wystarczy założyć sprężyny to nie bedę miał z nimi zadnych problemów? Dodam że mam felgi 17' z oponami 225/45 I jestem również ciekaw czy nie będzie to obcierało kiedy siądą 4-5 osób.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wszystko zależy jakie to amory. Ja u siebie mam gazówki i mimo obniżenia trzymają się świetnie. Wcześniej z przodu miałem seryjne amorki. Pół roku przejeździłem na sprężynach -30mm. Amorek przed i po był praktycznie w takim samy stanie (ubyło bodajże -2%). Potem przełożyłem amorki od wersji z seryjnie obniżonym zawieszeniem o -20mm. Przejeździłem tak jakiś czas po czym przyszły sprężyny -70mm. Ostatnio byłem na przeglądzie. Z prawej o dziwo nie ubyło nic, a z lewej 1% (teraz jakoś będzie rok jak siedzą te amory). Tak więc a u siebie nie widzę żadnego większego zużycia, a wiele osób pisało że na takiej konfiguracja bardzo szybko poleci cała zawiecha. Dodam jednak że sprężyny mam raczej komfortowe.Kolczat pisze:natomiast kazde obnizenie sprezyn na seryjnym amorze spowoduje szybsze ukonczenie zywota danego amortyzatora
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Kolczat pisze:c... natomiast kazde obnizenie sprezyn na seryjnym amorze spowoduje szybsze ukonczenie zywota danego amortyzatora
Nie zgodzę się. Na progresywnej sprężynie jego żywotność jest zmniejszona raptem do 15% szybciej. Dlatego właśnie nazywa się progresywnym aby mógł wybierać miękko i jednocześnie usztywnić zawieszenie. Oczywiście jeśli założysz progresywne sprężyny do amorków które nie są najlepsze to owszem...pożegnasz się z nimi szybciej niż myślisz, ale w przypadku zdrowych i zastosowaniu odpowiedniego odboju będzie gites - w Qpe B2 miałem -40/-40 na seryjnych amorkach...40tys bez jakichkolwiek uszczerbków (fakt że tylko na przodzie miałem nowe a tył miał jakieś 50tys przelatany) Dopiero Foxbat wymieniał amorki.
O prosze
Czy te spreżyny nadawaly by się ?
http://moto.allegro.pl/audi-80-b4-91-96 ... 99974.html
Kurde nie chciał bym kupić jakiegoś gówna.
Czy te spreżyny nadawaly by się ?
http://moto.allegro.pl/audi-80-b4-91-96 ... 99974.html
Kurde nie chciał bym kupić jakiegoś gówna.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: