Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,6] granice obniżenia kitem

ODPOWIEDZ
LUKASZdiy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 20 paź 2008, 12:23

[B3 1,6] granice obniżenia kitem

Post autor: LUKASZdiy » 02 wrz 2012, 22:32

witajcie kieruje się do was z zapytaniem:

Obecnie mam założone sprężynki - 80 mm. chciałbym zejść jeszcze niżej, czy zawieszenie i jego geometria pozwoli na niższe zejście na kicie, czy juz trzeba wchodzić w gwincik?
dodam iz mam skrócone amorki

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 06 wrz 2012, 20:29

Geometrię bez problemu ustawisz, ale wygodnie to już nie będzie jak na gwincie. Ale próbować możesz. Jak nie będziesz zadowolony to i tak kupisz gwint. Próbuj.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 08 paź 2012, 00:44

To i ja się o coś zapytam jak można ;-) jak utwardzić zawias ? powiedzmy ,ze tył wysokością mi odpowiada ale oponę mi rant zdziera. Jak zrobić beton z tyłu ,żeby się zawias nie uginał? gumy w sprężynę odpadają pewnie ,kilka odboi na tłoczysko pewnie też, wiec co (nie piszcie tylko o wymianie zawiasu). danke

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 08 paź 2012, 11:49

skoti, można dać fachowcom sprężyny na wzór i zrobią Ci takie same, tylko najtwardsze jak się da. Jeśli to nie da oczekiwanego rezultatu należy jeszcze zamontować twardsze amortyzatory.

Gumy nie utwardzają zawieszenia, tylko skracają możliwości jego ruchu, a co się z tym wiąże - psują dobrą charakterystykę pracy zawieszenia. Jednak dzięki takim zabiegom można zrobić zaskakujący setup wyglądający jak airride. Nie zapomnę osadzenia kół w czarnym sedanie szuana, gdzie skok zawieszenia był w granicach 1cm :lol:

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 lut 2013, 17:33

ATLAS pisze:skoti, można dać fachowcom sprężyny na wzór i zrobią Ci takie same, tylko najtwardsze jak się da. Jeśli to nie da oczekiwanego rezultatu należy jeszcze zamontować twardsze amortyzatory.

Gumy nie utwardzają zawieszenia, tylko skracają możliwości jego ruchu, a co się z tym wiąże - psują dobrą charakterystykę pracy zawieszenia. Jednak dzięki takim zabiegom można zrobić zaskakujący setup wyglądający jak airride. Nie zapomnę osadzenia kół w czarnym sedanie szuana, gdzie skok zawieszenia był w granicach 1cm :lol:
Wiesz Atlas jak dam sprężyny do roboty to w tej cenie kupię se gwint na tył od golfa 2/3 więc to się mija z celem. A zawiasem mogę zejść aż oprę błotnik/rant o oponę ale co z tego jak mała dziurka i opony tnie oraz zdziera farbę z nadkoli. Ew kilka gum/odboi na tłoczysko

Awatar użytkownika
123krzysiek123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 552
Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gmina Zamość
Kontakt:

Post autor: 123krzysiek123 » 19 lut 2013, 18:19

ja miałem na tyle podwójne odboje w kicie kw ale się sprężyny pourywały nie wiem czy od tego ale był beton
no i na przeglądzie sprawność amortyzatorów była w normie z tymi podwójnymi odbojami

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 lut 2013, 21:03

123krzysiek123 pisze:ja miałem na tyle podwójne odboje w kicie kw ale się sprężyny pourywały nie wiem czy od tego ale był beton
no i na przeglądzie sprawność amortyzatorów była w normie z tymi podwójnymi odbojami
Jak sprężyny się pourywały?! podczas jazdy Ci pękły?!

Awatar użytkownika
123krzysiek123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 552
Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gmina Zamość
Kontakt:

Post autor: 123krzysiek123 » 19 lut 2013, 22:48

nie wiem czy podczas jazdy bo telepało jak na wozie i na dziurach stukało ale od jakiegoś czasu coś skrzypiało na tyle i jak byłem na kanale to zobaczyłem że 1 sprężyna jest urwana przy dolnym mocowaniu a druga przy górnym w tych miejscach zeszła farba i były bardzo skorodowane

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 20 lut 2013, 20:44

skoti, nie kupisz w cenie zrobienia twardych sprężyn na zamówienie gotowego gwintu, który będzie miał lepsze sprężyny. Kupić możesz TA, MTS, Raceland i inne tego typu gwinty entry-level. Gwinty które wymieniłem są bardzo miękkie, a amorki mało wytrzymałe, do tego nigdy nie wiadomo, kiedy przyjdzie na nie ostatnia godzina :) setki ludzi o tym się wypowiadało, ja znam dziesiątki osób, którzy na tym jeździli i było to tylko przeczekanie w poszukiwaniu gwintu z górnej półki, np. Bilstein B16 z regulacją kompresji i odbicia.
Ty chyba bardzo długo budujesz coupe, więc co szkodzi spróbować zrobić super sprężyny i dopasować je z jakimiś super amorkami z regulacją. W.w. gwinty możesz kupić w każdej chwili.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 21 lut 2013, 13:23

ATLAS pisze:skoti, nie kupisz w cenie zrobienia twardych sprężyn na zamówienie gotowego gwintu, który będzie miał lepsze sprężyny. Kupić możesz TA, MTS, Raceland i inne tego typu gwinty entry-level. Gwinty które wymieniłem są bardzo miękkie, a amorki mało wytrzymałe, do tego nigdy nie wiadomo, kiedy przyjdzie na nie ostatnia godzina :) setki ludzi o tym się wypowiadało, ja znam dziesiątki osób, którzy na tym jeździli i było to tylko przeczekanie w poszukiwaniu gwintu z górnej półki, np. Bilstein B16 z regulacją kompresji i odbicia.
Ty chyba bardzo długo budujesz coupe, więc co szkodzi spróbować zrobić super sprężyny i dopasować je z jakimiś super amorkami z regulacją. W.w. gwinty możesz kupić w każdej chwili.
Chciałem najpierw pojeździć na kicie żeby kiedyś/potem mieć porównanie do gwintu. Kit mam kilka lat a przejechane na nim kilkaset km, więc sprzedaż go zbytnio mi się i tak nie opłaci :-/
Przód jest sztywny ale tył się buja jak seria. Napisałem dziś do bilstein polska o ceny i dostępność tak z ciekawości ale domyślam się ,że cena mnie zabije. Chyba prościej bedzie na tył gwint od polo a przód dorobić póki co. Chyba ,że coś z mojego kit-u uda się wycisnąć. Dzięki Atlas za sugestie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga