[2.8 AAH] Gwint problem ze skrecaniem i prowadzeniem auta
yhym no to zobaczymy koncem tygodnia jak to zrobie wszystko bo i tam kusze to jeszcze raz wszystko rozebrac zeby zlikwidowac luz na wkladzie i wymienic poduszki amortyzatora na te mniejsze bo dla tego ze sa teraz te wysokie wystaje mniej gwintu na kielichu.A i czy to prawda bo cos czytalem ze przy kazdej regulacji gwintu gora dol trzeba robic zbieznosc?
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
A jaką masz pewność, że gniazda końcówek drążków przy gwincie, mają identyczny rozstaw w porównaniu z ori kolumnami?Kamil321 pisze:jak sie mogla rozjechac jak koncowek drazkow nie ruszalem ani wachaczy,to jakim cudem bo ja juz nie rozumiem i jeszcze przywrocilem wysokosc do takiej jaka byla wczesniej
Nie wiem czy zbieżność też, ale pochylenia na pewno.Kamil321 pisze:A i czy to prawda bo cos czytalem ze przy kazdej regulacji gwintu gora dol trzeba robic zbieznosc?
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
nie ma regulacji w osce, tzn jest jak sie zacznie kopac po tarczy albo po zwrotnicy zeby ja przekrzywic wzgeldem mcpersona, ale takiej ksiazkowej nie ma wogole... jak zakladalem gwint na pcozatku sezonu to mi gadal gosicu na zbieznosci ze jak go obnize to znowy trzeba robic zbieznosc, ja oczywiscie "tak, tak przyjade" na drugi dzien musialem podnosic auto i nie ma tragedii, auto nie plywa na drodze, kierownica jest wciaz na wprost, ostatnio znowu sposcilem go na dol i takze nie zauwazylem rozjechania sie zbieznosci... takze reasumujac przy kombinacjach gwintem gora dol (uzywajac suwmiarki do idealnego odwzorowania wysokosci po obu stronach) nie musisz robic zbieznosci, jezeli jednak wymieniasz kolumne, nawet wyciagajac jedna i ta sama, zbieznosc powinna byc zrobiona, to pisze z wlasnego doswiadczenia bo nie raz i nie dwa rozbieralem zawias przod w cabrio... o skrajnosciach nie bede pisal bo udziela sie w temacie przynajmniej jedna osoba, ktora nie lubi mojego blachego podjescia do spraw mechanicznych samochodu ;]
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
No, w sumie racja.andi77 pisze:IC69 napisał/a:
Nie wiem czy zbieżność też, ale pochylenia na pewno.
Ale zmiana pochylenia automatycznie zmienia zbieżność.
A na sworzniu, przy wahaczu?Kolczat pisze:nie ma regulacji w osce, tzn jest jak sie zacznie kopac po tarczy albo po zwrotnicy zeby ja przekrzywic wzgeldem mcpersona, ale takiej ksiazkowej nie ma wogole...