[2.8 AAH] Gwint problem ze skrecaniem i prowadzeniem auta
[2.8 AAH] Gwint problem ze skrecaniem i prowadzeniem auta
Witam,wczoraj wreszcie zlozylem gwint wymienilem wklady amortyzatorow od golfa 1 bo pasowaly tak jak ma byc,i wczoraj wsadzilem do auta gwint skrecony na maxa i zonk jade sie przejechac a tu kierownica chodzi ciezko i przy skrecie puszczajac kierownice pozostawala ona na skrecie zamiast sie naprostowac i jechac prosto,i nie wiem co jest grane rozebralem jeszcze raz wszystko podmienilem poduszki amortyzatora na inne bo myslalem zo to jest tego wina ale znow bylo to samo,w poduszkach jest lozysko oporowe wiec popuscilem srobe trzymajaca poduszke zeby byl luz t roszke ale dalej to samo cieko sie kreci i jest problem z prowadzeniem.Juz sam nie wiem o co chodzi z tym,powiem ze gwint jest firmy FK Automotive.Jest jeszcze jeden problem poniewaz wystaje malo gwintu na mocowaniu amortyzatora od gory na talezyku ledwo sie nakretka nakretka tak na styk.doradzcie cos bo ja juz nie mam sily do tego
czy ja wiem ze geometria czy zbieznosc pomoze,powiem ci ze gwint jest na maxa skrecony i nie jestem zadowolony:P na wiosne pojda inne opony to wtedy wyciagne sprezyny pomocnicze z gwintu i jeszcze nizej pojdzie, ale zobaczymy jeszcze czy wogole dojde do ładu z tym co teraz jest. zaraz wlasnie ide do garazu i rozkrecam znow cale zawieszenie wryyy
i co przy zbieznosci moze byc taki problem ze kierownica nie bedzie odbijala spowrotem na prosto,bo widze ze zbieznosc dosyc sie popierdzielila,ale ustawilem gwint na wysokosci poprzedniego zawieszenia auta czyli -60 i dalej jest geo. popiepszone a nie powinno chyba byc jak wrocilem do tego samego ustawienia.i powiem ze na zbieznosci bylem miesiac temu bo wymieniale wszystkie elementy zawieszenia i bylo ok,i po wymianie na gwint tak sie stalo. a co do stukania na skrecie maksymalnym juz to opanowalem,stuka wklad amortyzatora na samym dole,musi miec na samym dole delikatny luzik i przy max skrecie przy obciazeniu i pochyleniu kolumny robi dosyc glosne cyk.