Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 sedan AEB 1.8T] Jaki gwint?

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 22 lis 2011, 11:23

OGr pisze:Kolega ma Supersporta w B5 i kupa z nim problemów.
A co mu się działo z tym gwintem?? W tej chwili to najtańsza opcja do B4.

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 22 lis 2011, 16:24

nawet prosto nie dało się go postawić na nim. Z jednej strony ma bardziej skręcony niż z drugiej a auto stoi równo hehe ;-)

Mentos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 14 wrz 2007, 14:11

Post autor: Mentos » 04 gru 2011, 15:38

supersport to delikatnie mówiac chinska kupa ... ewentualnie fk jak ma byc rozsadne .. oczywiscie serie highsport lub konigsport bo to jedyne warte uwagi

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 04 gru 2011, 16:37

Mentos pisze:supersport to delikatnie mówiac chinska kupa ... ewentualnie fk jak ma byc rozsadne .. oczywiscie serie highsport lub konigsport bo to jedyne warte uwagi
Ciężko mówic o rozsądku przy tych cenach <ok>
Na tą chwile wygląda to mniej więcej tak:
Supersport 500E
FK Highsport 690E
H&R 900E
KW już ponad 1000E

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 04 gru 2011, 16:44

OGr, Nie wiem czy wiesz... ale w gwintach to normalne. Środek ciezkosci w komorze silnika nie jest idealnie na srodku i jedna strona jest bardziej dociazona niz druga. To normalne powiedziałbym. Najlepiej widać to na hondach które maja wswapowany ciezszy silnik.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 04 gru 2011, 17:00

Mentos pisze:supersport to delikatnie mówiac chinska kupa
Kumpel na tym jeździ i jest to bardzo wygodny gwint. Niestety tyłu nie da się mocno obniżyć, na dodatek jest na talerzykach, schodzi tak na -50mm od serii i nie więcej ;/ ale zawsze można przerobić. Chiną mi nie pachnie ten gwint.

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1372
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 04 gru 2011, 17:12

SuperSport jest produkowany w niemczech tak dla jasności, a wiem to bo miałem nówki sztuki wkłady z gwarancją i pudełkiem + kartka z nr seryjnym

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 04 gru 2011, 20:42

Czyli co, jeśli już rozbije świnke to brać supersporta?? różnica w cenie między supersportem a FK jest dosyć spora.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 04 gru 2011, 21:26

GSF pisze:Czyli co, jeśli już rozbije świnke to brać supersporta?? różnica w cenie między supersportem a FK jest dosyć spora.
GSF, uważam że to dobry wybór. Zagadaj do Igorro, on jeździ na takim gwincie w swoim cabrio.

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 04 gru 2011, 21:38

Co do gwintów SuperSport/SPAX to z tego co kojarzę to mają w zestawie tylko gwint na przednią oś, a na tylną jest kit.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 04 gru 2011, 22:26

SuperSport z tyłu ma na pewno regulację na talerzykach, czyli skokową.

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 04 gru 2011, 22:45

Czyli coś takiego jak ma MTS.

vwkosa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 23 sty 2012, 20:27
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: vwkosa » 23 sty 2012, 20:32

GSF pisze:
Mentos pisze:supersport to delikatnie mówiac chinska kupa ... ewentualnie fk jak ma byc rozsadne .. oczywiscie serie highsport lub konigsport bo to jedyne warte uwagi
Ciężko mówic o rozsądku przy tych cenach <ok>
Na tą chwile wygląda to mniej więcej tak:
Supersport 500E
FK Highsport 690E
H&R 900E
KW już ponad 1000E
mozesz mi kolego powiedziec gdzie kupie gwint do mojej 80 ? mam spore doswiadczenie jesli chodzi o gwinty ale w vw teraz przesiadlem sie na audi i powiem ze nie spodziewalem ze sie moze to byc az taki problem

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 23 sty 2012, 21:04

Na ebayu kupisz bez problemu ale do supersporta,FK i o ile się nie myle do KW V1 trzeba wysyłać swoje kolumny przednie. Dodatkowo w supersporcie tył jest regulowany na talerzykach i na najniższym ustawieniu przy feldze 17/9,5"+ opona 225/35 jest za wysoko.

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 23 sty 2012, 21:19

GSF pisze: Na ebayu kupisz bez problemu ale do supersporta,FK i o ile się nie myle do KW V1 trzeba wysyłać swoje kolumny przednie.
Do KW jeśli to wersja inox nie trzeba nic wysyłać.

przynajmniej ja nic nie wysyłałem jak kupowałem do siebie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga