Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 sedan AEB 1.8T] Jaki gwint?

sopel85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 27 mar 2010, 09:30
Lokalizacja: Kalisz

[B4 sedan AEB 1.8T] Jaki gwint?

Post autor: sopel85 » 06 kwie 2010, 13:11

Witam juz coraz blizej zakupu jakiegos gwintu, kit zupelnie odpada , tylko i wylacznie gwint i teraz pytanie jaki najlepiej pod ten silnik , nie jest to seria , seryjnie bylo 2.0 , czy np nowy gwint ala TA technics czy MTS ,nie wysypia sie za szybko , czy np kupic jakas dobra uzywke jakiegos bardziej markowego gwinciku ?
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2010, 09:30 przez sopel85, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1372
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 06 kwie 2010, 16:22

sopel85 pisze:nowy gwint ala TA technics czy MTS
z tego co pamiętam wyżej wypisani producenci nie mają w swojej ofercie gewinde do 80.
jak już tak bardzo pragniesz, to przygotuj ok 3.5K pln na jakiś tam podstawowy KW, czy inny KONI lub FK

mam nadzieje, że ostudziłem zapał do obniżania b4 napędzanego "jeden osiem Te" zasilane LPG, bo przecież to może wybuchnąć <krzyk> ....od krzesania iskier <:P> <rotfl2>


ehh, pozdro <osohozi>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 07 kwie 2010, 17:31

sopel85, mam nadzieję, że liczysz się z kosztami jakie przedmówca Ci zobrazował...
około 3700 kosztuje nowy gwint KW a używkę dość ciężko dostać...

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 07 kwie 2010, 18:17

Kolega nie pytał się o koszta tylko o gwint a skoro nie podał ceny to można mu sypać ofertami z rękawa. Zobacz najpierw czy jest dostępny do twojego modelu bo wiele firm zapewne nie oferuje gwintów do b3/b4 a jak są to na pewno nie w cenie gwintów do golfa 1/2

sopel85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 27 mar 2010, 09:30
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: sopel85 » 08 kwie 2010, 00:10

faktycznie :D cholernie ciezko znalesc jaki kolwiek gwint ...

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 09 mar 2011, 16:16


Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 10 mar 2011, 09:29

Sopel nie sikaj :-) . Gwintów do oski jest troche, z quattro gorzej, nawet duzo gorzej :-|
Z MTSem czy podobnymi bym byl ostrozny, jak mial bym nowy MTS a uzywke w dobrym stanie KW to zdecydowanie KW.
Nowe:
KW V1 ~4600zł
H&R ~4300zł
Zapytaj Czarka, maja bogata oferte biuro[małpka]pitstop.waw.pl

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 10 mar 2011, 09:35

jak masz brać KW to lepiej V2 i będziesz miał regulację twardości.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 10 mar 2011, 09:59

Supersport 2660.

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 10 mar 2011, 10:01

Kolega ma Supersporta w B5 i kupa z nim problemów.

no name
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1561
Rejestracja: 22 mar 2009, 12:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: no name » 10 mar 2011, 10:53

a czy ktos na zamowienie nie przerobi ori zawiechy na gwint ?

streetfighter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2011, 00:03

Post autor: streetfighter » 07 kwie 2011, 00:02

a mam pytanie od jakiego auta pasowało by zawieszenie bo np łatwiej dostać do golfa mk3 albo masata b3 a do nich jest taniej i łatwiej dostać no a wydaje mi sie ze to bd podobna budowa a możę Vento czy ktoś ma taką wiedze co bd pasowało ja mam sportowe spręzyny te najtwardsze od golfa 3 tylko nie wiem czy warto rozbierać moje b3 by je zmienić bo nie wiem czy bd pasowały prosze o jakies informacje jak ktos ma jakąś większą wiedze to prosze o napisanie na gg.

bobo23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 14 maja 2011, 16:43
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: bobo23 » 27 cze 2011, 17:18

a aky gwint na coupe b3 2.3 20V quattro ?

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 27 cze 2011, 22:21

OGr pisze:jak masz brać KW to lepiej V2 i będziesz miał regulację twardości.
do audi 80 nie ma dostępnego V2 jest tylko V1 lub od razu V3

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 27 cze 2011, 22:53

no to v3 hehe :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga