Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Obniżenie Audi. Pomoc w wyborze

birowka1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 wrz 2015, 22:37
Lokalizacja: Brzeziny

[B4 2.0 ABT] Obniżenie Audi. Pomoc w wyborze

Post autor: birowka1 » 12 wrz 2015, 22:48

Witam.
Stoję przed wyborem zawieszenia obniżającego moją 80 :)
Chodzi mi głownie o opinie ( i najlepiej rownież zdjęcia) użytkowników którzy posiadaja obnizone zawieszenie, i jeżdżą na kołach 16-17"
Nie mogę sie zdecydować ile obniżyć swoj samochod.
Początkowo myślałem o Eibach Pro Kit 30-35/30 ale nigdzie nie mogę znaleźć zdj. na ktorym mógłbym zobaczyć jak to wyglada, i jak bardzo widoczna jest różnica pomiędzy takim a oryginalnym zawieszeniem
Z góry dziękuje za wszelka pomoc

Awatar użytkownika
sido21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 25 sie 2015, 23:31
Lokalizacja: Mszana D.

Post autor: sido21 » 12 wrz 2015, 23:22

Ja mam obniżoną Coupe 40/40 i jeżdże na 17'.Jest sztywniejsza w porównaniu do oryginalnej zawiechy.Co do Komfortu - nie jest źle :-D Oczywiscie informuje ze po założeniu sportowych sprężyn dupa troszkę przysiadła ,więc ją podniosłem o 1 cm :mrgreen:

Obrazek
Obrazek
Było:
Mercedes W124 200E 1989r 38 tyś.km
Jag X-type 2.2D 2006r 103 tys.km,
BMW E46 328i 1998r. 167 tyś.km,
Audi Coupe 2.0 ABK 1991r.
Jest:
BMW 120d 2005r.

https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t96843.htm

birowka1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 wrz 2015, 22:37
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: birowka1 » 12 wrz 2015, 23:33

sido21,
Podniosles o 1cm. Tzn jak? Jeździsz na gwincie?

Awatar użytkownika
sido21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 25 sie 2015, 23:31
Lokalizacja: Mszana D.

Post autor: sido21 » 13 wrz 2015, 00:27

Gwinta w niej nie mam :D mam podkladki pod sprezyny tylne.Teraz tył jest na równi z przodem ;)
Było:
Mercedes W124 200E 1989r 38 tyś.km
Jag X-type 2.2D 2006r 103 tys.km,
BMW E46 328i 1998r. 167 tyś.km,
Audi Coupe 2.0 ABK 1991r.
Jest:
BMW 120d 2005r.

https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t96843.htm

birowka1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 wrz 2015, 22:37
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: birowka1 » 13 wrz 2015, 11:36

sido21,

Jak podejrzewam, sprężyny MTS TECHNIK? :-)

Awatar użytkownika
sido21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 25 sie 2015, 23:31
Lokalizacja: Mszana D.

Post autor: sido21 » 13 wrz 2015, 23:44

birowka1, akurat ja mam Jamexy...
Było:
Mercedes W124 200E 1989r 38 tyś.km
Jag X-type 2.2D 2006r 103 tys.km,
BMW E46 328i 1998r. 167 tyś.km,
Audi Coupe 2.0 ABK 1991r.
Jest:
BMW 120d 2005r.

https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t96843.htm

birowka1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 wrz 2015, 22:37
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: birowka1 » 14 wrz 2015, 08:21

sido21,
I co bys powiedział o tych Jamexach? I ogólnie o jeździe na 40/40

Awatar użytkownika
sido21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 25 sie 2015, 23:31
Lokalizacja: Mszana D.

Post autor: sido21 » 14 wrz 2015, 14:35

Jeździ sie w miare komfortowo.Auto prowadzi sie wyśmienicie w porównaniu do ori sprezyn :mrgreen: .Przedtem buda bujała sie strasznie w zakretach . 40/40 nie za wysoko,nie za nisko.Ja jestem bardzo zadowolony :-D
Było:
Mercedes W124 200E 1989r 38 tyś.km
Jag X-type 2.2D 2006r 103 tys.km,
BMW E46 328i 1998r. 167 tyś.km,
Audi Coupe 2.0 ABK 1991r.
Jest:
BMW 120d 2005r.

https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t96843.htm

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 14 wrz 2015, 16:50

birowka1 pisze: Eibach Pro Kit 30-35/30
Poszperaj w temacie EDDa 90tki. On ma właśnie zawias z tej kategorii. Auto ładnie usiadło ale komfort nadal został. Co ważne trzeba zastosować porządne amorki - Bilstein B6 lub Sachs Adv ewentualnie Koni Sport. Wszystkie low budget będą jak wóz drabiniasty pod względem komfortu.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

birowka1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 wrz 2015, 22:37
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: birowka1 » 15 wrz 2015, 10:42

http://fahrwerke.shopgate.com/item/424431323333335f30

Znalazłem kompletne zawieszenie mało znanej firmy w PL, ale podobno z informacji znalezionych w internecie coś pokroju H&R czyli dość wysoka półka. Miał może ktoś styczność z K.A.W

I kolejne pytanie. Lepiej w tym wypadku same sprężyny kupić i oryginalne amorki (http://fahrwerke.shopgate.com/item/424431303038355f30) czy cały komplet od K.A.W (sprężyny+amortyzatory)


Ps. "Zu verwenden mit Original-Dämpfern" - cyt. ze strony producenta. W tłumaczeniu na nasze "Do użytku z oryginalnymi sprężynami"

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 wrz 2015, 07:38

K.A.W. to tak jak piszesz jedna z lepszych firm, ja bym brał komplet z amorami, wtedy ma to konkretny sens, jednak ja skusiłbym się na 60/40
Forum A6Klub i Audi80

birowka1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 wrz 2015, 22:37
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: birowka1 » 16 wrz 2015, 08:57

Kolczat,
Właśnie o zestawie 60/40 myślałem.

Jakie opony by trzeba było chcący pakować do tego 17" i 7,5J?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 16 wrz 2015, 12:49

wszystko zależy o chcesz osiągnąć, 7,5J to nie duża szerokość, et też pewnie nie powala, myślę że harkorem nie jesteś, więc standardowo 205/40, ewentualnie 205/45 dla gorszego wyglądu, a lepszego poczucia sumienia

a w dopisku... na hardkora zasługuje opona 185/35, ale to dla wybrańców, którzy celują później w gwint
Forum A6Klub i Audi80

birowka1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 wrz 2015, 22:37
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: birowka1 » 18 wrz 2015, 19:52

A co myślicie o 16" do takiego zestawu?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 19 wrz 2015, 08:34

będę powtarzał jak mantrę, zależy co chcesz osiągnąć? dla mnie 16" to naprawdę malutko
Forum A6Klub i Audi80

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga