[B4 2.0 ABT] Obniżenie Audi. Pomoc w wyborze
[B4 2.0 ABT] Obniżenie Audi. Pomoc w wyborze
Witam.
Stoję przed wyborem zawieszenia obniżającego moją 80
Chodzi mi głownie o opinie ( i najlepiej rownież zdjęcia) użytkowników którzy posiadaja obnizone zawieszenie, i jeżdżą na kołach 16-17"
Nie mogę sie zdecydować ile obniżyć swoj samochod.
Początkowo myślałem o Eibach Pro Kit 30-35/30 ale nigdzie nie mogę znaleźć zdj. na ktorym mógłbym zobaczyć jak to wyglada, i jak bardzo widoczna jest różnica pomiędzy takim a oryginalnym zawieszeniem
Z góry dziękuje za wszelka pomoc
Stoję przed wyborem zawieszenia obniżającego moją 80
Chodzi mi głownie o opinie ( i najlepiej rownież zdjęcia) użytkowników którzy posiadaja obnizone zawieszenie, i jeżdżą na kołach 16-17"
Nie mogę sie zdecydować ile obniżyć swoj samochod.
Początkowo myślałem o Eibach Pro Kit 30-35/30 ale nigdzie nie mogę znaleźć zdj. na ktorym mógłbym zobaczyć jak to wyglada, i jak bardzo widoczna jest różnica pomiędzy takim a oryginalnym zawieszeniem
Z góry dziękuje za wszelka pomoc
Ja mam obniżoną Coupe 40/40 i jeżdże na 17'.Jest sztywniejsza w porównaniu do oryginalnej zawiechy.Co do Komfortu - nie jest źle Oczywiscie informuje ze po założeniu sportowych sprężyn dupa troszkę przysiadła ,więc ją podniosłem o 1 cm :mrgreen:
Było:
Mercedes W124 200E 1989r 38 tyś.km
Jag X-type 2.2D 2006r 103 tys.km,
BMW E46 328i 1998r. 167 tyś.km,
Audi Coupe 2.0 ABK 1991r.
Jest:
BMW 120d 2005r.
https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t96843.htm
Mercedes W124 200E 1989r 38 tyś.km
Jag X-type 2.2D 2006r 103 tys.km,
BMW E46 328i 1998r. 167 tyś.km,
Audi Coupe 2.0 ABK 1991r.
Jest:
BMW 120d 2005r.
https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t96843.htm
Gwinta w niej nie mam mam podkladki pod sprezyny tylne.Teraz tył jest na równi z przodem
Było:
Mercedes W124 200E 1989r 38 tyś.km
Jag X-type 2.2D 2006r 103 tys.km,
BMW E46 328i 1998r. 167 tyś.km,
Audi Coupe 2.0 ABK 1991r.
Jest:
BMW 120d 2005r.
https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t96843.htm
Mercedes W124 200E 1989r 38 tyś.km
Jag X-type 2.2D 2006r 103 tys.km,
BMW E46 328i 1998r. 167 tyś.km,
Audi Coupe 2.0 ABK 1991r.
Jest:
BMW 120d 2005r.
https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t96843.htm
birowka1, akurat ja mam Jamexy...
Było:
Mercedes W124 200E 1989r 38 tyś.km
Jag X-type 2.2D 2006r 103 tys.km,
BMW E46 328i 1998r. 167 tyś.km,
Audi Coupe 2.0 ABK 1991r.
Jest:
BMW 120d 2005r.
https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t96843.htm
Mercedes W124 200E 1989r 38 tyś.km
Jag X-type 2.2D 2006r 103 tys.km,
BMW E46 328i 1998r. 167 tyś.km,
Audi Coupe 2.0 ABK 1991r.
Jest:
BMW 120d 2005r.
https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t96843.htm
Jeździ sie w miare komfortowo.Auto prowadzi sie wyśmienicie w porównaniu do ori sprezyn :mrgreen: .Przedtem buda bujała sie strasznie w zakretach . 40/40 nie za wysoko,nie za nisko.Ja jestem bardzo zadowolony
Było:
Mercedes W124 200E 1989r 38 tyś.km
Jag X-type 2.2D 2006r 103 tys.km,
BMW E46 328i 1998r. 167 tyś.km,
Audi Coupe 2.0 ABK 1991r.
Jest:
BMW 120d 2005r.
https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t96843.htm
Mercedes W124 200E 1989r 38 tyś.km
Jag X-type 2.2D 2006r 103 tys.km,
BMW E46 328i 1998r. 167 tyś.km,
Audi Coupe 2.0 ABK 1991r.
Jest:
BMW 120d 2005r.
https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t96843.htm
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Poszperaj w temacie EDDa 90tki. On ma właśnie zawias z tej kategorii. Auto ładnie usiadło ale komfort nadal został. Co ważne trzeba zastosować porządne amorki - Bilstein B6 lub Sachs Adv ewentualnie Koni Sport. Wszystkie low budget będą jak wóz drabiniasty pod względem komfortu.birowka1 pisze: Eibach Pro Kit 30-35/30
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
http://fahrwerke.shopgate.com/item/424431323333335f30
Znalazłem kompletne zawieszenie mało znanej firmy w PL, ale podobno z informacji znalezionych w internecie coś pokroju H&R czyli dość wysoka półka. Miał może ktoś styczność z K.A.W
I kolejne pytanie. Lepiej w tym wypadku same sprężyny kupić i oryginalne amorki (http://fahrwerke.shopgate.com/item/424431303038355f30) czy cały komplet od K.A.W (sprężyny+amortyzatory)
Ps. "Zu verwenden mit Original-Dämpfern" - cyt. ze strony producenta. W tłumaczeniu na nasze "Do użytku z oryginalnymi sprężynami"
Znalazłem kompletne zawieszenie mało znanej firmy w PL, ale podobno z informacji znalezionych w internecie coś pokroju H&R czyli dość wysoka półka. Miał może ktoś styczność z K.A.W
I kolejne pytanie. Lepiej w tym wypadku same sprężyny kupić i oryginalne amorki (http://fahrwerke.shopgate.com/item/424431303038355f30) czy cały komplet od K.A.W (sprężyny+amortyzatory)
Ps. "Zu verwenden mit Original-Dämpfern" - cyt. ze strony producenta. W tłumaczeniu na nasze "Do użytku z oryginalnymi sprężynami"
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
wszystko zależy o chcesz osiągnąć, 7,5J to nie duża szerokość, et też pewnie nie powala, myślę że harkorem nie jesteś, więc standardowo 205/40, ewentualnie 205/45 dla gorszego wyglądu, a lepszego poczucia sumienia
a w dopisku... na hardkora zasługuje opona 185/35, ale to dla wybrańców, którzy celują później w gwint
a w dopisku... na hardkora zasługuje opona 185/35, ale to dla wybrańców, którzy celują później w gwint
Forum A6Klub i Audi80
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga