Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9tdi 1Z] stuki w zawieszeniu

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[b4 1.9tdi 1Z] stuki w zawieszeniu

Post autor: hudy » 24 kwie 2007, 22:11

witam.panowie wymieniłem wczoraj pare elementów w przednim zawieszeniu tzn:wszystkie możliwe tuleje jakie są i sworzeń wachacza.jednak teraz jak umilkły różne dziwne odgłosy które się wydobywały z przedniego zawieszenia słysze jeszcze jeden stukot który strasznie mnie denerwuje.jest to taki głuchy dźwięk który wydobywa sie prze kazdym wjechaniu w dziure lub w jakomkolwiek nierówność mniejsza lub większą.najgorzej jest jak jade po pofałdowanej nawierzchni wtedy jest to najbardziej odczówalne.co to moze być?? co nalezy wymienić by ten dźwięk znikł bo jest strasznie irytujący...

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 24 kwie 2007, 22:15

Mam to samo. Obawiam się, że to jest wina amortyzatora, który na przyrządach pokazuje właściwe wartości, ale ma luz w środku i tam stuka. Może jeszcze hamownik mieć luz lub mogą być słabe spężynki na klockach.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 24 kwie 2007, 22:15

Ostatnio zmieniony 24 kwie 2007, 22:20 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 24 kwie 2007, 22:17

czyli bede musiał sie do tego przyzwyczaic bo amorki mam dobre wiec szkoda wymieniac z powodu stukania.

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 24 kwie 2007, 22:21

Ja przywykłem. Kupiłem po prostu lepsze radio :-D

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 24 kwie 2007, 22:27

i mocniejsze głośniki by zagłuszyć nawet myślenie o tym stukaniu :mrgreen:

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 24 kwie 2007, 22:32

Jak starego człowieka nic nie boli to znaczy, że nie żyje. Podobnie jest ze starymi samochodami.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 24 kwie 2007, 22:35

chips, Popieram.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 26 kwie 2007, 12:39

a sprawdziłeś końcóki drążków i gumy z łożyskami na których opierają się sprężyny - chyba to się nazywa makperson

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 26 kwie 2007, 17:54

Makperson to jest cała kolumna. Łożyska nazywa się łożysko lu poduszka makpesona

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 26 kwie 2007, 22:06

Dzięki za poprawienie , z nazwami jestem na bakier , ale wymiana tej gumy z łożyskiem u mnie pomogła , może jeszcze stukać sworzeń wahacza jak dostanie luzu , też wymieniałem - ach te nasze pięne drogi.

Hauptwerke
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 16 mar 2007, 20:36
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hauptwerke » 26 kwie 2007, 22:16

Stukanie nie koniecznie musi być z przodu. U mnie było tak, że wydawało mi się, że wali coś w przednim amortyzatorze, a faktycznie to były tuleje tylnej belki. Stukanie się przenosiło.
U mnie po wymianie tulejek tylnej belki (koszt razem z materiałem ok. 120zł) wszystko ustało.

Teraz moja kochana Srebrna Strzała jest cichutka. Słychać tylko szum opon o drogę i ryk 2.0 benzyna :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl