[B3] Zawieszenie gwintowane
Sprawdzam temat i podobno od golfa 1,2,3 na tył do b2/b3 podejdzie na 99%. A gwinty do golfów kpl. zaczynają się od 600-700zł za nówki. Bo przód mi ,,kolega'' zrobi na moich kolumnach i amorach chyba, że sam to zrobię tylko jak dobrać i kupić sprężyny na przód do gwintu/a? dedykowane czy bez różnicy :roll:
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
najlepiej miec sprezyny dedykowane do gwintu, bo ja na tylnim gwincie mam jakies inne niz powinny byc i jest dosyc miekko, hcoc nie wiem czy to nie przez wklady, to bede wiedzial na przyszly sezon, jednakoz sprezyny od gwintu nie beda za ciasne pod kolumne a jezeli beda mialy zbyt duza srednice to zawsze mozna to skorygowac nakretka, jednak pamietac musisz o pomiarze kielicha przedniego nadwozia, aby czasem zbyt duza srednica sprezyn nie ocierala o karoserie... tak wiec troche przymiarek i pomiarow przed Toba, gdzie wlasnie z tego wzgledu nie polecam customowych gwintow, jednak w b2 pewnie sa mega problemy
No w b2 nowy gwint najtańszy KW to koszt od 3 tyś wzwyż i oczywiście trza odsyłać kolumny do przedstawiciela/producenta.
Dlatego kolega przerabia przednie kolumny na gwint za 600-800 zł, amory niby zostają seryjne , tylko ,,gwintuje'' kolumnę i daje inne sprężyny. A na tył od vw można popróbować .A powiedz mi KOlczat gdzie takie sprężyny pod gwinta dobrać w necie?
Dlatego kolega przerabia przednie kolumny na gwint za 600-800 zł, amory niby zostają seryjne , tylko ,,gwintuje'' kolumnę i daje inne sprężyny. A na tył od vw można popróbować .A powiedz mi KOlczat gdzie takie sprężyny pod gwinta dobrać w necie?
Ew z tym pokombinuje jak kupie drugie zapasowe kolumny
http://www.dispol.sklepna5.pl/towar/32/ ... -4szt.html
http://www.dispol.sklepna5.pl/towar/32/ ... -4szt.html