[B3] Zawieszenie gwintowane
[B3] Zawieszenie gwintowane
Znalezienie dobrego zawieszenia gwintowanego do Audi 80 nie jest zbyt łatwym zadaniem, więc wpadłem na pomysł adaptacji zawieszenia gwintowanego od jakiegoś innego samochodu
np. od golfa II/III/bora/vento
przykładowe zdjęcie gwintu od golfa
z tego co sprawdzałem tylne powinny pasować jak ulał niestety nie wiem jak jest z tym przednim mcpersonem
brakuje tylko tej cześci do kolumny kierowniczej
więc raczej trzeba bedzie przerobić przednie orginalne
tak jak tu
modyfikacja tak jak tu polegajaca na wmontowaniu czegoś takiego
co o tym myślicie?? za i przeciw
np. od golfa II/III/bora/vento
przykładowe zdjęcie gwintu od golfa
z tego co sprawdzałem tylne powinny pasować jak ulał niestety nie wiem jak jest z tym przednim mcpersonem
brakuje tylko tej cześci do kolumny kierowniczej
więc raczej trzeba bedzie przerobić przednie orginalne
tak jak tu
modyfikacja tak jak tu polegajaca na wmontowaniu czegoś takiego
co o tym myślicie?? za i przeciw
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
jak masz sprzet i ogarniasz spawanie i znajdziesz mocno twardy wklad plus odpowiednia sprezyne to dalo by sie ogarnac, ale ceny tego co widzialem przez ostatnie pol roku jak szukalem gwintu, nie obligowaly by mnie do takiej desperacji, przeciez sam przod mozesz miec za okolo 400pln, tylko trzeba byc cierpliwym i najlepiej pytac ludzi ktorzy sprzedaja samochod z gwintem czy zamienia sie za zwykly zawias
- pawelw_1986
- Forum Audi 80
- Posty: 249
- Rejestracja: 12 mar 2010, 23:16
- Lokalizacja: białystok/grajewo
co do przodu to bedziesz mial problem. np gleba z gol2 niby -30 to w b3 jest -60 jest rorznica w masach a te mocowania drozkow to nie zabawka jak zle zrobisz to zbierznosci nie ustawisz albo bedziesz mial mniejszy skret w ktoras str. poza tym nie bedziesz na to mial homologacji niby nic ale w razie jakiejkolwiek stluczki moga byc pozniej powarzne problemy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 lut 2012, 21:46
- Lokalizacja: głogów
ja mam KW właśnie w Coupe quattro i tak jak pisze Kolczat, jest optymalnie. Polecamasmodeusz pisze:Ma ktoś z forumowiczów zawieszenie gwintowane jakiej firmy w swoim aucie??
Kupiłem Audi B4 Coupe 2,8 v6 quattro.Powiem ze zostanie na długo moim oczkiem w głowie:)
Stad pytanie z jakiej firmy i jak się zachowuje .Lub co polecacie.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
hehe bez tysiaca euro nie wychodz z domu :mrgreen: moim osobistym zdaniem, za ta kase wolalbym miec pneumatyke, ale nauka bledow Szuana mowi ze i tak warto miec jakas uzywke gwinta na stanie bo na takiej kolumnie masz polowe mniej roboty, a znalezienie uzywki graniczy z cudem wg co poniektorych, chociaz mi sie udalo juz drugi gwint skolowac
tysicc euro za zawieszenie gwintowane nie uważam żeby było dużo....pytanie jak do jazdy może trochę szybszej na codzień to się spisuje:) Regulacje tylko góra dól czy odbicie tez??
Dla porównanie 4 amortyzatory bilstein b6 ustawiane w żerkopolu do rajdowego seicenta 3tys plus sprężyny z 700
H&p Gwint 9-10tys i nie jest to górna polka....ale juz godne:)
Ogólnie chodziło mi o to jak się sprawuje to zawieszenie czy warto to kupować...
Pneumatyka mnie nie interesuje:)
Dzićkuje za wszystkie odp:)
Dla porównanie 4 amortyzatory bilstein b6 ustawiane w żerkopolu do rajdowego seicenta 3tys plus sprężyny z 700
H&p Gwint 9-10tys i nie jest to górna polka....ale juz godne:)
Ogólnie chodziło mi o to jak się sprawuje to zawieszenie czy warto to kupować...
Pneumatyka mnie nie interesuje:)
Dzićkuje za wszystkie odp:)
ja płaciłem 1000euro, regulacja tylko góra dół, możliwość zmiany na wkłady z regulacją, za to wykonany z inoxa i nie trzeba swoich kolumn wysyłać.tysicc euro za zawieszenie gwintowane nie uważam żeby było dużo....pytanie jak do jazdy może trochę szybszej na codzień to się spisuje:) Regulacje tylko góra dól czy odbicie tez??
Do szybkiej jazdy REWELACJA a na co dzień da sie też pojeździć
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Audi88, do b4 bankowo nie, za to do b3 podobno tak. Teraz jest tylko małe pytanie. Jedyna roznica to sruba mocująca ama do belki. Jutro bede mial gwint na tył od golfa, to wypowiem sie coś więcej na ten temat.
A teraz moje pytanie. Co trzeba wymienic, aby podeszlo kompletne zawieszenie od b4 do b3 na przód. Bankowo kolumny i zwrotnice, w b3 razem, w b4 osobno. Jak jest z wahaczem i stabilizatorem?
A teraz moje pytanie. Co trzeba wymienic, aby podeszlo kompletne zawieszenie od b4 do b3 na przód. Bankowo kolumny i zwrotnice, w b3 razem, w b4 osobno. Jak jest z wahaczem i stabilizatorem?