Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3] 1.6 TD JR by mrc - end of story str 13

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 12 mar 2013, 19:42

no to się nie zaświeciła i chyba wiem dlaczego... jutro jak bd miał nowego węża zaleje układ nowym płynem i zobaczymy

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 mar 2013, 21:21

Może Ci po prostu ze zbiorniczka nie zszedł płyn na tyle aby ona zaświeciła.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 12 mar 2013, 21:32

płynu zostało ledwo coś na dnie chłodnucy. edytowałem post i dodałem foto. Prawdopodobnie to wina alternatora że się nie wzbudza i brzęczyk piszczy i kontrolki nie świecą

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 mar 2013, 22:39

Jakby się nie wzbudzał to by Ci świeciła kontrolka ładowania i te 2 u góry by mrugały cały czas - efekt jak przy zerwanym pasku, o braku ładowania nie wspomniwszy :-)

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 13 mar 2013, 16:57

Ładowanie jest po przegazowaniu na 3 tys obrotów a po przekręceniu zapłonu piszczy brzęczyk. Prawdopodobnie ukręciłem kiedyś przy wyjmowaniu altka śrubkę m5 od wzbudzenia i muszę to sprawdzić bo po przegazowaniu zaczyna dopiero ładować. Obstawiam że wtedy napięcie przeskoczy przez "przerwe" i działa ;) taka teoria marnego elektronika;)

Dziś zauważyłem że do zbiorniczka płynu nie była podpięta kostka. Teraz już wiem od czego ona była ;)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 mar 2013, 19:37

Jeśli byś ukręcił śrubę od wzbudzenia tak że nie ma tam styku to alternator w ogóle by się nie wzbudzał i w ogóle by nie było ładowania <ok>

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 13 mar 2013, 19:50

to dlaczego po wyjęciu alternatora i włożeniu go ładowanie pojawia się dopiero po przegazowaniu i brzęczyk piszczy a wcześniej było ok, wszystkie kontrolki działały te 2 górne i świeciła od aku?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 mar 2013, 21:04

Pasek Ci się nie ślizga ? Ja po montażu Auto Check musiałem wymienić żarówkę kontrolki ładowania z 1,2W na 2W i po tej wymianie alternator wzbudza się idealnie, od razu po odpaleniu <ok>
Z kolei w Passacie muszę po odpaleniu silnika lekko przegazować, starczy leciutko, czasami sam załapuje :roll:

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 13 mar 2013, 21:46

wlałem dziś 5 litrów płynu chłodniczego i w zbiorniczku wyrównawczym nie ma go za dużo, auto przy normalnej jeździe trzymało temp ok 75 stopni i mniej. musi się jeszcze odpowietrzyć/? tak myślę czy mi UPG nie wywaliło...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 mar 2013, 23:10

Mógł Ci paść termostat. Przy walniętej uszczelce przegrzewałby się :roll:

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 14 mar 2013, 08:38

na razie sprawdź czy dobrze go odpowietrzyłeś, bo sam bierzesz tą opcję pod uwagę..

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 14 mar 2013, 16:22

termostat wymieniany w grudniu więc odpada. dziś jeszcze uzupełnie płyn i może odpowietrzy sie ;)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 14 mar 2013, 17:48

Jeśli to był termostat firmy Vernet lub co gorsza FAI, to całkiem możliwe, że już nie działa <ok> Dolej, niech się odpowietrzy, jeśli to nic nie pomoże to termostat do wymiany :-P

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 14 mar 2013, 20:41

termostat jest firmy TOPRAN. dolałem płynu ale dalej cos jest nie tak

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 14 mar 2013, 21:47

OMG ! Miejsce termostatu firmy Topran jest w śmietniku a nie w silniku <ok>
Wywal to dziadostwo i zainwestuj w co najmniej Wahlera, Topran produkuje najgorszej jakości części :evil:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl