[Audi 80 B3] 1.6 TD JR by mrc - end of story str 13
tzn? zbiornik płynu jest zimny, a węże do nagrzewnicy i górny od chłodnicy gorący no i temp przy normalnej jeździe jak stoje ok 70 a w ruchu 60.
zauważyłem że zaraz po odpaleniu rano jak nie mogłem wyjechać z domu bo śniegu nawaliło przegazowałem go nie od razu bo chodził chwile jak odśnieżałem to wskaźnik temp szybko wskoczył na 100st po czym spadła temp już do 50. to było jak chodził z 5 minut na wolnych
zauważyłem że zaraz po odpaleniu rano jak nie mogłem wyjechać z domu bo śniegu nawaliło przegazowałem go nie od razu bo chodził chwile jak odśnieżałem to wskaźnik temp szybko wskoczył na 100st po czym spadła temp już do 50. to było jak chodził z 5 minut na wolnych
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
A więc termostat wahler zamontowany. Układ zalany płynem i na pewno odpowietrzony bo wentylator się włączył 2 razy ale dalej temp na wskaźniku jest niska. a węże czuć że mają temp tyle co powinny.
Obstawiam że może nagle czujnik temp padł bo pierwsze foto pokazuje temp podczas jazdy a drugie gdy wentylator się załączył
,
Obstawiam że może nagle czujnik temp padł bo pierwsze foto pokazuje temp podczas jazdy a drugie gdy wentylator się załączył
,
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 18:04 przez mrc92ns, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
A więc dziś po powrocie z delegacji odpaliłem audika. Musiałem chwilę akumulator podładować bo mrozy mu dały się we znaki i odpalił od strzała. Wskaźnik temperatury przed odpaleniem pokazywał 60st po odpaleniu 90 a przy dodaniu gazu delkitanie spadał.
W którym dokładnie miejscu jest czujnik od wskaźnika temperatury?
W którym dokładnie miejscu jest czujnik od wskaźnika temperatury?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
No to mamy usterkę - albo czujnik albo przewód idący do wskaźnika ma przetartą izolację i gdzieś zwiera do masy <zly>
A co do lokalizacji czujnika to powtarzam: czujnik znajduje się w króćcu z tyłu głowicy, tzn od strony grodzi. W tym króćcu z którego jest wylot na nagrzewnicę. Są tam 2 identyczne czujniki i zapewne są sprawne a usterka spowodowana jest uszkodzeniem izolacji przewodu i co za tym idzie zwieraniem gdzieś do masy.
A co do lokalizacji czujnika to powtarzam: czujnik znajduje się w króćcu z tyłu głowicy, tzn od strony grodzi. W tym króćcu z którego jest wylot na nagrzewnicę. Są tam 2 identyczne czujniki i zapewne są sprawne a usterka spowodowana jest uszkodzeniem izolacji przewodu i co za tym idzie zwieraniem gdzieś do masy.