[B4 1.9 TDi 1Z]13.12.09CarAudio+taszkiZróbToSam,HelixWymiata
dzięki Chłopaki, starałem się <ok>
Niki20, z tyłu jak przybutuje ostro na 1 i 2 to potrafi zadymić, a później to już nie raczej
Ale jak to ktoś już mówił "Bez Dymu nie ma ognia" :mrgreen:
Obiecana fotka Środka :
i tego jak prezentuje się Klubowa Wlepa :
Narazie tak skromnie z Fotkami bo nie mam aparatu chwilowo.
Niki20, z tyłu jak przybutuje ostro na 1 i 2 to potrafi zadymić, a później to już nie raczej
Ale jak to ktoś już mówił "Bez Dymu nie ma ognia" :mrgreen:
Obiecana fotka Środka :
i tego jak prezentuje się Klubowa Wlepa :
Narazie tak skromnie z Fotkami bo nie mam aparatu chwilowo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 paź 2009, 09:23
- Lokalizacja: Hrubieszów
13 Grudnia 2009
Ostatnimi czasy z braku zajęcia w domu i ze względu na pogode postanowiłem nieco zrezac autko pod względem audio. Po wieczornym googlaniu a także przegladaniu forum wiedziałem jaki mniej wiecej kształt i forme ma przybrac cala instalacja.
I tak zdecydowałem się na dwudrożne głośniki Helix Dark Blue 62.1 polecane przez wiele osob – także z naszego forum 
Okazyjnie wychaczylem tez calkiem przyzwoity 4-kanalowy wzmacniacz Magnat rx-44 + Skrzynka basowa Blaupunkt Gtb1200 800W.
Każdy interesujący się chociaż troche CarAudio wie od czego zaczac trzeba instalacje Wooferow w drzwiach – wygłuszenie. Do tego celu wewnetrzna strone drzwi, lacznie ze wszystkimi otworami (oczywiście trzeba zostawic te na mocowania tapicerki itp) okleiłem bitumiczną tasma dekarska – tańszym zamiennikiem drogich mat wygłuszających.
Następny krok to wycinanie i rzeźbienie dystansow. Do tego celu uzylem dwoch warstw plyty MDF o odpowiedniej grubości aby wszystko ladnie spasowac.
Później nadszedł czas na zajęcie się Taszkami – i powiem szczerze to budzilo we mnie największe obawy i wątpliwości.
Jako materiał również posłużyła plyta mdf (ciensza od tej w dystansach), pianka tapicerska, czarny skaj + zszywki i butapren.
Taszki obszywal mi znajomy tapicer, wszystkie materialy moje, wiec staropolskim zwyczajem po zakończeniu wszelkich prac w ramach zapłaty umówiliśmy się na flaszke 
Na koncu w odpowiednim miejscu w tapicerce trzeba było wyciac dziure – minimalnie wielkości dystansu ze względu na to że trzeba go przykręcić po zamontowaniu boczka, ponieważ jest on opuszczany na „haczykach” co wymaga ruchu – góra-dół.
Na końcu wszystko ładnie skręcone, kable puszczone progami, pod tylnim siedzeniem i do wzmaka. Głośniki przykręcone, maskownice również. Wysokotonowe Tweetery przykrecone do słupków przy przedniej szybie na wysokości glowy.
Podsumowując - z efektu jestem zadowolony, zarówno estetycznego jak i dźwiękowego.
Montaż i stworzenie instalacji dosyć pracochłonne i dokładne, ale przy tym przyjemne.
Niestety nie udało mi się zrobić za wiele fotek bo podczas prac nie dysponowałem aparatem, jedynie telefonem, oto tylko dwa zdjęcia :
A tak prezentuje się efekt końcowy :
Pozdrawiam wszystkich Audi i Audio Maniaków.
Ostatnimi czasy z braku zajęcia w domu i ze względu na pogode postanowiłem nieco zrezac autko pod względem audio. Po wieczornym googlaniu a także przegladaniu forum wiedziałem jaki mniej wiecej kształt i forme ma przybrac cala instalacja.
I tak zdecydowałem się na dwudrożne głośniki Helix Dark Blue 62.1 polecane przez wiele osob – także z naszego forum 
Okazyjnie wychaczylem tez calkiem przyzwoity 4-kanalowy wzmacniacz Magnat rx-44 + Skrzynka basowa Blaupunkt Gtb1200 800W.
Każdy interesujący się chociaż troche CarAudio wie od czego zaczac trzeba instalacje Wooferow w drzwiach – wygłuszenie. Do tego celu wewnetrzna strone drzwi, lacznie ze wszystkimi otworami (oczywiście trzeba zostawic te na mocowania tapicerki itp) okleiłem bitumiczną tasma dekarska – tańszym zamiennikiem drogich mat wygłuszających.
Następny krok to wycinanie i rzeźbienie dystansow. Do tego celu uzylem dwoch warstw plyty MDF o odpowiedniej grubości aby wszystko ladnie spasowac.
Później nadszedł czas na zajęcie się Taszkami – i powiem szczerze to budzilo we mnie największe obawy i wątpliwości.
Jako materiał również posłużyła plyta mdf (ciensza od tej w dystansach), pianka tapicerska, czarny skaj + zszywki i butapren.
Taszki obszywal mi znajomy tapicer, wszystkie materialy moje, wiec staropolskim zwyczajem po zakończeniu wszelkich prac w ramach zapłaty umówiliśmy się na flaszke 
Na koncu w odpowiednim miejscu w tapicerce trzeba było wyciac dziure – minimalnie wielkości dystansu ze względu na to że trzeba go przykręcić po zamontowaniu boczka, ponieważ jest on opuszczany na „haczykach” co wymaga ruchu – góra-dół.
Na końcu wszystko ładnie skręcone, kable puszczone progami, pod tylnim siedzeniem i do wzmaka. Głośniki przykręcone, maskownice również. Wysokotonowe Tweetery przykrecone do słupków przy przedniej szybie na wysokości glowy.
Podsumowując - z efektu jestem zadowolony, zarówno estetycznego jak i dźwiękowego.
Montaż i stworzenie instalacji dosyć pracochłonne i dokładne, ale przy tym przyjemne.
Niestety nie udało mi się zrobić za wiele fotek bo podczas prac nie dysponowałem aparatem, jedynie telefonem, oto tylko dwa zdjęcia :
A tak prezentuje się efekt końcowy :
Pozdrawiam wszystkich Audi i Audio Maniaków.
brawo
Gratuluje i szanuje kolege za to że uratował Audi przed końcem żywota a mało tego przywrócił ją do stanu świetności. Jak to sie mówi ... "uścisk dłoni prezesa".
Ładnie wykonany montaż głośników w drzwiach. Tylko zastanawia mnie czy to nie koliduje z korbką od otwierania szyby? Podczas kręcenia.
Zainteresowała mnie informacja 117 PS. Też tak chce, tylko czy mój motor to wytrzyma ? przebieg powyżej 300.000 ale chodzi bezbłednie (dużo przebiegu autostradowego).
Ładnie wykonany montaż głośników w drzwiach. Tylko zastanawia mnie czy to nie koliduje z korbką od otwierania szyby? Podczas kręcenia.
Zainteresowała mnie informacja 117 PS. Też tak chce, tylko czy mój motor to wytrzyma ? przebieg powyżej 300.000 ale chodzi bezbłednie (dużo przebiegu autostradowego).
Re: brawo
Jeżeli chodzi o korbkę to w "krytycznym" punkcie kręcenia jest może z 1-2mm luzu, ale nic nie zaczepia, nie ociera, ba, nawet nie czuć różnicy w samym kręceniu korbką więc jest ok <ok>pzet83 pisze:
Ładnie wykonany montaż głośników w drzwiach. Tylko zastanawia mnie czy to nie koliduje z korbką od otwierania szyby? Podczas kręcenia.
Jak już pewnie wiesz serducha 1Z w naszych B4- są przystosowane do większych mocy niż seryjne 90KM, jeżeli stan techniczny silnika jest naprawdę dobry, wręcz dopieszczony to według mnie przebieg w niczym nie przeszkadza i możesz myśleć o zwiększeniu mocy po takim modzie pojawi Ci się banan na twarzy i dłuuuugo pozostaniepzet83 pisze: Zainteresowała mnie informacja 117 PS. Też tak chce, tylko czy mój motor to wytrzyma ? przebieg powyżej 300.000 ale chodzi bezbłednie (dużo przebiegu autostradowego).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:14
- Lokalizacja: Świdnik