[B4 1.9 TDI+] 80 laserrot sedan by Murdzi
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Właśnie w ten otwor nie wstawiałem bo śmiesznie by to wyglądało. Nie wiem czy by weszła nawet w ten otwór bo z oporem szła juz. Obok tej ori rury jest taki kawałek w obudowie w kształcie kwadrata, tam przyłożyłem rurke i odrysowałem okrąg markerem, nawiercilem wiertlem na poczatek, a potem nożem wycinałem po kawałku, na koniec papierem sciernym wygladzilem kanty. A silikon dałem bo wiesz, idealnie az tak nie było, delikatne szczeliny były , więc troche silikonu z tubki poszło :mrgreen:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Przez felge masz te bicie na kole :?:
ładna nawet http://www.allegromat.pl/aukcja115025
ładna nawet http://www.allegromat.pl/aukcja115025
Z ciekawości zadam pytanie czemu szczelność tego układu o którym tu dyskusja jest tak ważna ?? Nie rozumiem ma się stworzyć tam ciśnienie na wzór ukladu SRAD z SUZUKI ??Krzysiek 84 pisze:Dobry zetorek wszedzie dojedzie. W lutym byłem w Rymaniu i tez 1200 km wyszło w obie strony w dodatku na jednym tankowaniu i jeszcze okolo 1/4 zostało.
Dziś tak troche z nudów pobawiłem sie obudową filtra powietrza
bo to co teraz wpadnie jedną rurą wyleci drugą, sądze że ceły ten uklad jest jeszcze do przemyślenia
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ogólnie szczelnośc dolotu w dieslu jest ważna, bo bedzie kopcil i mniejsza moc bedzie, a te rezanko z obudową ma na celu dostarczenie troche wiekszej ilosci powietrza :mrgreen:
https://audi80.pl/-b4-1z-modyfikacja ... t56302.htm
https://audi80.pl/-b4-1z-modyfikacja ... t56302.htm
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Przejazdzka była.pomruk taki troszke jakby basowy przy hamowaniu silnikiem z wyższych obrotów. Przy Rozpedzaniu i zmianie biegów to czuc mniejsze hamowanie silnikem po puszczeniu sprzegla,jest to bardziej płynne teraz. Czy jest głośniej , to nie odczułem tego. Ogólnie jest taki jakby delikatniej elastyczny od dołu, dawka u mnie 24 wiec szału też nie robi.
U mnie w sumie podobne odczucia po modyfikacji obudowy, tyle tylko, że dawkę podniosłem do 15. I jest dużo lepiej niż było przedtem. Elastyczniejszy od dołu, lepiej się wkręca na obroty. Co do bicia - całkiem możliwe, że to właśnie jest przyczyną. szukam jakiejś sporo tańszej, za wszystkie 4 sztuki dałem 300zł...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko