[B4 1.9 TDI+] 80 laserrot sedan by Murdzi
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
W ogóle, byłem dzisiaj na diagnostyce i...
Wnioski:
Przód zawieszenie - do wymiany końcówka drążka kierowniczego prawa
Amortyzator: 84, 81%
Tył - idealnie
Amortyzatory: 76,76% (Delik - dobre mi sprzedałeś )
A co do felg: powiedzcie mi jakie powinny być dystanse do tych ori 10 ramiennych, żeby ładnie stały z nadkolem? Z przodu 10mm, z tyłu 15mm, czy więcej? Będę miał najprawdopodobniej możliwość dotoczenia takich aluminiowych bzdur na uczelni, także będę wdzięczny za konkretną odpowiedź. Poza tym, pełne piaskowanie (niestety na sucho) + podkład + malujemy w macik.
Wnioski:
Przód zawieszenie - do wymiany końcówka drążka kierowniczego prawa
Amortyzator: 84, 81%
Tył - idealnie
Amortyzatory: 76,76% (Delik - dobre mi sprzedałeś )
A co do felg: powiedzcie mi jakie powinny być dystanse do tych ori 10 ramiennych, żeby ładnie stały z nadkolem? Z przodu 10mm, z tyłu 15mm, czy więcej? Będę miał najprawdopodobniej możliwość dotoczenia takich aluminiowych bzdur na uczelni, także będę wdzięczny za konkretną odpowiedź. Poza tym, pełne piaskowanie (niestety na sucho) + podkład + malujemy w macik.
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
Murdzi, dystanse sobie zrób 4szt po 20mm, ewentualnie stoczysz ile trzeba będzie.
Co do opony to lipka może być bo sporo mniejszy rozmiar... Daj 195/60 i gleba 60/50 i zobaczysz jak będzie fajnie
Kit to jest najlepszy zawias jaki może być, autko pięknie się prowadzi, dziur tak strasznie nie czuć jak na gwincie i profilu 40 :mrgreen:
Co do opony to lipka może być bo sporo mniejszy rozmiar... Daj 195/60 i gleba 60/50 i zobaczysz jak będzie fajnie
Kit to jest najlepszy zawias jaki może być, autko pięknie się prowadzi, dziur tak strasznie nie czuć jak na gwincie i profilu 40 :mrgreen:
Niki, tylko, że to auto potrafi robić 70km dziennie po mieście, same dziury etc. więc gleba nie może być przesadnie duża, bo 30km/h nie lubię jeździć. Poza tym, musiałbym do takiego obniżenia od razu wstawiać amortyzatory nowe, bo na serii to bym nie pojeździł - a wg. tego co dzisiaj pokazała diagnostyka, obecne są jeszcze całkiem ok, więc nie będę robił dodatkowych kosztów. Dla mnie autko musi być najpierw funkcjonalne, potem dopiero ładnie wyglądać. Myślę, że -40 będzie dobrym kompromisem. A dystanse... Przyznam szczerze, że chciałem od razu konkretnie dotoczyć takie jakie mają dyć, póki mam okazję
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Dokładnie tak jak Niki mówi, duża szpara będzie na 205/50, 15" to mało do B4. 16 to mało a co dopiero 15 :mrgreen:
Letni sezon na ok.-45 i profilu 45 zakończyłem z wyrąbanymi tulejami, sworzniami, końcówkami drążków, łączniku stabilizatora. No ale możliwe, że bez tego po prostu skończyły żywot, nie wiem :mrgreen:
czuć czuć, chyba, że ktoś ma mniejszą tolerancje na dziury w jezdni :lol:Niki20 pisze:Kit to jest najlepszy zawias jaki może być, autko pięknie się prowadzi, dziur tak strasznie nie czuć jak na gwincie i profilu 40 :mrgreen:
Letni sezon na ok.-45 i profilu 45 zakończyłem z wyrąbanymi tulejami, sworzniami, końcówkami drążków, łączniku stabilizatora. No ale możliwe, że bez tego po prostu skończyły żywot, nie wiem :mrgreen:
jak piaskujesz i malujesz pistoletem to dałbym je w połysk.Murdzi pisze:Poza tym, pełne piaskowanie (niestety na sucho) + podkład + malujemy w macik.