Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

Andrzej Doc - moje auta.

Zamknięte ale dostępne tematy odnośnie starych, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4515
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Andrzej Doc - moje auta.

Post autor: Doc » 16 lut 2017, 01:16

Czołem. ;)

Tak jak wiecie... "wgniecenie" ;) uderzenie :/ z moim starym A6 C5. Musiałem jeszcze zmienić silnik m.in.
Ogólnie mówiąc... moje auto od 2009 do 2019r.
Obrazek
Obrazek

Kolejny dzień... poleciałem na myjnie i umyłem auto:

Obrazek
Obrazek

W końcu odpocząłem i tak to wygląda. :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Tak to wyglada mniej więcej 'bracia'

ps.
Moja historia z moimi autam:


Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Moje VW Passat B3 3B 1.8T AEB 150KM.
Moje Avensis T25 2.0 benzyna VVTi D-4, 150KM.
Moje Audi A6 C5 1.8T AJL 180KM.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2020, 20:21 przez Doc, łącznie zmieniany 13 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11338
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Pieterb » 16 lut 2017, 07:04

Ogólnie git jest że już działa okok
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.
Ustawianie zapłonu w abk

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Srebrna Kula

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

czarekHD
Rodem z Inglostadt
Rodem z Inglostadt
Posty: 391
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 16 lut 2017, 09:13

rozrząd przeskoczył pewnie

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4515
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 16 lut 2017, 12:17

Dokładnie, to co mówi Czarek.
Stary silnik minimum 350 000 km, więc remont za 450 zł. To tylko tyle. Kompresja słaba, olej lekko ciekł i to by zostało.
PieterB pisze:Ogólnie git jest że już działa
Dzięki Pitrku. piwoa80
Ostatnio zmieniony 12 mar 2020, 20:01 przez Doc, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11338
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Pieterb » 16 lut 2017, 12:22

No tak czułem ale chciałem się upewnić ;-)
Ustawianie zapłonu w abk

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Srebrna Kula

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

MIRON DKL
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 177
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 16 lut 2017, 20:09

Piękna sylwetka,też taką miałem kiedyś niemalże identyczną ,komfort o wiele lepszy niż a4 b6
Gratulacje Andrew oklasky
1Z+021BD
ABT+LPG

Megster
99% Klubowicza
99% Klubowicza
Posty: 84
Rejestracja: 07 lut 2008, 22:15

Post autor: Megster » 16 lut 2017, 21:29

Cieszę się, że udało Ci się poskładać autko :)
Golf VII Variant 1.4 TSI DSG
Audi 80 Avant 2.8 Quattro

czarekHD
Rodem z Inglostadt
Rodem z Inglostadt
Posty: 391
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 17 lut 2017, 12:26

to jest bez quattra ?

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4515
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 17 lut 2017, 12:38

Bez Czarku (niestety).
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel forum. <spoko>

czarekHD
Rodem z Inglostadt
Rodem z Inglostadt
Posty: 391
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 17 lut 2017, 12:43

też bym się za taką rozglądał na następną furkę ale myślałem o 2.4 v6 quattro w tip tronicu,vka wydaje mi się bardziej bezobsługowa ze względu na brak turba,ale z drugiej strony nieco droższe koszty utrzymania będą (olej świece itp)

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4515
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 17 lut 2017, 13:46

Czarku... ;) z 1.8T mam sporo pierdół. ;) Pomyśl z 1.8T. ;)
Nie tylko turbinę używaną, dobrą, to cewki, świece, pierdece, 2 alternatory, nowe szczotki, akumulator itd itd.

I jeszcze jedno... koszty są mniejsze w warsztacie, naprawą z np: rozrządem. 2.4 / 2.6 są super, tylko... sam wiesz. Do tego więcej benzyny. ;)
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel forum. <spoko>

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11338
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Pieterb » 17 lut 2017, 14:37

Kolego mając 19 lat to z samo ubezpieczenie zapłacisz majątek o ile nie zarejestrujesz tego na kogoś kto ma sporo zniżek. A planują kolejne podwyżki.
Ustawianie zapłonu w abk

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Srebrna Kula

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

czarekHD
Rodem z Inglostadt
Rodem z Inglostadt
Posty: 391
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 17 lut 2017, 16:17

spoko narazie nie mam zamiaru zmieniać fury,dziś mija rok odkąd mam osiemdziesiątkę :) i nie jest na mnie zarejestrowana bo płaciłbym z 2 tysiące

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11338
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Pieterb » 17 lut 2017, 16:42

A ja swoją b4 też w lutym kupiłem tyle że 7 lat temu okok

Endriu sorry że trochę temat ci tu zaśmiecamy ;-)
Ustawianie zapłonu w abk

Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.Dziękuję

Srebrna Kula

Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i Ty szukaj search.php

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4515
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 17 lut 2017, 17:08

Pitrku... spoko. ;) Choć pogadamy troszku. ;)
Moje A6 C5 kurna od 2010 do 2017. Niestety lub stety dalej będę miał. ;)
Jedynie mogę sprzedać i kupić Tico. Pfff. dokuczacz_
:-D
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel forum. <spoko>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”



Akumulatory samochodowe Audi 80

Kierownica skóra, dywaniki hamulce Testy opon
Ubezpieczenie OC