Andrzej Doc - moje auta.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Andrzej Doc - moje auta.
Czołem.
Moja historia z moimi autam:
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Moje VW Passat B3 3B 1.8T AEB 150KM.
Moje Avensis T25 2.0 benzyna VVTi D-4, 150KM.
Moje Audi A6 C5 1.8T AJL 180KM.
==========================================================================
Tak jak wiecie... "wgniecenie" uderzenie z moim starym A6 C5. Musiałem jeszcze zmienić silnik m.in.
Ogólnie mówiąc... moje auto od 2009 do 2019r.
Kolejny dzień... poleciałem na myjnie i umyłem auto:
W końcu odpocząłem i tak to wygląda.
Tak to wyglada mniej więcej 'bracia'
Moja historia z moimi autam:
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Moje VW Passat B3 3B 1.8T AEB 150KM.
Moje Avensis T25 2.0 benzyna VVTi D-4, 150KM.
Moje Audi A6 C5 1.8T AJL 180KM.
==========================================================================
Tak jak wiecie... "wgniecenie" uderzenie z moim starym A6 C5. Musiałem jeszcze zmienić silnik m.in.
Ogólnie mówiąc... moje auto od 2009 do 2019r.
Kolejny dzień... poleciałem na myjnie i umyłem auto:
W końcu odpocząłem i tak to wygląda.
Tak to wyglada mniej więcej 'bracia'
Ostatnio zmieniony 12 mar 2020, 20:21 przez Doc, łącznie zmieniany 13 razy.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Dokładnie, to co mówi Czarek.
Stary silnik minimum 350 000 km, więc remont za 450 zł. To tylko tyle. Kompresja słaba, olej lekko ciekł i to by zostało.
Stary silnik minimum 350 000 km, więc remont za 450 zł. To tylko tyle. Kompresja słaba, olej lekko ciekł i to by zostało.
Dzięki Pitrku.PieterB pisze:Ogólnie git jest że już działa
Ostatnio zmieniony 12 mar 2020, 20:01 przez Doc, łącznie zmieniany 2 razy.
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Czarku... z 1.8T mam sporo pierdół. Pomyśl z 1.8T.
Nie tylko turbinę używaną, dobrą, to cewki, świece, pierdece, 2 alternatory, nowe szczotki, akumulator itd itd.
I jeszcze jedno... koszty są mniejsze w warsztacie, naprawą z np: rozrządem. 2.4 / 2.6 są super, tylko... sam wiesz. Do tego więcej benzyny.
Nie tylko turbinę używaną, dobrą, to cewki, świece, pierdece, 2 alternatory, nowe szczotki, akumulator itd itd.
I jeszcze jedno... koszty są mniejsze w warsztacie, naprawą z np: rozrządem. 2.4 / 2.6 są super, tylko... sam wiesz. Do tego więcej benzyny.