Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B4 2.6 V6

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 lut 2011, 09:46

przekazniki w sensie zeby zarowki mocniej swiecily, gdzies tam w dziale rezanie jest to ponoc opisane

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 lut 2011, 11:37

Kolego, w B3/B4 nie ma przekaźników do świateł przez co pada często włącznik zespolony pod kierownicą i światła słabo świecą.
Potrzebujesz 3 albo 2 przekaźniki (jak masz przednie przeciwmgłowe to 3) montujesz je jaknajbliżej świateł i na ich cewki podpinasz to, co przedtem zasilało żarówki (chodzi o to by np po włączeniu świateł mijania odpalił przekaźnik nr 1, od długich nr 2 a od przeciwmgłowych nr 3, numeracja umowna, bo przekaźniki te można nazwać sobie również inaczej). Do tych przekaźników prowadzisz prosto z akumulatora przewodem miedzianym typu linka o przekroju 6mm2 zasilanie (koniecznie blisko aku umieść bezpiecznik o amperażu 25 albo 30A !!). To zasilanie rozprowadzasz na poszczególne przekaźniki i dopiero od nich wychodzisz na światła. Teraz włącznik zespolony steruje tylko odpalaniem przekaźników więc przechodzą przez niego nie Ampery ale miliAmpery dzięki czemu już nigdy sie on nie wypali, a światła świecą jaśniej, bo zasilane są z instalacji o mniejszej rezystancji.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 12 lut 2011, 19:03

k64 pisze:
szuan pisze:
FranoF1 pisze: Kogo tu przywiało :lol:
oooo kolejny magik ze śląska <urodziny> jak bemka? lata już tym bokiem? :mrgreen:
pzdr.
eee tam zara magic :mrgreen: bokiem nie lata bo nie ten cel obralem choc w zeszlym sezonie zabilo troche much :mrgreen: nie robimy ot Eli.

Frano - widzisz ty jeszcze zyjesz? pamietam jak gadalas ze nie mam szans zrobic turbo w bmw :-P macie tu na forum jakis magicow co robili swapa na jakies v8 do b4? :-P
Coś tam kiedyś gadałem :->
Swap to już sie pospolity zrobił na V8, poszukaj na sr.pl, albo pisz do użytkownika Guzik, siedzi w temacie, może coś doradzi ;-)

Ja to bym poszedł w inny kierunek, wsadził jakiś silnik z bemki, bo odwrotnie to już jest <urodziny>

Pozdrów dziewczyne :-)

Elka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 26 sty 2011, 23:28
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Elka » 12 lut 2011, 20:40

Widze ze moj temat przejął Kamil :P

Awatar użytkownika
Garo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 26 lis 2008, 10:08
Lokalizacja: SRC

Post autor: Garo » 12 lut 2011, 21:56

No Ela musisz się postarać <ok> Widzisz co oni Ci chcą zrobić? Silnik z Bmw do AUDI, ochyda! Tylko się nie daj :mrgreen: Jak już to na 2.8 30V z Audika, hehe :mrgreen:
Ela zrób więcej zdjęc, jak jest wypucowana, zdjęcia środka i będzie super <ok>

k64
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 27 sty 2011, 10:16

Post autor: k64 » 13 lut 2011, 09:30

pawelrybak15 pisze:Kolego, w B3/B4 nie ma przekaźników do świateł przez co pada często włącznik zespolony pod kierownicą i światła słabo świecą.
Potrzebujesz 3 albo 2 przekaźniki (jak masz przednie przeciwmgłowe to 3) montujesz je jaknajbliżej świateł i na ich cewki podpinasz to, co przedtem zasilało żarówki (chodzi o to by np po włączeniu świateł mijania odpalił przekaźnik nr 1, od długich nr 2 a od przeciwmgłowych nr 3, numeracja umowna, bo przekaźniki te można nazwać sobie również inaczej). Do tych przekaźników prowadzisz prosto z akumulatora przewodem miedzianym typu linka o przekroju 6mm2 zasilanie (koniecznie blisko aku umieść bezpiecznik o amperażu 25 albo 30A !!). To zasilanie rozprowadzasz na poszczególne przekaźniki i dopiero od nich wychodzisz na światła. Teraz włącznik zespolony steruje tylko odpalaniem przekaźników więc przechodzą przez niego nie Ampery ale miliAmpery dzięki czemu już nigdy sie on nie wypali, a światła świecą jaśniej, bo zasilane są z instalacji o mniejszej rezystancji.
poprostu chcesz powiedziec ze instalacja ktora idzie do samych swiatel w audi jest zle zrobiona bo traci na swojej /dlugosc / zbyt malej srednica kabla i swiatla slabiej swieca, to mozna tez chyba jakis kondesator/przetwornice z przodu przy swiatlach dac aby caly czas tzymala swoj amperarz , w kazdym razie chyba wiem o co chodzi. No to chyba xenony lepiej ktore maja juz przetwornice w sobie :-|

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 lut 2011, 09:31

a do xenonu soczewka :mrgreen:

Elka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 26 sty 2011, 23:28
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Elka » 13 lut 2011, 10:17

Garo pisze:No Ela musisz się postarać <ok> Widzisz co oni Ci chcą zrobić? Silnik z Bmw do AUDI, ochyda! Tylko się nie daj :mrgreen: Jak już to na 2.8 30V z Audika, hehe :mrgreen:
Ela zrób więcej zdjęc, jak jest wypucowana, zdjęcia środka i będzie super <ok>
Przecież ja nie pozwole zrobić z niej mieszańca <ok> Mam wolną niedziele, pogoda jak na razie zapowiada sie fajna wiec o zdjęcia postaram sie dzisiaj :mrgreen:

Awatar użytkownika
Garo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 26 lis 2008, 10:08
Lokalizacja: SRC

Post autor: Garo » 13 lut 2011, 19:42

I jak tam Ela masz jakieś fotki :?:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2011, 22:14

Przekaźniki są tańsze od pakowania xenonu i na pewno spiszą się wzorowo <ok>

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 17 lut 2011, 18:28

k64 pisze:macie tu na forum jakis magicow co robili swapa na jakies v8 do b4? :-P
to może dużo osób, nie lepiej dmuchnąć ten motór? w PL jeszcze nie widzialem v6 12v audi z jakims kompresorem, czy ślimakiem :oops:

jak coś moge podrzucić kilka zdjęć i jak znajde link do 2.8 na kompresorze :roll:

ps. podobno jakaś tuningnowa majówka się szykuje na lotnisku w gotartowicach... mam nadzieje, ze psykanie z bawary bedzie mozna uslyszec, choć wolałbym z audi <lol>

pzdr <piwo>

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 23 lut 2011, 23:14

ciekawe czy dobrze namierzyłem :-P dzis pod realem kolo 19ej, jakos słaba bo telefonem ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
Metal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1031
Rejestracja: 17 lip 2007, 00:03
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Metal » 23 lut 2011, 23:26

Paparazzi :mrgreen: wygląda że namierzyłeś dobrze ;-)

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 24 lut 2011, 08:23

dydo85 pisze:ciekawe czy dobrze namierzyłem :-P dzis pod realem kolo 19ej, jakos słaba bo telefonem ;-)

[url=http://images45.fotosik.pl/660/9e53460d75450904m.jpg]Obrazek[/URL]
dydo wydaje mi się że to właśnie to <ok> sam ostatnio je widziałem pozdro

Elka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 26 sty 2011, 23:28
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Elka » 20 mar 2011, 16:51

dydo85 pisze:ciekawe czy dobrze namierzyłem :-P dzis pod realem kolo 19ej, jakos słaba bo telefonem ;-)

[url=http://images45.fotosik.pl/660/9e53460d75450904m.jpg]Obrazek[/URL]
Dobrze namierzyłeś :-P Jak jestem w pracy to zawsze stoi w tym samym miejscu ;-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl