Audi 80 B4 2.6 V6
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Kolego, w B3/B4 nie ma przekaźników do świateł przez co pada często włącznik zespolony pod kierownicą i światła słabo świecą.
Potrzebujesz 3 albo 2 przekaźniki (jak masz przednie przeciwmgłowe to 3) montujesz je jaknajbliżej świateł i na ich cewki podpinasz to, co przedtem zasilało żarówki (chodzi o to by np po włączeniu świateł mijania odpalił przekaźnik nr 1, od długich nr 2 a od przeciwmgłowych nr 3, numeracja umowna, bo przekaźniki te można nazwać sobie również inaczej). Do tych przekaźników prowadzisz prosto z akumulatora przewodem miedzianym typu linka o przekroju 6mm2 zasilanie (koniecznie blisko aku umieść bezpiecznik o amperażu 25 albo 30A !!). To zasilanie rozprowadzasz na poszczególne przekaźniki i dopiero od nich wychodzisz na światła. Teraz włącznik zespolony steruje tylko odpalaniem przekaźników więc przechodzą przez niego nie Ampery ale miliAmpery dzięki czemu już nigdy sie on nie wypali, a światła świecą jaśniej, bo zasilane są z instalacji o mniejszej rezystancji.
Potrzebujesz 3 albo 2 przekaźniki (jak masz przednie przeciwmgłowe to 3) montujesz je jaknajbliżej świateł i na ich cewki podpinasz to, co przedtem zasilało żarówki (chodzi o to by np po włączeniu świateł mijania odpalił przekaźnik nr 1, od długich nr 2 a od przeciwmgłowych nr 3, numeracja umowna, bo przekaźniki te można nazwać sobie również inaczej). Do tych przekaźników prowadzisz prosto z akumulatora przewodem miedzianym typu linka o przekroju 6mm2 zasilanie (koniecznie blisko aku umieść bezpiecznik o amperażu 25 albo 30A !!). To zasilanie rozprowadzasz na poszczególne przekaźniki i dopiero od nich wychodzisz na światła. Teraz włącznik zespolony steruje tylko odpalaniem przekaźników więc przechodzą przez niego nie Ampery ale miliAmpery dzięki czemu już nigdy sie on nie wypali, a światła świecą jaśniej, bo zasilane są z instalacji o mniejszej rezystancji.
Coś tam kiedyś gadałem :->k64 pisze:eee tam zara magic :mrgreen: bokiem nie lata bo nie ten cel obralem choc w zeszlym sezonie zabilo troche much :mrgreen: nie robimy ot Eli.szuan pisze:oooo kolejny magik ze śląska <urodziny> jak bemka? lata już tym bokiem? :mrgreen:FranoF1 pisze: Kogo tu przywiało :lol:
pzdr.
Frano - widzisz ty jeszcze zyjesz? pamietam jak gadalas ze nie mam szans zrobic turbo w bmw macie tu na forum jakis magicow co robili swapa na jakies v8 do b4?
Swap to już sie pospolity zrobił na V8, poszukaj na sr.pl, albo pisz do użytkownika Guzik, siedzi w temacie, może coś doradzi
Ja to bym poszedł w inny kierunek, wsadził jakiś silnik z bemki, bo odwrotnie to już jest <urodziny>
Pozdrów dziewczyne
poprostu chcesz powiedziec ze instalacja ktora idzie do samych swiatel w audi jest zle zrobiona bo traci na swojej /dlugosc / zbyt malej srednica kabla i swiatla slabiej swieca, to mozna tez chyba jakis kondesator/przetwornice z przodu przy swiatlach dac aby caly czas tzymala swoj amperarz , w kazdym razie chyba wiem o co chodzi. No to chyba xenony lepiej ktore maja juz przetwornice w sobie :-|pawelrybak15 pisze:Kolego, w B3/B4 nie ma przekaźników do świateł przez co pada często włącznik zespolony pod kierownicą i światła słabo świecą.
Potrzebujesz 3 albo 2 przekaźniki (jak masz przednie przeciwmgłowe to 3) montujesz je jaknajbliżej świateł i na ich cewki podpinasz to, co przedtem zasilało żarówki (chodzi o to by np po włączeniu świateł mijania odpalił przekaźnik nr 1, od długich nr 2 a od przeciwmgłowych nr 3, numeracja umowna, bo przekaźniki te można nazwać sobie również inaczej). Do tych przekaźników prowadzisz prosto z akumulatora przewodem miedzianym typu linka o przekroju 6mm2 zasilanie (koniecznie blisko aku umieść bezpiecznik o amperażu 25 albo 30A !!). To zasilanie rozprowadzasz na poszczególne przekaźniki i dopiero od nich wychodzisz na światła. Teraz włącznik zespolony steruje tylko odpalaniem przekaźników więc przechodzą przez niego nie Ampery ale miliAmpery dzięki czemu już nigdy sie on nie wypali, a światła świecą jaśniej, bo zasilane są z instalacji o mniejszej rezystancji.
Przecież ja nie pozwole zrobić z niej mieszańca <ok> Mam wolną niedziele, pogoda jak na razie zapowiada sie fajna wiec o zdjęcia postaram sie dzisiaj :mrgreen:Garo pisze:No Ela musisz się postarać <ok> Widzisz co oni Ci chcą zrobić? Silnik z Bmw do AUDI, ochyda! Tylko się nie daj :mrgreen: Jak już to na 2.8 30V z Audika, hehe :mrgreen:
Ela zrób więcej zdjęc, jak jest wypucowana, zdjęcia środka i będzie super <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
to może dużo osób, nie lepiej dmuchnąć ten motór? w PL jeszcze nie widzialem v6 12v audi z jakims kompresorem, czy ślimakiem :oops:k64 pisze:macie tu na forum jakis magicow co robili swapa na jakies v8 do b4?
jak coś moge podrzucić kilka zdjęć i jak znajde link do 2.8 na kompresorze :roll:
ps. podobno jakaś tuningnowa majówka się szykuje na lotnisku w gotartowicach... mam nadzieje, ze psykanie z bawary bedzie mozna uslyszec, choć wolałbym z audi <lol>
pzdr
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
dydo wydaje mi się że to właśnie to <ok> sam ostatnio je widziałem pozdrodydo85 pisze:ciekawe czy dobrze namierzyłem dzis pod realem kolo 19ej, jakos słaba bo telefonem
[url=http://images45.fotosik.pl/660/9e53460d75450904m.jpg]Obrazek[/URL]
Dobrze namierzyłeś Jak jestem w pracy to zawsze stoi w tym samym miejscudydo85 pisze:ciekawe czy dobrze namierzyłem dzis pod realem kolo 19ej, jakos słaba bo telefonem
[url=http://images45.fotosik.pl/660/9e53460d75450904m.jpg]Obrazek[/URL]