Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

Audi 80 B4 2.6 V6

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 lut 2011, 09:46

przekazniki w sensie zeby zarowki mocniej swiecily, gdzies tam w dziale rezanie jest to ponoc opisane

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 lut 2011, 11:37

Kolego, w B3/B4 nie ma przekaźników do świateł przez co pada często włącznik zespolony pod kierownicą i światła słabo świecą.
Potrzebujesz 3 albo 2 przekaźniki (jak masz przednie przeciwmgłowe to 3) montujesz je jaknajbliżej świateł i na ich cewki podpinasz to, co przedtem zasilało żarówki (chodzi o to by np po włączeniu świateł mijania odpalił przekaźnik nr 1, od długich nr 2 a od przeciwmgłowych nr 3, numeracja umowna, bo przekaźniki te można nazwać sobie również inaczej). Do tych przekaźników prowadzisz prosto z akumulatora przewodem miedzianym typu linka o przekroju 6mm2 zasilanie (koniecznie blisko aku umieść bezpiecznik o amperażu 25 albo 30A !!). To zasilanie rozprowadzasz na poszczególne przekaźniki i dopiero od nich wychodzisz na światła. Teraz włącznik zespolony steruje tylko odpalaniem przekaźników więc przechodzą przez niego nie Ampery ale miliAmpery dzięki czemu już nigdy sie on nie wypali, a światła świecą jaśniej, bo zasilane są z instalacji o mniejszej rezystancji.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 12 lut 2011, 19:03

k64 pisze:
szuan pisze:
FranoF1 pisze: Kogo tu przywiało :lol:
oooo kolejny magik ze śląska <urodziny> jak bemka? lata już tym bokiem? :mrgreen:
pzdr.
eee tam zara magic :mrgreen: bokiem nie lata bo nie ten cel obralem choc w zeszlym sezonie zabilo troche much :mrgreen: nie robimy ot Eli.

Frano - widzisz ty jeszcze zyjesz? pamietam jak gadalas ze nie mam szans zrobic turbo w bmw :-P macie tu na forum jakis magicow co robili swapa na jakies v8 do b4? :-P
Coś tam kiedyś gadałem :->
Swap to już sie pospolity zrobił na V8, poszukaj na sr.pl, albo pisz do użytkownika Guzik, siedzi w temacie, może coś doradzi ;-)

Ja to bym poszedł w inny kierunek, wsadził jakiś silnik z bemki, bo odwrotnie to już jest <urodziny>

Pozdrów dziewczyne :-)

Elka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 26 sty 2011, 23:28
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Elka » 12 lut 2011, 20:40

Widze ze moj temat przejął Kamil :P

Awatar użytkownika
Garo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 26 lis 2008, 10:08
Lokalizacja: SRC

Post autor: Garo » 12 lut 2011, 21:56

No Ela musisz się postarać <ok> Widzisz co oni Ci chcą zrobić? Silnik z Bmw do AUDI, ochyda! Tylko się nie daj :mrgreen: Jak już to na 2.8 30V z Audika, hehe :mrgreen:
Ela zrób więcej zdjęc, jak jest wypucowana, zdjęcia środka i będzie super <ok>

k64
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 27 sty 2011, 10:16

Post autor: k64 » 13 lut 2011, 09:30

pawelrybak15 pisze:Kolego, w B3/B4 nie ma przekaźników do świateł przez co pada często włącznik zespolony pod kierownicą i światła słabo świecą.
Potrzebujesz 3 albo 2 przekaźniki (jak masz przednie przeciwmgłowe to 3) montujesz je jaknajbliżej świateł i na ich cewki podpinasz to, co przedtem zasilało żarówki (chodzi o to by np po włączeniu świateł mijania odpalił przekaźnik nr 1, od długich nr 2 a od przeciwmgłowych nr 3, numeracja umowna, bo przekaźniki te można nazwać sobie również inaczej). Do tych przekaźników prowadzisz prosto z akumulatora przewodem miedzianym typu linka o przekroju 6mm2 zasilanie (koniecznie blisko aku umieść bezpiecznik o amperażu 25 albo 30A !!). To zasilanie rozprowadzasz na poszczególne przekaźniki i dopiero od nich wychodzisz na światła. Teraz włącznik zespolony steruje tylko odpalaniem przekaźników więc przechodzą przez niego nie Ampery ale miliAmpery dzięki czemu już nigdy sie on nie wypali, a światła świecą jaśniej, bo zasilane są z instalacji o mniejszej rezystancji.
poprostu chcesz powiedziec ze instalacja ktora idzie do samych swiatel w audi jest zle zrobiona bo traci na swojej /dlugosc / zbyt malej srednica kabla i swiatla slabiej swieca, to mozna tez chyba jakis kondesator/przetwornice z przodu przy swiatlach dac aby caly czas tzymala swoj amperarz , w kazdym razie chyba wiem o co chodzi. No to chyba xenony lepiej ktore maja juz przetwornice w sobie :-|

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 lut 2011, 09:31

a do xenonu soczewka :mrgreen:

Elka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 26 sty 2011, 23:28
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Elka » 13 lut 2011, 10:17

Garo pisze:No Ela musisz się postarać <ok> Widzisz co oni Ci chcą zrobić? Silnik z Bmw do AUDI, ochyda! Tylko się nie daj :mrgreen: Jak już to na 2.8 30V z Audika, hehe :mrgreen:
Ela zrób więcej zdjęc, jak jest wypucowana, zdjęcia środka i będzie super <ok>
Przecież ja nie pozwole zrobić z niej mieszańca <ok> Mam wolną niedziele, pogoda jak na razie zapowiada sie fajna wiec o zdjęcia postaram sie dzisiaj :mrgreen:

Awatar użytkownika
Garo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 26 lis 2008, 10:08
Lokalizacja: SRC

Post autor: Garo » 13 lut 2011, 19:42

I jak tam Ela masz jakieś fotki :?:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2011, 22:14

Przekaźniki są tańsze od pakowania xenonu i na pewno spiszą się wzorowo <ok>

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 17 lut 2011, 18:28

k64 pisze:macie tu na forum jakis magicow co robili swapa na jakies v8 do b4? :-P
to może dużo osób, nie lepiej dmuchnąć ten motór? w PL jeszcze nie widzialem v6 12v audi z jakims kompresorem, czy ślimakiem :oops:

jak coś moge podrzucić kilka zdjęć i jak znajde link do 2.8 na kompresorze :roll:

ps. podobno jakaś tuningnowa majówka się szykuje na lotnisku w gotartowicach... mam nadzieje, ze psykanie z bawary bedzie mozna uslyszec, choć wolałbym z audi <lol>

pzdr <piwo>

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 23 lut 2011, 23:14

ciekawe czy dobrze namierzyłem :-P dzis pod realem kolo 19ej, jakos słaba bo telefonem ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
Metal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1031
Rejestracja: 17 lip 2007, 00:03
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Metal » 23 lut 2011, 23:26

Paparazzi :mrgreen: wygląda że namierzyłeś dobrze ;-)

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 24 lut 2011, 08:23

dydo85 pisze:ciekawe czy dobrze namierzyłem :-P dzis pod realem kolo 19ej, jakos słaba bo telefonem ;-)

[url=http://images45.fotosik.pl/660/9e53460d75450904m.jpg]Obrazek[/URL]
dydo wydaje mi się że to właśnie to <ok> sam ostatnio je widziałem pozdro

Elka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 26 sty 2011, 23:28
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Elka » 20 mar 2011, 16:51

dydo85 pisze:ciekawe czy dobrze namierzyłem :-P dzis pod realem kolo 19ej, jakos słaba bo telefonem ;-)

[url=http://images45.fotosik.pl/660/9e53460d75450904m.jpg]Obrazek[/URL]
Dobrze namierzyłeś :-P Jak jestem w pracy to zawsze stoi w tym samym miejscu ;-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl