Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B3, 2,0 R5 10V 115KM PS

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
gelow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 09 mar 2008, 10:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gelow » 30 cze 2008, 17:18

ori - oryginalna, oryginalne <ok>
Poza tym kozacka niunia, pięknieje w Twoich rękach. I dobrze ;-)

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 30 cze 2008, 17:59

Szkoda że Audi nie kontynuowało 2.0 w R5 :-( Dlaczego, pytam dlaczego :-) ??

Awatar użytkownika
MaKu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 cze 2008, 23:21

Post autor: MaKu » 30 cze 2008, 20:48

Ogólnie to jakoś się w mojej rodzinie utarło, że każdemu autu nadawana była jakaś nazwa... musze coś wymyślić ;-)

A to najnowsze dane ze spalania, bo już porobiłem pare pomiarów.
W cyklu miejskim: 9,8 LPG / 100km
W cyklu mieszanym: 9,2 LPG / 100km
W trasie 8,2 LPG / 100km

Szczerze, to jak na taki silnik wyniki są rewelacyjne :-)

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 30 cze 2008, 21:10

OGr, Prawdopodobnie dla tego, że nie było sensu utrzymywać dwóch silników o takich samych parametrach, a o bardziej przestarzałym systemie wtrysku,w B4 w 2 litrowych 4-ro cylindrówkach zmieniono zasilanie na wtrysk elektroniczny, a w NG został mechaniczny. Gdyby Audi zostawiło PS myślę, że nie wytrzymałby konkurencji z wtryskiem elektronicznym w ABK i mało kto decydowałby się na starszy konstrukcyjnie silnik, mimo iż dzwięk R5 jest zedcydowanie lepszy niż w R4. Co innego gdyby zastosowali wtrysk elektroniczny...

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 30 cze 2008, 22:58

Bardzo ładna audiczka. Wiadomo samochód nie nowy, zawsze wymaga jakiś tam kosztów na starcie, ale wszystko z czasem;) Dbaj o taką "czerwoną różyczkę" ;) Pozdrawiam kolegę z miasta;)

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 01 lip 2008, 01:23

benek77, tak wiem, mam ABK ale jednak wolałbym R5 :-) 8,2L w trasie to bardzo dobry wynik. W życiu nie miałem takiego małego spalania :-)

Jaką to miało moc i moment ?

Awatar użytkownika
MaKu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 cze 2008, 23:21

Post autor: MaKu » 01 lip 2008, 10:46

No fabrycznie to miał 115KM / 5400 rpm i 172 Nm / 4000 rpm...
Jak jest teraz? Nie wiem. Ale wyprzedzam bez problemów ;-)

Co do spalania, to naprawde nie mam ciężkiej nogi. Staram się nie przekraczać 2500 rpm a pedł gazu zazwyczaj wciskam do połowy. Może to dlatego taki wynik. :-)

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 01 lip 2008, 10:50

hmmmm, ale o ile dobrze mi sie wydaje to były B4 z 2.0 16V - 140KM i 2.0 20V - 160KM. Ten ostatni chyba był w R5 ale strasznie mało takich silników wyszło.

Awatar użytkownika
MaKu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 cze 2008, 23:21

Post autor: MaKu » 01 lip 2008, 11:22

No ten 160KM był nawet w 90 B3... ale faktycznie. Bardzo ciężko jest taki znaleźć. O wiele łatwiej 2,3 litra, ale nawet on ma o wiele niższą moc, bo "tylko" 136KM

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 01 lip 2008, 11:25

Tak ale były tez 2,3 20V który miał 170KM :-)

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 01 lip 2008, 17:00

OGr pisze:hmmmm, ale o ile dobrze mi sie wydaje to były B4 z 2.0 16V - 140KM i 2.0 20V - 160KM. Ten ostatni chyba był w R5 ale strasznie mało takich silników wyszło.
Ale 2.0 20V były chyba tylko w B3, mam ksiązke z 1992 roku z opisem wszystkich silników w B4 i tego silnika tam nie ma.

Awatar użytkownika
MaKu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 cze 2008, 23:21

Post autor: MaKu » 01 lip 2008, 17:06

W książce Dietera Korpa. "Reguluje i Naprawiam Audi 80/90" od werześnia '86 tego silnika także nie ma wymienionego.

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 01 lip 2008, 17:12

MaKu, jak można tu http://www.centrum.audi80.pl/content/view/96/55/ zobaczyć silnik był montowany w B3 na pewno ale w ilości tylko 1377 sztuk, co wyjaśnia że jest ich tak mało.

Awatar użytkownika
MaKu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 cze 2008, 23:21

Post autor: MaKu » 01 lip 2008, 17:30


Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 01 lip 2008, 17:50

MaKu, Tylko że mowa była o 2.0 20V R5 o oznaczeniu NM, a twój to 2.0 10V PS.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl