Poza tym kozacka niunia, pięknieje w Twoich rękach. I dobrze
Audi 90 B3, 2,0 R5 10V 115KM PS
Ogólnie to jakoś się w mojej rodzinie utarło, że każdemu autu nadawana była jakaś nazwa... musze coś wymyślić 
A to najnowsze dane ze spalania, bo już porobiłem pare pomiarów.
W cyklu miejskim: 9,8 LPG / 100km
W cyklu mieszanym: 9,2 LPG / 100km
W trasie 8,2 LPG / 100km
Szczerze, to jak na taki silnik wyniki są rewelacyjne
A to najnowsze dane ze spalania, bo już porobiłem pare pomiarów.
W cyklu miejskim: 9,8 LPG / 100km
W cyklu mieszanym: 9,2 LPG / 100km
W trasie 8,2 LPG / 100km
Szczerze, to jak na taki silnik wyniki są rewelacyjne
OGr, Prawdopodobnie dla tego, że nie było sensu utrzymywać dwóch silników o takich samych parametrach, a o bardziej przestarzałym systemie wtrysku,w B4 w 2 litrowych 4-ro cylindrówkach zmieniono zasilanie na wtrysk elektroniczny, a w NG został mechaniczny. Gdyby Audi zostawiło PS myślę, że nie wytrzymałby konkurencji z wtryskiem elektronicznym w ABK i mało kto decydowałby się na starszy konstrukcyjnie silnik, mimo iż dzwięk R5 jest zedcydowanie lepszy niż w R4. Co innego gdyby zastosowali wtrysk elektroniczny...
-
vigo1984sz
- Audi 80 Klub

- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
MaKu, jak można tu http://www.centrum.audi80.pl/content/view/96/55/ zobaczyć silnik był montowany w B3 na pewno ale w ilości tylko 1377 sztuk, co wyjaśnia że jest ich tak mało.











