Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

Audi 90 B3, 2,0 R5 10V 115KM PS

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
gelow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 09 mar 2008, 10:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gelow » 30 cze 2008, 17:18

ori - oryginalna, oryginalne <ok>
Poza tym kozacka niunia, pięknieje w Twoich rękach. I dobrze ;-)

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 30 cze 2008, 17:59

Szkoda że Audi nie kontynuowało 2.0 w R5 :-( Dlaczego, pytam dlaczego :-) ??

Awatar użytkownika
MaKu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 cze 2008, 23:21

Post autor: MaKu » 30 cze 2008, 20:48

Ogólnie to jakoś się w mojej rodzinie utarło, że każdemu autu nadawana była jakaś nazwa... musze coś wymyślić ;-)

A to najnowsze dane ze spalania, bo już porobiłem pare pomiarów.
W cyklu miejskim: 9,8 LPG / 100km
W cyklu mieszanym: 9,2 LPG / 100km
W trasie 8,2 LPG / 100km

Szczerze, to jak na taki silnik wyniki są rewelacyjne :-)

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 30 cze 2008, 21:10

OGr, Prawdopodobnie dla tego, że nie było sensu utrzymywać dwóch silników o takich samych parametrach, a o bardziej przestarzałym systemie wtrysku,w B4 w 2 litrowych 4-ro cylindrówkach zmieniono zasilanie na wtrysk elektroniczny, a w NG został mechaniczny. Gdyby Audi zostawiło PS myślę, że nie wytrzymałby konkurencji z wtryskiem elektronicznym w ABK i mało kto decydowałby się na starszy konstrukcyjnie silnik, mimo iż dzwięk R5 jest zedcydowanie lepszy niż w R4. Co innego gdyby zastosowali wtrysk elektroniczny...

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 30 cze 2008, 22:58

Bardzo ładna audiczka. Wiadomo samochód nie nowy, zawsze wymaga jakiś tam kosztów na starcie, ale wszystko z czasem;) Dbaj o taką "czerwoną różyczkę" ;) Pozdrawiam kolegę z miasta;)

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 01 lip 2008, 01:23

benek77, tak wiem, mam ABK ale jednak wolałbym R5 :-) 8,2L w trasie to bardzo dobry wynik. W życiu nie miałem takiego małego spalania :-)

Jaką to miało moc i moment ?

Awatar użytkownika
MaKu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 cze 2008, 23:21

Post autor: MaKu » 01 lip 2008, 10:46

No fabrycznie to miał 115KM / 5400 rpm i 172 Nm / 4000 rpm...
Jak jest teraz? Nie wiem. Ale wyprzedzam bez problemów ;-)

Co do spalania, to naprawde nie mam ciężkiej nogi. Staram się nie przekraczać 2500 rpm a pedł gazu zazwyczaj wciskam do połowy. Może to dlatego taki wynik. :-)

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 01 lip 2008, 10:50

hmmmm, ale o ile dobrze mi sie wydaje to były B4 z 2.0 16V - 140KM i 2.0 20V - 160KM. Ten ostatni chyba był w R5 ale strasznie mało takich silników wyszło.

Awatar użytkownika
MaKu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 cze 2008, 23:21

Post autor: MaKu » 01 lip 2008, 11:22

No ten 160KM był nawet w 90 B3... ale faktycznie. Bardzo ciężko jest taki znaleźć. O wiele łatwiej 2,3 litra, ale nawet on ma o wiele niższą moc, bo "tylko" 136KM

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 01 lip 2008, 11:25

Tak ale były tez 2,3 20V który miał 170KM :-)

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 01 lip 2008, 17:00

OGr pisze:hmmmm, ale o ile dobrze mi sie wydaje to były B4 z 2.0 16V - 140KM i 2.0 20V - 160KM. Ten ostatni chyba był w R5 ale strasznie mało takich silników wyszło.
Ale 2.0 20V były chyba tylko w B3, mam ksiązke z 1992 roku z opisem wszystkich silników w B4 i tego silnika tam nie ma.

Awatar użytkownika
MaKu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 cze 2008, 23:21

Post autor: MaKu » 01 lip 2008, 17:06

W książce Dietera Korpa. "Reguluje i Naprawiam Audi 80/90" od werześnia '86 tego silnika także nie ma wymienionego.

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 01 lip 2008, 17:12

MaKu, jak można tu http://www.centrum.audi80.pl/content/view/96/55/ zobaczyć silnik był montowany w B3 na pewno ale w ilości tylko 1377 sztuk, co wyjaśnia że jest ich tak mało.

Awatar użytkownika
MaKu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 12 cze 2008, 23:21

Post autor: MaKu » 01 lip 2008, 17:30


Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 01 lip 2008, 17:50

MaKu, Tylko że mowa była o 2.0 20V R5 o oznaczeniu NM, a twój to 2.0 10V PS.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl