Post
autor: GerB3 » 11 cze 2011, 19:45
Panowie, prawda jest taka że te 80ki to już dawno powinny po muzeach stac, a ludzie dalej tym jeżdżą. Dla mnie najważniejsze jest żeby auto było w idealnym stanie technicznym i w miarę wyglądało a czy robi setkę w 12 czy 11,2s to juz mało ważne. Jakbym chciał osiagów to kupiłbym 16V, jakbym chciał klekota to bym jeździł klekotem i nawet nie chciałoby mi się bawić w te boost piny itd. Każdy silnik zaprojektowali do czego innego - SB miało być ekonomicznym dieslem z turbo, robiącym 500tys bez remontu, PM niezniszczalną benzyną którą kazdy naprawi pod domem a 1,8T miało dawać przyjemnosć z jazdy. Wiadomo że każdy z tych silników można zmodzić ale jak Helmut 23 lata temu kupował SB to nie po to żeby kręcić mu dawką i zostawiac czarną chmurę za sobą <ok>