Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi B4 Avant By Solskier.

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 25 mar 2009, 11:54

Solskier, kongratulejszon <piwo> wyglada to naprawde profi pod maska. Zero chaosu :-D Pochwal sie troche jak to chodzi teraz? Przy ilu rpm VNT ci dmucha i ile? :oops:

Awatar użytkownika
Grzegorzbielsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 647
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Grzegorzbielsko » 25 mar 2009, 12:22

Już Ci kiedyś pisałem że jesteś waryjot :mrgreen: i tyle. Proponuje filmik z jazdy oraz pracy silnika z otwarta maską.

[ Dodano: 2009-03-25, 12:23 ]
Az się boje pomyśleć co znowu wykombinujesz.

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 25 mar 2009, 12:38

ja tylko czekam na wykres i filmik jak to jeździ :lol: ;-)

Wielkie ukłony za tak wielki wysiłek i tak wielką kupę kasy włożoną w to auto <piwo>

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 25 mar 2009, 14:20

Bardzo w porządku <ok>
Wkładasz ty sporo $$ w auto nie ma co ;-)
Kiedy dasz jakiś wykres?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 25 mar 2009, 17:03

labek pisze:Ładnie wygląda ale nie podoba mi się to że te złaczki sylikonowe sa tak naciagniete, przez nie mozesz tracic pare NM w wyzszych partiach obrotow, bo są węższe od samych rur. <ok>
No to coś źle widzisz bo rura jest fi 50 a łącznik fi 51 ;-) Ale wiem co masz na myśli patrząc na zdjęcie to załamanie to napawany drut na rurę coby nie zrzucało łącznika <ok>
dardaw2 pisze:Kiedy dasz jakiś wykres?
Jak zmienię pompę. :-D
mrozoo pisze:Pochwal sie troche jak to chodzi teraz? Przy ilu rpm VNT ci dmucha i ile? :oops:
Przy 2 tyś RPM mam już spokojnie 1.6bara czasem w oberbooscie sypnie nawet 2.0 bara :-P

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 25 mar 2009, 17:10

Solskier pisze:Przy 2 tyś RPM mam już spokojnie 1.6bara czasem w oberbooscie sypnie nawet 2.0 bara
A nie trzeba odliczyć, ciśnienia atmosferycznego na ziemi?
W moim na postoju dmucha prawie 1bar :lol:

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 25 mar 2009, 18:54

odlicza sie chyba na odczycie z kompa, a na manometrze mamy juz realny odczyt:P
solskier cholera 1.6bara przy 2000rpm <piwo> przy tym doladowaniu od dolu to pewnie prawie wogole dymka nie ma? ... Czuc teraz Nm? :lol:

p.s. boje sie o twoje korby jak zapodasz pompke 11 <lol>

Awatar użytkownika
joker9-89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 867
Rejestracja: 03 lut 2008, 15:54
Lokalizacja: WMA-Maków Mazowiecki

Post autor: joker9-89 » 25 mar 2009, 19:03

No no Solskier czekam z niecierpliwoscia na wykresik i jakis film jak to smiga <ok> pozdrawiam i powodzonka ;-)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 26 mar 2009, 08:52

FranoF1 pisze: A nie trzeba odliczyć, ciśnienia atmosferycznego na ziemi?
To już po odliczeniu :mrgreen:
mrozoo pisze:prawie wogole dymka nie ma? .
No nie ma bo brakuje teraz paliwa :-P
mrozoo pisze:Czuc teraz Nm? :lol:
Powiem Ci że jest nieco inaczje niż zakładałem, właśnie Nm nie czuć na dupie ale auto naprawdę jeździ, a Nm nie czuć bo ta turbina daje zupełnie inny przebieg momentu niż ta mała seryjna dziurka :mrgreen:

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 26 mar 2009, 10:26

Solskier pisze:
FranoF1 pisze: A nie trzeba odliczyć, ciśnienia atmosferycznego na ziemi?
To już po odliczeniu :mrgreen:
mrozoo pisze:prawie wogole dymka nie ma? .
No nie ma bo brakuje teraz paliwa :-P
mrozoo pisze:Czuc teraz Nm? :lol:
Powiem Ci że jest nieco inaczje niż zakładałem, właśnie Nm nie czuć na dupie ale auto naprawdę jeździ, a Nm nie czuć bo ta turbina daje zupełnie inny przebieg momentu niż ta mała seryjna dziurka :mrgreen:
hje hje szkoda ze odrazu wiekszej lochy nie zapodales :roll: ...ja czekam obecnie na pompke i bedzie jazda, bo na eco nie jestem w stanie zestroic tego dobrze...
To masz teraz duzy moment ktory plasko idzie w obroty?
Moglbys zapodac filmik z elastycznosci bez palowania jak to ciagnie :-P

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 26 mar 2009, 11:12

Solskier pisze:
labek pisze:Ładnie wygląda ale nie podoba mi się to że te złaczki sylikonowe sa tak naciagniete, przez nie mozesz tracic pare NM w wyzszych partiach obrotow, bo są węższe od samych rur. <ok>
No to coś źle widzisz bo rura jest fi 50 a łącznik fi 51 ;-) Ale wiem co masz na myśli patrząc na zdjęcie to załamanie to napawany drut na rurę coby nie zrzucało łącznika <ok>
Bo wygląda na fotce jakby ten łącznik był naciagniety i zmniejszała się jego średnica, ale to pewnie przeż ten napawany drut. W takim razie zwracam honor <ok>

P.S pokaz jakiś filmik jak jeździ 8-)

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 26 mar 2009, 18:40

Ciekawy co ty będziesz robił jak już ci się skończą pomysły do rezania :?: ciekaw jestem jak tam teraz efekt z jazdy bo po przejechaniu z tobą parę setek kilometrów byłem pod wrażeniem dynamiki autka to teraz po zmianach to już chyba rakieta a jeszcze jedno jesteś wariat wiesz o tym :-D u mnie masz pełen szacunek za pomoc mi i to co robisz z autkiem chyba drugiego takiego wariata nie znam pozdro i wpadnij kiedyś do nas na spota do nas już niech stracę i postawie ci twister ;-)

Gregor86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 16 kwie 2008, 22:17
Lokalizacja: Oława

Post autor: Gregor86 » 26 mar 2009, 23:54

Ja jak się przejechałem z Tobą krótki odcinek w Kłodzku to byłem pod ogromnym wrażeneim autka :-D nie żebym się czuł jakoś niepewnie :-P Jak dla mnie Piotrek to jesteś inspiracją dla innych ludzi :-D może jeszcze zaskoczysz czymś forumowiczów :-)

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 27 mar 2009, 10:41

goldi j51 pisze:Ciekawy co ty będziesz robił jak już ci się skończą pomysły do rezania :?:
Zmieni auto, proste <ok>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 mar 2009, 09:16

goldi j51 pisze:wpadnij kiedyś do nas na spota do nas już niech stracę i postawie ci twister ;-)
Będę :lol: :-P
Zmieni auto, proste <ok>
Dokładnie, a w planie jest Audi Coupe 96 rok na full opcji ze swapowanym jakimś mocnym dieslem. <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga