Audi B4 Avant By Solskier.
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
No to coś źle widzisz bo rura jest fi 50 a łącznik fi 51 Ale wiem co masz na myśli patrząc na zdjęcie to załamanie to napawany drut na rurę coby nie zrzucało łącznika <ok>labek pisze:Ładnie wygląda ale nie podoba mi się to że te złaczki sylikonowe sa tak naciagniete, przez nie mozesz tracic pare NM w wyzszych partiach obrotow, bo są węższe od samych rur. <ok>
Jak zmienię pompę.dardaw2 pisze:Kiedy dasz jakiś wykres?
Przy 2 tyś RPM mam już spokojnie 1.6bara czasem w oberbooscie sypnie nawet 2.0 baramrozoo pisze:Pochwal sie troche jak to chodzi teraz? Przy ilu rpm VNT ci dmucha i ile? :oops:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
To już po odliczeniu :mrgreen:FranoF1 pisze: A nie trzeba odliczyć, ciśnienia atmosferycznego na ziemi?
No nie ma bo brakuje teraz paliwamrozoo pisze:prawie wogole dymka nie ma? .
Powiem Ci że jest nieco inaczje niż zakładałem, właśnie Nm nie czuć na dupie ale auto naprawdę jeździ, a Nm nie czuć bo ta turbina daje zupełnie inny przebieg momentu niż ta mała seryjna dziurka :mrgreen:mrozoo pisze:Czuc teraz Nm? :lol:
hje hje szkoda ze odrazu wiekszej lochy nie zapodales :roll: ...ja czekam obecnie na pompke i bedzie jazda, bo na eco nie jestem w stanie zestroic tego dobrze...Solskier pisze:To już po odliczeniu :mrgreen:FranoF1 pisze: A nie trzeba odliczyć, ciśnienia atmosferycznego na ziemi?No nie ma bo brakuje teraz paliwamrozoo pisze:prawie wogole dymka nie ma? .Powiem Ci że jest nieco inaczje niż zakładałem, właśnie Nm nie czuć na dupie ale auto naprawdę jeździ, a Nm nie czuć bo ta turbina daje zupełnie inny przebieg momentu niż ta mała seryjna dziurka :mrgreen:mrozoo pisze:Czuc teraz Nm? :lol:
To masz teraz duzy moment ktory plasko idzie w obroty?
Moglbys zapodac filmik z elastycznosci bez palowania jak to ciagnie
Bo wygląda na fotce jakby ten łącznik był naciagniety i zmniejszała się jego średnica, ale to pewnie przeż ten napawany drut. W takim razie zwracam honor <ok>Solskier pisze:No to coś źle widzisz bo rura jest fi 50 a łącznik fi 51 Ale wiem co masz na myśli patrząc na zdjęcie to załamanie to napawany drut na rurę coby nie zrzucało łącznika <ok>labek pisze:Ładnie wygląda ale nie podoba mi się to że te złaczki sylikonowe sa tak naciagniete, przez nie mozesz tracic pare NM w wyzszych partiach obrotow, bo są węższe od samych rur. <ok>
P.S pokaz jakiś filmik jak jeździ 8-)
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ciekawy co ty będziesz robił jak już ci się skończą pomysły do rezania :?: ciekaw jestem jak tam teraz efekt z jazdy bo po przejechaniu z tobą parę setek kilometrów byłem pod wrażeniem dynamiki autka to teraz po zmianach to już chyba rakieta a jeszcze jedno jesteś wariat wiesz o tym u mnie masz pełen szacunek za pomoc mi i to co robisz z autkiem chyba drugiego takiego wariata nie znam pozdro i wpadnij kiedyś do nas na spota do nas już niech stracę i postawie ci twister