Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

Audi B4 Avant By Solskier.

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 25 mar 2009, 11:54

Solskier, kongratulejszon <piwo> wyglada to naprawde profi pod maska. Zero chaosu :-D Pochwal sie troche jak to chodzi teraz? Przy ilu rpm VNT ci dmucha i ile? :oops:

Awatar użytkownika
Grzegorzbielsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 647
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Grzegorzbielsko » 25 mar 2009, 12:22

Już Ci kiedyś pisałem że jesteś waryjot :mrgreen: i tyle. Proponuje filmik z jazdy oraz pracy silnika z otwarta maską.

[ Dodano: 2009-03-25, 12:23 ]
Az się boje pomyśleć co znowu wykombinujesz.

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 25 mar 2009, 12:38

ja tylko czekam na wykres i filmik jak to jeździ :lol: ;-)

Wielkie ukłony za tak wielki wysiłek i tak wielką kupę kasy włożoną w to auto <piwo>

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 25 mar 2009, 14:20

Bardzo w porządku <ok>
Wkładasz ty sporo $$ w auto nie ma co ;-)
Kiedy dasz jakiś wykres?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 25 mar 2009, 17:03

labek pisze:Ładnie wygląda ale nie podoba mi się to że te złaczki sylikonowe sa tak naciagniete, przez nie mozesz tracic pare NM w wyzszych partiach obrotow, bo są węższe od samych rur. <ok>
No to coś źle widzisz bo rura jest fi 50 a łącznik fi 51 ;-) Ale wiem co masz na myśli patrząc na zdjęcie to załamanie to napawany drut na rurę coby nie zrzucało łącznika <ok>
dardaw2 pisze:Kiedy dasz jakiś wykres?
Jak zmienię pompę. :-D
mrozoo pisze:Pochwal sie troche jak to chodzi teraz? Przy ilu rpm VNT ci dmucha i ile? :oops:
Przy 2 tyś RPM mam już spokojnie 1.6bara czasem w oberbooscie sypnie nawet 2.0 bara :-P

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 25 mar 2009, 17:10

Solskier pisze:Przy 2 tyś RPM mam już spokojnie 1.6bara czasem w oberbooscie sypnie nawet 2.0 bara
A nie trzeba odliczyć, ciśnienia atmosferycznego na ziemi?
W moim na postoju dmucha prawie 1bar :lol:

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 25 mar 2009, 18:54

odlicza sie chyba na odczycie z kompa, a na manometrze mamy juz realny odczyt:P
solskier cholera 1.6bara przy 2000rpm <piwo> przy tym doladowaniu od dolu to pewnie prawie wogole dymka nie ma? ... Czuc teraz Nm? :lol:

p.s. boje sie o twoje korby jak zapodasz pompke 11 <lol>

Awatar użytkownika
joker9-89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 867
Rejestracja: 03 lut 2008, 15:54
Lokalizacja: WMA-Maków Mazowiecki

Post autor: joker9-89 » 25 mar 2009, 19:03

No no Solskier czekam z niecierpliwoscia na wykresik i jakis film jak to smiga <ok> pozdrawiam i powodzonka ;-)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 26 mar 2009, 08:52

FranoF1 pisze: A nie trzeba odliczyć, ciśnienia atmosferycznego na ziemi?
To już po odliczeniu :mrgreen:
mrozoo pisze:prawie wogole dymka nie ma? .
No nie ma bo brakuje teraz paliwa :-P
mrozoo pisze:Czuc teraz Nm? :lol:
Powiem Ci że jest nieco inaczje niż zakładałem, właśnie Nm nie czuć na dupie ale auto naprawdę jeździ, a Nm nie czuć bo ta turbina daje zupełnie inny przebieg momentu niż ta mała seryjna dziurka :mrgreen:

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 26 mar 2009, 10:26

Solskier pisze:
FranoF1 pisze: A nie trzeba odliczyć, ciśnienia atmosferycznego na ziemi?
To już po odliczeniu :mrgreen:
mrozoo pisze:prawie wogole dymka nie ma? .
No nie ma bo brakuje teraz paliwa :-P
mrozoo pisze:Czuc teraz Nm? :lol:
Powiem Ci że jest nieco inaczje niż zakładałem, właśnie Nm nie czuć na dupie ale auto naprawdę jeździ, a Nm nie czuć bo ta turbina daje zupełnie inny przebieg momentu niż ta mała seryjna dziurka :mrgreen:
hje hje szkoda ze odrazu wiekszej lochy nie zapodales :roll: ...ja czekam obecnie na pompke i bedzie jazda, bo na eco nie jestem w stanie zestroic tego dobrze...
To masz teraz duzy moment ktory plasko idzie w obroty?
Moglbys zapodac filmik z elastycznosci bez palowania jak to ciagnie :-P

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 26 mar 2009, 11:12

Solskier pisze:
labek pisze:Ładnie wygląda ale nie podoba mi się to że te złaczki sylikonowe sa tak naciagniete, przez nie mozesz tracic pare NM w wyzszych partiach obrotow, bo są węższe od samych rur. <ok>
No to coś źle widzisz bo rura jest fi 50 a łącznik fi 51 ;-) Ale wiem co masz na myśli patrząc na zdjęcie to załamanie to napawany drut na rurę coby nie zrzucało łącznika <ok>
Bo wygląda na fotce jakby ten łącznik był naciagniety i zmniejszała się jego średnica, ale to pewnie przeż ten napawany drut. W takim razie zwracam honor <ok>

P.S pokaz jakiś filmik jak jeździ 8-)

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 26 mar 2009, 18:40

Ciekawy co ty będziesz robił jak już ci się skończą pomysły do rezania :?: ciekaw jestem jak tam teraz efekt z jazdy bo po przejechaniu z tobą parę setek kilometrów byłem pod wrażeniem dynamiki autka to teraz po zmianach to już chyba rakieta a jeszcze jedno jesteś wariat wiesz o tym :-D u mnie masz pełen szacunek za pomoc mi i to co robisz z autkiem chyba drugiego takiego wariata nie znam pozdro i wpadnij kiedyś do nas na spota do nas już niech stracę i postawie ci twister ;-)

Gregor86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 16 kwie 2008, 22:17
Lokalizacja: Oława

Post autor: Gregor86 » 26 mar 2009, 23:54

Ja jak się przejechałem z Tobą krótki odcinek w Kłodzku to byłem pod ogromnym wrażeneim autka :-D nie żebym się czuł jakoś niepewnie :-P Jak dla mnie Piotrek to jesteś inspiracją dla innych ludzi :-D może jeszcze zaskoczysz czymś forumowiczów :-)

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 27 mar 2009, 10:41

goldi j51 pisze:Ciekawy co ty będziesz robił jak już ci się skończą pomysły do rezania :?:
Zmieni auto, proste <ok>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 mar 2009, 09:16

goldi j51 pisze:wpadnij kiedyś do nas na spota do nas już niech stracę i postawie ci twister ;-)
Będę :lol: :-P
Zmieni auto, proste <ok>
Dokładnie, a w planie jest Audi Coupe 96 rok na full opcji ze swapowanym jakimś mocnym dieslem. <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl