

No to coś źle widzisz bo rura jest fi 50 a łącznik fi 51labek pisze:Ładnie wygląda ale nie podoba mi się to że te złaczki sylikonowe sa tak naciagniete, przez nie mozesz tracic pare NM w wyzszych partiach obrotow, bo są węższe od samych rur. <ok>
Jak zmienię pompę.dardaw2 pisze:Kiedy dasz jakiś wykres?
Przy 2 tyś RPM mam już spokojnie 1.6bara czasem w oberbooscie sypnie nawet 2.0 baramrozoo pisze:Pochwal sie troche jak to chodzi teraz? Przy ilu rpm VNT ci dmucha i ile? :oops:
To już po odliczeniu :mrgreen:FranoF1 pisze: A nie trzeba odliczyć, ciśnienia atmosferycznego na ziemi?
No nie ma bo brakuje teraz paliwamrozoo pisze:prawie wogole dymka nie ma? .
Powiem Ci że jest nieco inaczje niż zakładałem, właśnie Nm nie czuć na dupie ale auto naprawdę jeździ, a Nm nie czuć bo ta turbina daje zupełnie inny przebieg momentu niż ta mała seryjna dziurka :mrgreen:mrozoo pisze:Czuc teraz Nm? :lol:
hje hje szkoda ze odrazu wiekszej lochy nie zapodales :roll: ...ja czekam obecnie na pompke i bedzie jazda, bo na eco nie jestem w stanie zestroic tego dobrze...Solskier pisze:To już po odliczeniu :mrgreen:FranoF1 pisze: A nie trzeba odliczyć, ciśnienia atmosferycznego na ziemi?No nie ma bo brakuje teraz paliwamrozoo pisze:prawie wogole dymka nie ma? .
Powiem Ci że jest nieco inaczje niż zakładałem, właśnie Nm nie czuć na dupie ale auto naprawdę jeździ, a Nm nie czuć bo ta turbina daje zupełnie inny przebieg momentu niż ta mała seryjna dziurka :mrgreen:mrozoo pisze:Czuc teraz Nm? :lol:
Bo wygląda na fotce jakby ten łącznik był naciagniety i zmniejszała się jego średnica, ale to pewnie przeż ten napawany drut. W takim razie zwracam honor <ok>Solskier pisze:No to coś źle widzisz bo rura jest fi 50 a łącznik fi 51labek pisze:Ładnie wygląda ale nie podoba mi się to że te złaczki sylikonowe sa tak naciagniete, przez nie mozesz tracic pare NM w wyzszych partiach obrotow, bo są węższe od samych rur. <ok>Ale wiem co masz na myśli patrząc na zdjęcie to załamanie to napawany drut na rurę coby nie zrzucało łącznika <ok>