audi cabrio 1.9 tdi 110KM + bonus
audi cabrio 1.9 tdi 110KM + bonus
od poczatku kupujac audi cabrio mialem zamiar zmienic w nim silnik gdyz te montowane seryjnie mnie nie zadowalaly ze wzgledu na osiagi. szukalem 2.3 i takie tez kupilem gdyz do jego skrzyni pasuje silnik 1.8 turbo, ktory to mialem zamiar wstawic jednak seryjne osiagi tego silnika by mi nie wystarczyly a po modyfikacjach spalanie by mnie zjadlo to zmienilem plan na 1.9 tdi. akuratnie chlopaki z 2B chcieli sprzdac swoj 1.9 tdi 230 KM z czarnej coupe wiec po krotkim namysle silnik ten poszedl do mojego cabrio tyle ze z nieco mniejszym turbo ze wzgledu na jedynie przedni naped.
obecnie moc nie jest znana gdyz nie bylem jeszcze na hamowni i nie jest ona ustawiona na max mozliwosci ze wzgledu na slabe hamulce i zawieszenie. na gtechu wychodzi 7 sek do 100
duzy intercooler:
wskaznik doladowania:
i sam silniczek
fotki ogolne od zewnatrz porobie jak sniegi stopnieja gdyz sie troche pozmienialo, pomalowalem progi pod kolor, obnizony zawias itp
obecnie moc nie jest znana gdyz nie bylem jeszcze na hamowni i nie jest ona ustawiona na max mozliwosci ze wzgledu na slabe hamulce i zawieszenie. na gtechu wychodzi 7 sek do 100
duzy intercooler:
wskaznik doladowania:
i sam silniczek
fotki ogolne od zewnatrz porobie jak sniegi stopnieja gdyz sie troche pozmienialo, pomalowalem progi pod kolor, obnizony zawias itp
Ostatnio zmieniony 09 sty 2008, 07:48 przez ClNEK, łącznie zmieniany 3 razy.
..jedynie co Ci brakuje, to KRATEK w zderzaku przynajmniej boczne możesz założyć... :lol:
...co do silnika to tylko pozostaje mi pogratulowac :mrgreen:
acha jeszcze bym zapomniał..czy zauważyłeś może jakies przekłamania na licznku? chodzi mi o prędkościomierz...czy on podaje prawdziwą wartosc? miałeś możliwośc jakos to sprawdzic? :roll:
jeszcze raz Gratuluje mało kto decyduje sie na takie modyfikacje
...co do silnika to tylko pozostaje mi pogratulowac :mrgreen:
acha jeszcze bym zapomniał..czy zauważyłeś może jakies przekłamania na licznku? chodzi mi o prędkościomierz...czy on podaje prawdziwą wartosc? miałeś możliwośc jakos to sprawdzic? :roll:
jeszcze raz Gratuluje mało kto decyduje sie na takie modyfikacje
co do kratek to wlasnie od strony keirowcy nie da sie zalozyc, bed ekombinowal jak pomaluje caly zderzak na czerwono
mam juz skrzynie biegow od a4 1.9 tdi i sprezyny H&R tylko nie zalozone, jak porobie wszystko to powinno lepiej smigac, teraz mam znaczne problemy z trakcja
mam juz skrzynie biegow od a4 1.9 tdi i sprezyny H&R tylko nie zalozone, jak porobie wszystko to powinno lepiej smigac, teraz mam znaczne problemy z trakcja
Ostatnio zmieniony 15 cze 2008, 23:26 przez ClNEK, łącznie zmieniany 1 raz.
wiec koszty to przeszlo 15 tys zl tyle ze silnik jest 2004 rok, asv. ale do tego dochodza koszty zawieszenia, hamulcow itp bo seryjne nie wydalaja
co do IC to powiem Ci ze na zywo jest bardzo widoczny glownie przez te niebieskie laczniki koledzy moowia ze niezle to wyglada w ich wstecznych lusterkach
a diesel moze i troche halasuje co niektorym przy cabrio nie pasuje ale odglos turbiny bardziej mi sie podoba jak dziek r5 2.3
takie pogladowe zdjecie tel kom.
co do IC to powiem Ci ze na zywo jest bardzo widoczny glownie przez te niebieskie laczniki koledzy moowia ze niezle to wyglada w ich wstecznych lusterkach
a diesel moze i troche halasuje co niektorym przy cabrio nie pasuje ale odglos turbiny bardziej mi sie podoba jak dziek r5 2.3
takie pogladowe zdjecie tel kom.
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
troszke pozmienialem to sie pochwale ponownie
tak wygladalo moje zawieszenie przednie do tej pory
a tak po zalozeniu sprezyn niebieskich H&R -35mm
zalozylem takze hamulce od audi v6/s2, bylo z tym troche kombinacji ale sie udalo, to porownanie starych i nowych zaciskow
zalozylem tez komputer pokladowy ale jeszcze nie ma sygnalu podpietego z komputera sterujacego silnikiem
tak wygladalo moje zawieszenie przednie do tej pory
a tak po zalozeniu sprezyn niebieskich H&R -35mm
zalozylem takze hamulce od audi v6/s2, bylo z tym troche kombinacji ale sie udalo, to porownanie starych i nowych zaciskow
zalozylem tez komputer pokladowy ale jeszcze nie ma sygnalu podpietego z komputera sterujacego silnikiem