Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Competition Q

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 26 sty 2012, 10:15

Myślę że felgi na autku będą sie dobrze prezentować bo faktycznie jak napisał Adrian zalatują hondą ale zobaczymy ;-)

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 02 lut 2012, 13:08

02.02.2012- ACE WYBIELACZE- LEJE SIĘ JAK ZE STAREJ ****

Spalanie gazu: 10 l/100 km;
Wyciek oleju silnikowego: 0,5 l/300 km;

- do wymiany uszczelniacz na wale i uszczelnienie miski olejowej- reszta do dalszej obserwacji;
- żeby nie było mało to pomału rozrusznik juz pada :-/ ;

Zamienił chłop dobry motor (1Z) na szrot (ACE) :-/ :-| :-x .

Jak tak dalej pójdzie to kto wie czy jakiś TDi nie zawita pod maską- interesować mnie będzie silnik przy którym za dużo nie będzie trzeba modzić by go wstawić. Może 1Z z mocą pod ok. 130 KM? Czekam na sugestie i opinie. Zależy mi na wytrzymałej jednostce i takiej by w miarę OK napędzała 4-ry łapki (na napęd i budę nie narzekam, ale silnik to jedna wielka KUPA- chodzi o wycieki). Kupa która przy moich przebiegach może szybko skończyć w kiblu jak olej zgubi.

Obrazek

A może go uszczelnić i dać mu II szansę? :roll: Bo jeździ dobrze i na Pb i LPG, kompresję ma...

P.S. Zdjęć silnika zalanego nie daje bo każdy wie co i jak ...
Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 10:41 przez Loczek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 02 lut 2012, 13:13

oczywiscie ze 1z z wtryskami minimum 0,216 i pompa 11mm (bez duzego IC bo mnie chlopaki poduczyli;p) do tego program i nie bedzie Ci zle

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 02 lut 2012, 14:29

Loczek pisze:... Może 1Z z mocą pod ok. 130 KM? Czekam na sugestie i opinie. Zależy mi na wytrzymałej jednostce i takiej by w miarę OK napędzała 4-ry łapki (na napęd i budę nie narzekam, ale silnik to jedna wielka KUPA). Kupa która przy moich przebiegach może szybko skończyć w kiblu.

Obrazek

A może go uszczelnić i dać mu II szansę? :roll: Bo jeździ dobrze i na Pb i LPG, kompresję ma...
1.9 TDI 1Z o mocy 90 km nie nadaje sie zbytnio do napedzania 4 kół. ;-) Chyba ze zapodasz program i inne wtryski zeby conajmniej 130 KM było.
Skoro ACE ma dobrą kompresję to uszczelnij go i jezdzij. No chyba ze przeszkadza ci jego spalanie. Przypominam ze eLPidżi jest jeszcze tanie. Swap na TDI + rosnące ceny oleju napędowego to pakowanie sie w dodatkowe koszty. Reszta gratów zdrowa ? Ten rozrusznik do regeneracji i po kłopocie.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 02 lut 2012, 15:22

KORU pisze:1.9 TDI 1Z o mocy 90 km nie nadaje sie zbytnio do napedzania 4 kół. Chyba ze zapodasz program i inne wtryski zeby conajmniej 130 KM było.
Wyżej napisałem, że moc 1Z w okolice 130 KM <ok> . Ale chyba pozostanę przy tańszej opcji i zastosuję tamponadę 8-) .
KORU pisze:Reszta gratów zdrowa ? Ten rozrusznik do regeneracji i po kłopocie.
Wiem, że to żaden kłopot czy też kosztowna naprawa- chodzi bardziej o sam fakt, że ciągle cos i to, że czasami brak mi poprostu czasu na naprawy- potrzebuję dzień w dzień w pełni sprawny pojazd- tak miałem z Cabrio 1Z, z Compi jest już gorzej.

durch

Post autor: durch » 02 lut 2012, 18:38

Dobrze wiemy, że ACE nie ma co remontować... ;-) Sypnie się.
Swapuj 2.3E <ok>

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 02 lut 2012, 19:01

durch pisze:Dobrze wiemy, że ACE nie ma co remontować... ;-) Sypnie się.
Swapuj 2.3E <ok>
Taki swap to byłaby wędrówka z deszczu pod rynne :lol:

TDI to dobry pomysł. ON ile by nie kosztował to i tak pali mniej niż benza.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 02 lut 2012, 19:06

Mabrothrax pisze:DI to dobry pomysł. ON ile by nie kosztował to i tak pali mniej niż benza.
Dokładnie. A wrzucać do jakiego PB dobry gaz (w przypadku 1.8T i 7A to tylko sekwencja) to kolejny wydatek. A jako, że jeżdzę dzień w dzień, to na PB mnie nie będzie stać. Więc tylko LPG lub ON. Jednak narazie go uszczelnię i się zobaczy jak długo pociągnie ta namiastka silnika <ok> .

A 2.3 zwykłego to nigdy w życiu... poza dźwiękiem to nic w nim ciekawego nie ma (no chyba, że mowa właśnie o 7A).

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 02 lut 2012, 19:36

Loczek pisze:
Mabrothrax pisze:DI to dobry pomysł. ON ile by nie kosztował to i tak pali mniej niż benza.
Dokładnie. A wrzucać do jakiego PB dobry gaz (w przypadku 1.8T i 7A to tylko sekwencja) to kolejny wydatek. A jako, że jeżdzę dzień w dzień, to na PB mnie nie będzie stać. Więc tylko LPG lub ON. Jednak narazie go uszczelnię i się zobaczy jak długo pociągnie ta namiastka silnika <ok> .

A 2.3 zwykłego to nigdy w życiu... poza dźwiękiem to nic w nim ciekawego nie ma (no chyba, że mowa właśnie o 7A).
Jak ci sieczkarnia padnie wkładaj tylko i wyłącznie TDI Ale PD koszt niewiele wiekszy niż VP
a samym softem masz ok 175ps. A robota identyczna.

Nie narzekaj niedługo ja będę swoje ACE sprzedawał <lol> u mnie już wsio powmieniane <buu>

pozdro

Ps jeżeli dużo latasz tras to TDi się opłaci bardziej niż LPG.

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 02 lut 2012, 19:36

A jakiegoś PDka byś nie chciał?

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 02 lut 2012, 19:42

chmiel25 pisze:Ps jeżeli dużo latasz tras to TDi się opłaci bardziej niż LPG.
Na miesciąc wychodzi od 2500 - do 3000 km. 80 % tego dystansu to jest trasa.
Czy się bardziej opłaci? Hmm ... na pewno będzie mniej kłopotliwe i pozbędę się Junkerska, ale koszt... w Cabrio TDi na miesiąc placiłem o ok. 160 zł więcej na paliwo niż w przypadku LPG.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 02 lut 2012, 19:46

Wybór należy do ciebie :-D PD spali ci przy mocy 170 ps w trasie +/- 7l /100
Każdy inny silnik 12/14l gazu. Ace ma jedna zalete to jedyny silnik w quattro który mało pali, oczywiście przy normalnej jeździe. ALe sądze że moj przelot TDi kontra ACE skończyło by się porażka wybielacza.

Jeździj tankuj i tyle.

durch

Post autor: durch » 02 lut 2012, 19:47

hmm, no to może nie NG ale 7A. :-) Ale jak diesla to chyba nie 1Z? To auto straci urok... <ok> Compi to compi. ;-)

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 02 lut 2012, 19:58

durch a czy Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem?

durch

Post autor: durch » 02 lut 2012, 20:00

!StaSiu pisze:durch a czy Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem?
Tak, a dlaczego pytasz? :-) Bo oby nie było to 1Z... <ok> hehe ale ja się tylko dzieje, szkoda mi tego samochodu. Bardzo go "lubiłem"... ;-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl