
Audi Competition Q
02.02.2012- ACE WYBIELACZE- LEJE SIĘ JAK ZE STAREJ ****
Spalanie gazu: 10 l/100 km;
Wyciek oleju silnikowego: 0,5 l/300 km;
- do wymiany uszczelniacz na wale i uszczelnienie miski olejowej- reszta do dalszej obserwacji;
- żeby nie było mało to pomału rozrusznik juz pada
;
Zamienił chłop dobry motor (1Z) na szrot (ACE)
:-| :-x .
Jak tak dalej pójdzie to kto wie czy jakiś TDi nie zawita pod maską- interesować mnie będzie silnik przy którym za dużo nie będzie trzeba modzić by go wstawić. Może 1Z z mocą pod ok. 130 KM? Czekam na sugestie i opinie. Zależy mi na wytrzymałej jednostce i takiej by w miarę OK napędzała 4-ry łapki (na napęd i budę nie narzekam, ale silnik to jedna wielka KUPA- chodzi o wycieki). Kupa która przy moich przebiegach może szybko skończyć w kiblu jak olej zgubi.
![Obrazek]()
A może go uszczelnić i dać mu II szansę? :roll: Bo jeździ dobrze i na Pb i LPG, kompresję ma...
P.S. Zdjęć silnika zalanego nie daje bo każdy wie co i jak ...
Spalanie gazu: 10 l/100 km;
Wyciek oleju silnikowego: 0,5 l/300 km;
- do wymiany uszczelniacz na wale i uszczelnienie miski olejowej- reszta do dalszej obserwacji;
- żeby nie było mało to pomału rozrusznik juz pada

Zamienił chłop dobry motor (1Z) na szrot (ACE)

Jak tak dalej pójdzie to kto wie czy jakiś TDi nie zawita pod maską- interesować mnie będzie silnik przy którym za dużo nie będzie trzeba modzić by go wstawić. Może 1Z z mocą pod ok. 130 KM? Czekam na sugestie i opinie. Zależy mi na wytrzymałej jednostce i takiej by w miarę OK napędzała 4-ry łapki (na napęd i budę nie narzekam, ale silnik to jedna wielka KUPA- chodzi o wycieki). Kupa która przy moich przebiegach może szybko skończyć w kiblu jak olej zgubi.
A może go uszczelnić i dać mu II szansę? :roll: Bo jeździ dobrze i na Pb i LPG, kompresję ma...
P.S. Zdjęć silnika zalanego nie daje bo każdy wie co i jak ...
Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 10:41 przez Loczek, łącznie zmieniany 2 razy.
1.9 TDI 1Z o mocy 90 km nie nadaje sie zbytnio do napedzania 4 kół.Loczek pisze:... Może 1Z z mocą pod ok. 130 KM? Czekam na sugestie i opinie. Zależy mi na wytrzymałej jednostce i takiej by w miarę OK napędzała 4-ry łapki (na napęd i budę nie narzekam, ale silnik to jedna wielka KUPA). Kupa która przy moich przebiegach może szybko skończyć w kiblu.
Obrazek
A może go uszczelnić i dać mu II szansę? :roll: Bo jeździ dobrze i na Pb i LPG, kompresję ma...

Skoro ACE ma dobrą kompresję to uszczelnij go i jezdzij. No chyba ze przeszkadza ci jego spalanie. Przypominam ze eLPidżi jest jeszcze tanie. Swap na TDI + rosnące ceny oleju napędowego to pakowanie sie w dodatkowe koszty. Reszta gratów zdrowa ? Ten rozrusznik do regeneracji i po kłopocie.
Wyżej napisałem, że moc 1Z w okolice 130 KM <ok> . Ale chyba pozostanę przy tańszej opcji i zastosuję tamponadę 8-) .KORU pisze:1.9 TDI 1Z o mocy 90 km nie nadaje sie zbytnio do napedzania 4 kół. Chyba ze zapodasz program i inne wtryski zeby conajmniej 130 KM było.
Wiem, że to żaden kłopot czy też kosztowna naprawa- chodzi bardziej o sam fakt, że ciągle cos i to, że czasami brak mi poprostu czasu na naprawy- potrzebuję dzień w dzień w pełni sprawny pojazd- tak miałem z Cabrio 1Z, z Compi jest już gorzej.KORU pisze:Reszta gratów zdrowa ? Ten rozrusznik do regeneracji i po kłopocie.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dokładnie. A wrzucać do jakiego PB dobry gaz (w przypadku 1.8T i 7A to tylko sekwencja) to kolejny wydatek. A jako, że jeżdzę dzień w dzień, to na PB mnie nie będzie stać. Więc tylko LPG lub ON. Jednak narazie go uszczelnię i się zobaczy jak długo pociągnie ta namiastka silnika <ok> .Mabrothrax pisze:DI to dobry pomysł. ON ile by nie kosztował to i tak pali mniej niż benza.
A 2.3 zwykłego to nigdy w życiu... poza dźwiękiem to nic w nim ciekawego nie ma (no chyba, że mowa właśnie o 7A).
Jak ci sieczkarnia padnie wkładaj tylko i wyłącznie TDI Ale PD koszt niewiele wiekszy niż VPLoczek pisze:Dokładnie. A wrzucać do jakiego PB dobry gaz (w przypadku 1.8T i 7A to tylko sekwencja) to kolejny wydatek. A jako, że jeżdzę dzień w dzień, to na PB mnie nie będzie stać. Więc tylko LPG lub ON. Jednak narazie go uszczelnię i się zobaczy jak długo pociągnie ta namiastka silnika <ok> .Mabrothrax pisze:DI to dobry pomysł. ON ile by nie kosztował to i tak pali mniej niż benza.
A 2.3 zwykłego to nigdy w życiu... poza dźwiękiem to nic w nim ciekawego nie ma (no chyba, że mowa właśnie o 7A).
a samym softem masz ok 175ps. A robota identyczna.
Nie narzekaj niedługo ja będę swoje ACE sprzedawał <lol> u mnie już wsio powmieniane <buu>
pozdro
Ps jeżeli dużo latasz tras to TDi się opłaci bardziej niż LPG.
Na miesciąc wychodzi od 2500 - do 3000 km. 80 % tego dystansu to jest trasa.chmiel25 pisze:Ps jeżeli dużo latasz tras to TDi się opłaci bardziej niż LPG.
Czy się bardziej opłaci? Hmm ... na pewno będzie mniej kłopotliwe i pozbędę się Junkerska, ale koszt... w Cabrio TDi na miesiąc placiłem o ok. 160 zł więcej na paliwo niż w przypadku LPG.
Wybór należy do ciebie
PD spali ci przy mocy 170 ps w trasie +/- 7l /100
Każdy inny silnik 12/14l gazu. Ace ma jedna zalete to jedyny silnik w quattro który mało pali, oczywiście przy normalnej jeździe. ALe sądze że moj przelot TDi kontra ACE skończyło by się porażka wybielacza.
Jeździj tankuj i tyle.

Każdy inny silnik 12/14l gazu. Ace ma jedna zalete to jedyny silnik w quattro który mało pali, oczywiście przy normalnej jeździe. ALe sądze że moj przelot TDi kontra ACE skończyło by się porażka wybielacza.
Jeździj tankuj i tyle.