Audi Competition Q
02.02.2012- ACE WYBIELACZE- LEJE SIĘ JAK ZE STAREJ ****
Spalanie gazu: 10 l/100 km;
Wyciek oleju silnikowego: 0,5 l/300 km;
- do wymiany uszczelniacz na wale i uszczelnienie miski olejowej- reszta do dalszej obserwacji;
- żeby nie było mało to pomału rozrusznik juz pada ;
Zamienił chłop dobry motor (1Z) na szrot (ACE) :-| :-x .
Jak tak dalej pójdzie to kto wie czy jakiś TDi nie zawita pod maską- interesować mnie będzie silnik przy którym za dużo nie będzie trzeba modzić by go wstawić. Może 1Z z mocą pod ok. 130 KM? Czekam na sugestie i opinie. Zależy mi na wytrzymałej jednostce i takiej by w miarę OK napędzała 4-ry łapki (na napęd i budę nie narzekam, ale silnik to jedna wielka KUPA- chodzi o wycieki). Kupa która przy moich przebiegach może szybko skończyć w kiblu jak olej zgubi.
A może go uszczelnić i dać mu II szansę? :roll: Bo jeździ dobrze i na Pb i LPG, kompresję ma...
P.S. Zdjęć silnika zalanego nie daje bo każdy wie co i jak ...
Spalanie gazu: 10 l/100 km;
Wyciek oleju silnikowego: 0,5 l/300 km;
- do wymiany uszczelniacz na wale i uszczelnienie miski olejowej- reszta do dalszej obserwacji;
- żeby nie było mało to pomału rozrusznik juz pada ;
Zamienił chłop dobry motor (1Z) na szrot (ACE) :-| :-x .
Jak tak dalej pójdzie to kto wie czy jakiś TDi nie zawita pod maską- interesować mnie będzie silnik przy którym za dużo nie będzie trzeba modzić by go wstawić. Może 1Z z mocą pod ok. 130 KM? Czekam na sugestie i opinie. Zależy mi na wytrzymałej jednostce i takiej by w miarę OK napędzała 4-ry łapki (na napęd i budę nie narzekam, ale silnik to jedna wielka KUPA- chodzi o wycieki). Kupa która przy moich przebiegach może szybko skończyć w kiblu jak olej zgubi.
A może go uszczelnić i dać mu II szansę? :roll: Bo jeździ dobrze i na Pb i LPG, kompresję ma...
P.S. Zdjęć silnika zalanego nie daje bo każdy wie co i jak ...
Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 10:41 przez Loczek, łącznie zmieniany 2 razy.
1.9 TDI 1Z o mocy 90 km nie nadaje sie zbytnio do napedzania 4 kół. Chyba ze zapodasz program i inne wtryski zeby conajmniej 130 KM było.Loczek pisze:... Może 1Z z mocą pod ok. 130 KM? Czekam na sugestie i opinie. Zależy mi na wytrzymałej jednostce i takiej by w miarę OK napędzała 4-ry łapki (na napęd i budę nie narzekam, ale silnik to jedna wielka KUPA). Kupa która przy moich przebiegach może szybko skończyć w kiblu.
Obrazek
A może go uszczelnić i dać mu II szansę? :roll: Bo jeździ dobrze i na Pb i LPG, kompresję ma...
Skoro ACE ma dobrą kompresję to uszczelnij go i jezdzij. No chyba ze przeszkadza ci jego spalanie. Przypominam ze eLPidżi jest jeszcze tanie. Swap na TDI + rosnące ceny oleju napędowego to pakowanie sie w dodatkowe koszty. Reszta gratów zdrowa ? Ten rozrusznik do regeneracji i po kłopocie.
Wyżej napisałem, że moc 1Z w okolice 130 KM <ok> . Ale chyba pozostanę przy tańszej opcji i zastosuję tamponadę 8-) .KORU pisze:1.9 TDI 1Z o mocy 90 km nie nadaje sie zbytnio do napedzania 4 kół. Chyba ze zapodasz program i inne wtryski zeby conajmniej 130 KM było.
Wiem, że to żaden kłopot czy też kosztowna naprawa- chodzi bardziej o sam fakt, że ciągle cos i to, że czasami brak mi poprostu czasu na naprawy- potrzebuję dzień w dzień w pełni sprawny pojazd- tak miałem z Cabrio 1Z, z Compi jest już gorzej.KORU pisze:Reszta gratów zdrowa ? Ten rozrusznik do regeneracji i po kłopocie.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dokładnie. A wrzucać do jakiego PB dobry gaz (w przypadku 1.8T i 7A to tylko sekwencja) to kolejny wydatek. A jako, że jeżdzę dzień w dzień, to na PB mnie nie będzie stać. Więc tylko LPG lub ON. Jednak narazie go uszczelnię i się zobaczy jak długo pociągnie ta namiastka silnika <ok> .Mabrothrax pisze:DI to dobry pomysł. ON ile by nie kosztował to i tak pali mniej niż benza.
A 2.3 zwykłego to nigdy w życiu... poza dźwiękiem to nic w nim ciekawego nie ma (no chyba, że mowa właśnie o 7A).
Jak ci sieczkarnia padnie wkładaj tylko i wyłącznie TDI Ale PD koszt niewiele wiekszy niż VPLoczek pisze:Dokładnie. A wrzucać do jakiego PB dobry gaz (w przypadku 1.8T i 7A to tylko sekwencja) to kolejny wydatek. A jako, że jeżdzę dzień w dzień, to na PB mnie nie będzie stać. Więc tylko LPG lub ON. Jednak narazie go uszczelnię i się zobaczy jak długo pociągnie ta namiastka silnika <ok> .Mabrothrax pisze:DI to dobry pomysł. ON ile by nie kosztował to i tak pali mniej niż benza.
A 2.3 zwykłego to nigdy w życiu... poza dźwiękiem to nic w nim ciekawego nie ma (no chyba, że mowa właśnie o 7A).
a samym softem masz ok 175ps. A robota identyczna.
Nie narzekaj niedługo ja będę swoje ACE sprzedawał <lol> u mnie już wsio powmieniane <buu>
pozdro
Ps jeżeli dużo latasz tras to TDi się opłaci bardziej niż LPG.
Na miesciąc wychodzi od 2500 - do 3000 km. 80 % tego dystansu to jest trasa.chmiel25 pisze:Ps jeżeli dużo latasz tras to TDi się opłaci bardziej niż LPG.
Czy się bardziej opłaci? Hmm ... na pewno będzie mniej kłopotliwe i pozbędę się Junkerska, ale koszt... w Cabrio TDi na miesiąc placiłem o ok. 160 zł więcej na paliwo niż w przypadku LPG.
Wybór należy do ciebie PD spali ci przy mocy 170 ps w trasie +/- 7l /100
Każdy inny silnik 12/14l gazu. Ace ma jedna zalete to jedyny silnik w quattro który mało pali, oczywiście przy normalnej jeździe. ALe sądze że moj przelot TDi kontra ACE skończyło by się porażka wybielacza.
Jeździj tankuj i tyle.
Każdy inny silnik 12/14l gazu. Ace ma jedna zalete to jedyny silnik w quattro który mało pali, oczywiście przy normalnej jeździe. ALe sądze że moj przelot TDi kontra ACE skończyło by się porażka wybielacza.
Jeździj tankuj i tyle.