w czarnej wtyczce pod kierą
szukasz przewodu który u mnie przy B3 z 91roku w oryginalnej instalacji ma kolor "niebieski z brązowym paskiem" aby upewnić się że to na pewno ten potrzebujesz kawałek kabelka :mrgreen: którym dotykasz jednym końcem do masy a drugim do tego niebieskiego... przekręcasz na zapłon i lukasz czy się podnosi wskazówka temp. <ok>
następnie szukasz w kablach instalacji wychodzącej z komory silnika,
przewodu w kolorze "brązowy z żółtym paskiem" tu chciałbym nadmienić iż ja mam instalacje z C4 a ty A4 więc reki nie dam sobie uciąć że bedzie to ten sam kabelek :mrgreen:
dlatego bedziesz musiał się pofatygować pod maskę znaleźć czujnik 4 pinowy i zobaczyć jaki kolor przewodu bedzie we wtyczce na pin zaznaczony na fotce
szkoda że nie miałem okazji lepiej przyjrzeć sie twojemu autku ale musiałem spadać jak tylko auto zapaliło by nie zawracać ludziom głowy holowaniem :roll:
a i dzięki wielki Kazi za ściągnięcie mnie <ok>