Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B3 ABK

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 26 sie 2012, 11:46

Co się z nim stało?

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 26 sie 2012, 11:46

Apocalipto, właśnie .. już tyle zrobiłem ciągle coś się sra.. czujniki od oleju od temperatury,teraz nie wiadomo . Cewka odpada bo podpiąłem nową wiec pewnie aparat zapłonowy/czujnik halla nawet mi się myśleć nie chce.. :roll: . Sprzedałbym ją wcześniej za 1500zł dołożył tą kase co umoczyłem teraz i miałbym inne sprawne auto.

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 26 sie 2012, 12:03

trepek pisze:Co się z nim stało?
Silnik chyba ok.. Po prostu gasła po odjęciu nogi z gazu aż w końcu potem zdechła i już nie odpaliła..
https://audi80.pl/abk-problem-z-odpa ... t70910.htm

Problem bardziej w osprzęcie elektrycznym silnika :roll:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 26 sie 2012, 12:21

napraw i jezdzij dalej, albo sprzedaj i kup coś innego głupio wierząc, że sie nie będzie psuło.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 26 sie 2012, 12:22

Niepotrzebnie swapowałeś, co innego robić swap na jakieś 1,8T tak jak zrobiło pare osób na forum ALE oni włożyli w to wiecej pieniędzy niz Twoja B3 jest warta i teraz te auta przynajmniej zapier.alają i z tego co czytam to silniki albo osprzęt jakos się nie psują. Kupiłeś silnik który pewnie z 500tys miał najechane, nie dałeś rady naprawić PM z 10cioma kablami do komputera wiec teraz z ABK bedziesz miał niestety ciężej. Mimo wszystko szacunek za swapa, nie sprzedawaj auta bo to głupota, kupisz nastepne auto do którego trzeba dokładać, a rarytasów jakis nie masz zebys kasę na nich zarobił.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 26 sie 2012, 12:24

GerB3 pisze:Niepotrzebnie swapowałeś, co innego robić swap na jakieś 1,8T tak jak zrobiło pare osób na forum ALE oni włożyli w to wiecej pieniędzy niz Twoja B3 jest warta i teraz te auta przynajmniej zapier.alają i z tego co czytam to silniki albo osprzęt jakos się nie psują. Kupiłeś silnik który pewnie z 500tys miał najechane, nie dałeś rady naprawić PM z 10cioma kablami do komputera wiec teraz z ABK bedziesz miał niestety ciężej. Mimo wszystko szacunek za swapa, nie sprzedawaj auta bo to głupota, kupisz nastepne auto do którego trzeba dokładać, a rarytasów jakis nie masz zebys kasę na nich zarobił.
uwierz mi ze wszystko sie psuje tylko nie kazdy sie tym wychwala

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 26 sie 2012, 12:27

KoralB3 pisze:Problem bardziej w osprzęcie elektrycznym silnika
Nawet gdybym chciał to Ci nie pomogę :-/ .
uwierz mi ze wszystko sie psuje tylko nie kazdy sie tym wychwala
Ja tam nie wstydzę się powiedzieć, że w 1.6 TD zmieniałem w ciągu dwóch lat dwa razy uszczelkę pod głowicą i brał mi na każde 1000km ponad 1l oleju silnikowego <ok>
Do tego remont głowicy, inna pompa wtryskowa, czujniki, duperszwance, regeneracja alternatora, rozrusznika i setki innych napraw (np. wymiana wszystkich przewodów hamulcowych).

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 26 sie 2012, 12:42

KoralB3, Ty to byś się chyba załamał na moim miejscu. Wymieniłem 99% samochodu na nowy. Oryginalna została buda, szyby, wyposażenie wnętrza. Przy reszcie coś już dłubałem. Remontowany silnik, robione przeguby, wahacze, sprężyny, amory, pompka sprzęgła, hamulcowa, nagrzewnica, sprzęgło... bla bla bla (to co wymieniłem to jest dopiero 30% wszystkiego). Także głowa do góry. Pamiętaj że w przypadku 80-tki jeśli tylko buda jest zdrowa i bezwypadkowa to warto robić wszystko <ok> .
No bo co sprzedaż jakiemuś łebkowi na zajechanie takiej ładnej B3???

Po to tutaj jesteśmy na forum żeby sobie pomagać i na pewno ktoś zawsze powie dobre pomocne techniczne słowo. Dzisiaj ja Tobie, jutro Ty mnie. Nie poddawaj się!

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 26 sie 2012, 12:45

w starych autach jest tak, ze albo juz cos zrobiles, albo bedzie to niedlugo do robienia i tyle.

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 26 sie 2012, 13:01

duo pisze:w starych autach jest tak, ze albo juz cos zrobiles, albo bedzie to niedlugo do robienia i tyle.
Dokładnie, ale to i tak lepiej niż nowe auta naprawiać (koszta, np zawieszenia), więc głowa do góry ;-)

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 26 sie 2012, 13:05

Apocalipto pisze:
duo pisze:w starych autach jest tak, ze albo juz cos zrobiles, albo bedzie to niedlugo do robienia i tyle.
Dokładnie, ale to i tak lepiej niż nowe auta naprawiać (koszta, np zawieszenia), więc głowa do góry ;-)
to jest nic .. elektryka w nowych bije wszystko na głowę.

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 26 sie 2012, 13:11

duo, wiem, ogarniam ją na codzięń i ciesze się, że mam audi 80 a nie nowsze auto :mrgreen:

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 26 sie 2012, 13:34

Apocalipto pisze:duo, wiem, ogarniam ją na codzięń i ciesze się, że mam audi 80 a nie nowsze auto :mrgreen:
chyba kazdy posiadajacy audi 80 wychodzi z tego samego zalozenia <piwo>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 sie 2012, 15:32

Jak nie chcesz mieć problemów to wrzuć do tego auta gaźnik, zamiast komputera wsadź prosty moduł zapłonowy, który będzie połączony tylko z cewką i aparatem bez miliona czujników po drodze.
KoralB3 pisze:Po prostu gasła po odjęciu nogi z gazu aż w końcu potem zdechła i już nie odpaliła..
To że całkiem zdechł to nawet dobrze bo jak coś raz co raz działa raz nie jest najgorsze do diagnozy.

Awatar użytkownika
taktownie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 458
Rejestracja: 30 lip 2010, 12:00
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: taktownie » 26 sie 2012, 16:16

trzeba było pakować 1.6 D i miałbyś spokój :) Tak jak poprzednicy - auta nie sprzedawaj bo to głupota, duo dobrze napisał - w starym aucie są części które już wymieniłeś i te które niedługo będziesz musiał wymienić, pamiętaj tylko że jak zmienisz na cokolwiek innego za pare tyś złotych to będziesz tak samo dokładać do auta albo i więcej (w zależności od marki).

Miałem kilka nowszych aut, kilka starszych i każde się psują tylko że te nowsze są droższe w naprawie - ostatnio padł mi np wtrysk w mondeo tdci - 600 zl regeneracja sztuka i nie można zakładać używek, a audi jeździ i jeździ - czasami jak się sypnie to stawiam go na pare dni, to się troche na niego pogniewam ale zaraz mi przejdzie i reperuje i dalej ogień !

W tym momencie nasze b3 to jedno z tańszych aut w naprawie, chyba nie wymienisz go na jakas spruchniala astre albo golfa?

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl