B4 limo AAH - FILM.ik s46
Airride w Cabrio nie za bardzo, bo buda sie może rozlecieć. Lepiej już lambo doors zamontować. Mam gdzies zdjęcia. Szuan gdzies miałem fotki z polerowania i powiekszania przepustnicy w 2.8 V6. Na tej stronie były ale gosciu usunął.
www.derV6.de
www.derV6.de
Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 14:01 przez KORU, łącznie zmieniany 1 raz.
KORU ktoś Ci bzdur z rozlatującą się budą nagadał. No chyba, że to będzie air działający z prędkością niczym u meksykańców w usa
Nic się Cabowi nie stanie, tak samo jak od latania na mega twardy zawiasie Ci amory razem z kielichami nie wypadną przez maskę - bo był kiedyś taki mit.
air super jest <ok>
Nic się Cabowi nie stanie, tak samo jak od latania na mega twardy zawiasie Ci amory razem z kielichami nie wypadną przez maskę - bo był kiedyś taki mit.
air super jest <ok>
Wtedy gwint jest niepotrzebny. Tak Darecki namawiaj ich dalej.slugs pisze:air super jest <ok>
Spko wiem do duzych amerykanskich cabrioletow montuja nawet i nic się nie rozlatuje. Poki co to chyba tylko jedno Cabrio u nas na Forum ma Air-ride. Podobno jest na sprzedaż.
Ostatnio zmieniony 11 paź 2011, 23:00 przez KORU, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie rozumiem gadania teoretyka, twierdzącego iż "na zawiasie -40 jest twardo i każda nawet najmniejszą nierówność odczuwa się". Iloma cabrio na airridzie jechałeś i w ilu z nich buda sprawiała wrażenie, że się rozpadnie. Masz jakieś filmy? Mogą być zdjęcia, o których wspomniałeś.KORU pisze:Airride w Cabrio nie za bardzo, bo buda sie może rozlecieć. Lepiej już lambo doors zamontować. Mam gdzies zdjęcia.
ATLAS pisze:Nie rozumiem gadania teoretyka, twierdzącego iż "na zawiasie -40 jest twardo i każda nawet najmniejszą nierówność odczuwa się".
Co do mojego zawieszenie to nie w tym temacie zadajesz pytanie. Odpowiem jednak ekspertowi od zawieszeń że jest trochę twardo nawet przy takim małym obniżeniu. Komfortowo na pewno nie jest. Jeżdżę tym na codzień po różnym rodzaju nawierzchni. Nie ma co porównywać znacznie twardszego zawieszenia gwintowanego mimo ze ma regulację twardości do zwykłych sprężyn obniżajacych firmy KW. :roll: Zamontowane mam fabryczne amory które nie tłumią nierówności jak powinny. Dlatego napisałem że jest trochę twardo szczególnie przy pokonywaniu nierówności poprzecznych. Jezdzilem kilka razy w Cabrio Harrego i wiem jak to jest na gwincie i z oponami o niskim profilu. Koniec tematu.
Dosłownie ani jednym zadowolony ? rozruszałem temat i udało się. Konkretnie chodziło tylko o zdjęcia lambo doors.ATLAS pisze: Iloma cabrio na airridzie jechałeś i w ilu z nich buda sprawiała wrażenie, że się rozpadnie. Masz jakieś filmy? Mogą być zdjęcia, o których wspomniałeś.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
jakis starszy model H&R 20mm krotsze tłoczysko niz w TA Technix (na ktores tam stronie przy końcu jest zdjecie z numerem) - na zdjeciu jest akurat zalozony wklad monroe.ATLAS pisze:Na jakich amorach to skladasz?
ale poruszenie, zanim to poskladam minie kolejne pół roku, bo teraz mam dalej kłopoty z silnikiem ale juz nieduzo rzeczy zostalo do wymiany, a to jest narazie priorytetem który rujnuje moje finanse.
pzdr
Ale w tej kwestii zawieszenia nie zadawałem pytania, bo wiem że nie jesteś kompetentną osobą w tym temacie Pytałem tylko o to co poniżej:KORU pisze:Co do mojego zawieszenie to nie w tym temacie zadajesz pytanie.
I takiej odpowiedzi się spodziewałem.KORU pisze:ATLAS napisał/a:
Iloma cabrio na airridzie jechałeś i w ilu z nich buda sprawiała wrażenie, że się rozpadnie. Masz jakieś filmy? Mogą być zdjęcia, o których wspomniałeś.
Dosłownie ani jednym zadowolony ? rozruszałem temat i udało się. Konkretnie chodziło tylko o zdjęcia lambo doors.
szuan, w tych TA wkłady są bardzo lipne, kilku kumpli się o tym przekonało. Ale jeśli ma być na jeden sezon to i tak w takiej cenie warto.