pozdro
[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
Do przodu, czasem do tylu :mrgreen:chmiel25 pisze:No ładnie ładnie lepiej napisz jak się teraz jeździ??
Hmmm auto zrobilo sie zdecydowanie sztywniejsze i mniej tlumiace nierówności, duzo czulej reaguje na ruchy kierownica i jest takie jak by bardziej "zwarte". A no i kierownica mi nie wraca do konca sama na wyjsciu z luku ale to pewnie przez poprzestawiana teraz geometrie. Pozatym to ci narazie nic nie powiem bo przez brak geometri ryje dziobem okrótnie za kazdym razem
Ja też. Niestety do tego jeszcze dłuuga droga i niestety przez mękegornik pisze:Słonik, wrzucaj nowy zawias i brock'i bo już zapomniałem jak czerwony
okazale wygląda na polerowanej 17".
Nie nic nie robiłem. U mnie weszly reka przez sile do polowy reszte musialem docisnac prasa albo zapierajac wachacz o ziemie i dociskajac ciezarem ciala mocno z gory wiec stwierdzilem ze wystarczy, po skreceniu na sanki nawet nie drgnie.IC69 pisze:Słonik napisał/a:
w wachacze wchodza mietko
Adam, obkurczałeś te gniazda wahaczy pod poliuretan?
bobo23, jak do nich napiszesz. To zrobia ci tuleje w przednie wachacze o srednicy zewnetrznej 44mm czyli takie jak masz, pozostałe wymiary sa takie same w innych Audi 80.
Nie jestem pewien ale ten zestaw http://polibusze.istore.pl/pl,product,3 ... ,4szt.html powinien chyba pasowac do twojej coupe, jezeli twoja coupe ma takie same te tuleje jak normalne Audi 80.
Moglby ktos sprawdzic w ETKA?
Jak nie rozumiesz czegos to napisz, przetlumacze na czeski.
			
			
									
									
						Nie jestem pewien ale ten zestaw http://polibusze.istore.pl/pl,product,3 ... ,4szt.html powinien chyba pasowac do twojej coupe, jezeli twoja coupe ma takie same te tuleje jak normalne Audi 80.
Moglby ktos sprawdzic w ETKA?
Jak nie rozumiesz czegos to napisz, przetlumacze na czeski.
							










