[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
Do przodu, czasem do tylu :mrgreen:chmiel25 pisze:No ładnie ładnie lepiej napisz jak się teraz jeździ??
Hmmm auto zrobilo sie zdecydowanie sztywniejsze i mniej tlumiace nierówności, duzo czulej reaguje na ruchy kierownica i jest takie jak by bardziej "zwarte". A no i kierownica mi nie wraca do konca sama na wyjsciu z luku ale to pewnie przez poprzestawiana teraz geometrie. Pozatym to ci narazie nic nie powiem bo przez brak geometri ryje dziobem okrótnie za kazdym razem .
Ja też. Niestety do tego jeszcze dłuuga droga i niestety przez męke .gornik pisze:Słonik, wrzucaj nowy zawias i brock'i bo już zapomniałem jak czerwony
okazale wygląda na polerowanej 17".
Nie nic nie robiłem. U mnie weszly reka przez sile do polowy reszte musialem docisnac prasa albo zapierajac wachacz o ziemie i dociskajac ciezarem ciala mocno z gory wiec stwierdzilem ze wystarczy, po skreceniu na sanki nawet nie drgnie.IC69 pisze:Słonik napisał/a:
w wachacze wchodza mietko
Adam, obkurczałeś te gniazda wahaczy pod poliuretan?
bobo23, jak do nich napiszesz. To zrobia ci tuleje w przednie wachacze o srednicy zewnetrznej 44mm czyli takie jak masz, pozostałe wymiary sa takie same w innych Audi 80.
Nie jestem pewien ale ten zestaw http://polibusze.istore.pl/pl,product,3 ... ,4szt.html powinien chyba pasowac do twojej coupe, jezeli twoja coupe ma takie same te tuleje jak normalne Audi 80.
Moglby ktos sprawdzic w ETKA?
Jak nie rozumiesz czegos to napisz, przetlumacze na czeski.
Nie jestem pewien ale ten zestaw http://polibusze.istore.pl/pl,product,3 ... ,4szt.html powinien chyba pasowac do twojej coupe, jezeli twoja coupe ma takie same te tuleje jak normalne Audi 80.
Moglby ktos sprawdzic w ETKA?
Jak nie rozumiesz czegos to napisz, przetlumacze na czeski.