ale wariat :mrgreen: i na dodatek leń :mrgreen: nie ma przytulania sie do cycków całymi wieczorami marsz do garażu i ściagać deskę, za kare w rekawicach bokserskich :!: :mrgreen:eSPe pisze:czy idzie dojść jakoś do tego z deską założoną?
[Audi 80 B3] czarna 80 by paweł, End of Story :/
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
No właśnie trzeba mieć garaż.duo pisze:ale wariat :mrgreen: i na dodatek leń :mrgreen: nie ma przytulania sie do cycków całymi wieczorami marsz do garażu
Zostaje czekać do lata w takim układzie.
Masz więcej fotek z rezania tych gąbek?
Ja gdzieś słyszałem że w C4 ktoś uszczelniał klapy takimi gumkami z klejem jak się uszczelnia okna na zimę.
Miałem się odezwać wczoraj jak wszystko poskładam ale niestety brak neta autko zostało już poskładane i wszystko hula jak nowe, do wymiany mam tylko panel sterowania nawiewem niestety ale coś za coś heh grzeje jak w piecu i to dosłownie :lol: a zabieg z wymianą gąbek bardzo na plus bo raczej bez tego nie było by takiego efektu, na prawdę polecam
Fotki mam jeszcze tylko takie jak to wyglądało już po oklejeniu
,
A tu już na aucie
A co do tych uszczelek piankowych bo chyba o takie ci chodzi to trzeba by było jedno przy drugiej dawać i to nie wiem jak długo by się to trzymało bo to się odkleja, ale zawsze można spróbować <ok>
Haha duo, dobreduo pisze:ale wariat :mrgreen: i na dodatek leń :mrgreen: nie ma przytulania się do cycków całymi wieczorami marsz do garażu i ściągać deskę, za kare w rękawicach bokserskich :!: :mrgreen:
Ja chociaż mam garaż to robiłem to na dworze bo trochę mało miejsca w środku i dałem rade a zeszło mi z tym dwa dni po troszkueSPe pisze:No właśnie trzeba mieć garaż.
Zostaje czekać do lata w takim układzie.
Masz więcej fotek z rezania tych gąbek?
Ja gdzieś słyszałem że w C4 ktoś uszczelniał klapy takimi gumkami z klejem jak się uszczelnia okna na zimę.
Fotki mam jeszcze tylko takie jak to wyglądało już po oklejeniu
,
A tu już na aucie
A co do tych uszczelek piankowych bo chyba o takie ci chodzi to trzeba by było jedno przy drugiej dawać i to nie wiem jak długo by się to trzymało bo to się odkleja, ale zawsze można spróbować <ok>
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 16:51 przez Pavell, łącznie zmieniany 1 raz.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
butaprem nie jest odporny na wysokie temperatury. Przy większym ciepełku może się odkleić jak w upał decha się nagrzeje.
Polecam Bonaterm A+. Używałem go do klejenia podsufitki a dach jak wiadomo w lato potrafi nagrzać sie na słońcu konkretnie.
Konsultowałem to z gościem z technicznego od producenta i polecił mi właśnie ten klej do klejenia elementów gdzie może wystąpić wyższa temperatura.
Mówił że składowo praktycznie sie nie różnią za mocno butaprem i bonaterm z tym że ten drugi jest odporniejszy na wyższe temperatury.
Polecam Bonaterm A+. Używałem go do klejenia podsufitki a dach jak wiadomo w lato potrafi nagrzać sie na słońcu konkretnie.
Konsultowałem to z gościem z technicznego od producenta i polecił mi właśnie ten klej do klejenia elementów gdzie może wystąpić wyższa temperatura.
Mówił że składowo praktycznie sie nie różnią za mocno butaprem i bonaterm z tym że ten drugi jest odporniejszy na wyższe temperatury.
Dzięki ziemor, szczerze mówiąc to pierwsze słyszę coś takiego i nie przyglądałem się za specjalnie temu ale tak jak mówi taktownie, przy składaniu wszystkiego zauważyłem że nawet jak ustawisz powietrze na same "kratki" to część i tak leci na nogi no chyba że u mnie jest coś nie tak bo mam panel do wymiany a same kratki ta od nawiewu na nogi i kratek środkowych nawet jak jest zamknięta na maxa to i tak pozostaje szczelina tak jak tutaj zaznaczyłem więc może o to chodziło:-Pziemor pisze:Ładna robota
Kolega coś mówił że któraś klapka od ciepłego powietrza ma specjalnie zrobioną jakąś przerwę czy dziurę by nie puszczać całości powietrza przez nagrzewnicę ponieważ leciało by wtedy za gorące
Czy to jest prawda ?
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 16:52 przez Pavell, łącznie zmieniany 1 raz.
oj tam oj tam, już przykręciłem nie dokręciłem z jednej strony śruby łączącej tunele.
Pany mam jeszcze takie pytanie odnośnie filtra kabinowego, występowały dwa rodzaje jeden z ramka(droższy ok 60zł) a drugi bez i różniły się wymiarami no i oczywiście miały całkiem inne obudowy ta :?: bo ja nie mam u siebie i chcę sobie zamotowac coby mi znowu nie nawaliło syfu
Pany mam jeszcze takie pytanie odnośnie filtra kabinowego, występowały dwa rodzaje jeden z ramka(droższy ok 60zł) a drugi bez i różniły się wymiarami no i oczywiście miały całkiem inne obudowy ta :?: bo ja nie mam u siebie i chcę sobie zamotowac coby mi znowu nie nawaliło syfu
- wcislo0802
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 01 sty 2013, 15:07
- Lokalizacja: Lja
- Kontakt: