tutaj do kosmetyki nie będę przywiązywał aż takiej wagi jak w golfie bo to on jest projektem priorytetowym, bez urazy oczywiście dla każdego z Was.
i dzięki wszystkim za dobre słowo
Słonik pisze:tutaj do kosmetyki nie będę przywiązywał aż takiej wagi jak w golfie bo to on jest projektem priorytetowym, bez urazy oczywiście dla każdego z Was.
spoko, jak każdy wqie, każde audi to gruz <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha> <haha>
silnik juz nie mal na ukończeniu trzeba jeszcze podokręcać śruby w rozrządzie zbudować pompę i zalać silnik olejem
skołować pompę vacu i przewód olejenia turbiny.
a tu nowe graty do auta
przeguby dzięki uprzejmości kolegi mrozoo i pompa wtryskowa z której wykorzystam tylko korpus i wałek. wnętrzności będą zmienione na te z pompy od AAT 11mm
poduszki z racji tego że to Diesel będę zakładał od golfa MK3 po uprzednim dorobieniu postaw do nich. jednocześnie przesunę w ten sposób silnik do przodu o jakieś 2.5-3cm i będę miał jeszcze dodatkowo możliwość przesunięcia na samych łapach co myślę ze mi pozwoli na uniknięcie wycinania podstawy akumulatora z komoory silnika
Wywal ten akumulator i nie przesówaj silnika a jak juz to do tylu a nie do przodu, audi wystarczajaco ryje dziobem na lukach a ty jeszcze ten efekt chcesz spotegowac.
Słonik pisze:audi wystarczajaco ryje dziobem na lukach a ty jeszcze ten efekt chcesz spotegowac.
wolę podsterowną chrakterystykę, nadsterowność mozna wywołać bądź poprzez zdjęcie nogi z gazu lub jeśli to za mało to do tego jest ręczny, oczywiście do tego drugiego trzeba mieć sprawny ręczny.
po za tym autem podsterownym szybciej pokonasz zakręt niż nadsterownym. może mniej efektownie ale efektywniej.
po drugie chodzi mo o max dociązenie przedniej osi. bo mogą być problemy z trakcją jak w golfie do trzeciego biegu włącznie
przy okazji budowy pompy zrobiłem takie oto foto boostpina. na pewno nim się zainteresują posiadacze AAZ'ów
a to już zakup za 5zł ( słownie pięć złotych polskich ) <rotfl2> <rotfl2> a wszędzie wołali za to po 50-100zł :lol:
po za tym w audi wyląduje GT2052V a w golfie turbo od 2.0TDI 16V 170KM CAHA przejściowo . docelowo coś pokroju HX30
Po dwóch dniach silnik wrescie usiadł w mocowaniach.
=> wskazówka dla innych którzy być może będą chcieli pójść moimi śladami.
jak macie Silnik z C4 to mocowania silnika musicie założyć od 2.3 ale alboz A80 B3 lub z A80 B3 coupe.
nie ma musu dorabiać łap skoro ori łapy są tanie, i łatwo dostępne.
dodatkową ciekawostka jest fakt że między napędem rozrządu a mocowaniem akumulatora jest około 5cm więc nie trzeba go ani przenosić z komory silnika ani ciąć mocowania. ostatecznie okaże się to jeszcze w praniu jak przykręci sięodpowiednią skrzynię biegów
=> skrzynia z C4 również w trakcie Swapu do osiemdziesiątki nam się nie przyda.
niestety w tym wypadku mój zakup przegubó okazał się nie trafiony ponieważ skrzynia nie będzie wykorzystana a szkoda bo długa była.
przeszkodąsą gabaryty skrzyni jak i obecność mechanizmu zmiany biegów u góry. przynajmniej w coupe B3 jest zbyt mało miejsca nad samą skrzynią biegów.
Wiadomość dobra. tanie i łatwo dostępne są skrzynie od passata B5 choć krótsze są 3000rpm jakieś 130-135km/h również dobrą wiadomością jest fakt że do jej zamontowania nie sąpotrzebne ani łapy ani przeróbka mechanizmu sterowania biegami.co do łapy prawdopodobnie wystarczy tylko dwie podkładki ale to się jeszcze okaże bo najpierw tą skrzynię muszę mieć u siebie